1059 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter en ik zijn samen ziek, dus ze lag lekker bij mij in bed toen papa ging werken. Toen we een uurtje later wakker werden, kwam ze gelijk knuffelen bij me en ging ze papa zoeken. Normaal ligt hij natuurlijk ook in bed maar hij was al gaan werken. Ze zei: gaga!!! (zo roept zij hem). Ik vond het zo lief

één jaar geleden

Wat heerlijk al die geluksmomentjes om te lezen. Tovert hier ook een lach op mijn gezicht ga vooral door. Ook met foto's. Zo schattig met de alpaca's 😇 Vandaag gaat mijn werkgever met vakantie. Tijdens de koffie werd zo meegedeeld dat ik in zijn afwezigheid de "baas" ben. Want hij vertrouwde mij de zaak wel toe, dan zou het wel goed komen 🥰 wat een eer. Tja hij zei nog we hebben wel door dat jij ons (de managers) managed. 🤭🤫

één jaar geleden

Een rondje gefietst op de tandem 😀☀️

één jaar geleden

Het sorteren op kleur van me meisjes kleding🤣

één jaar geleden

- dat we hele leuke kleertjes hebben gekregen voor onze kleine jongen. - M’n dochter los zien staan en dat ze daarna helemaal vrolijk was 🥺❤️ - weten dat ik m’n partner een goed gevoel heb gegeven door even met onze dochter bij hem, op werk, langs te gaan

één jaar geleden

Samen met mijn kinderen naar het museum! Leuke dingen kopen in de museumwinkel. Mijn zoontje die heel blij 'we zijn er bijna' meezingt. ❤️

één jaar geleden

“Opa” met wie ik een dagje babydump & kledingkast ophalen / in elkaar zetten heb gedaan. Zo gezellig samen 😊

één jaar geleden

Toen ik mijn zoontje uit bed haalde. Het eerste wat hij zei was mama lief, gevolgd door een hele dikke kus en knuffel🥹 tranen van geluk♥️

één jaar geleden

Er leek een dikke laag ijs op mijn voorruit te zitten vanochtend. Probeerde de moed bijeen te verzamelen om te gaan krabben, maar toen ik de ruitenwisser aandeed…. WHOESSHJ… flinke laag sneeuw weggeziept en een schone ruit als resultaat 😆 zo’n opluchting!!

één jaar geleden

Voor het eerst echt even de deur uit geweest sinds de bevalling, bijna 3 weken geleden. Lekker geluncht en gewandeld in het zonnetje 😍

één jaar geleden

Vandaag sinds eeuwen weer de stad ingegaan met een vriendin, samen met mijn jongste en haar kindje. Lekker ons zelf verwend met nieuwe kleren en make upjes! En een heerlijk broodje carpaccio gegeten in het zonnetje 🥰

één jaar geleden

Dat mijn lieve oma vandaag 90 zou zijn geworden en ik haar aanwezigheid voel en hoe trots ze zou zijn op mij en mijn vriend! En mijn vriend zelf, liefde van m’n leven, alles voelt zo goed en vertrouwd en kunnen over alles praten

één jaar geleden

Vanavond met twee vriendinnen lekker wijntjes gedronken en bijgekletst zonder baby’s 😁

één jaar geleden

De zon☀️

één jaar geleden

Vanochtend in de auto een eureka momentje voor een probleem op het werk 😊 hopelijk dat het vanuit IT ook kan

één jaar geleden

Ik heb een vrije dag ingepland voor mezelf en ga het aan niemand vertellen. Zelfs man niet 🤣🤣 die komt er op dag zelf wel achter. Nu nog even kijken wat ik ga doen 🥰

één jaar geleden

Met hele gezin naar dierentuin. Man, zoon van 6 en tweeling van 4 maanden. Net borstvoeding gegeven in vol restaurant💪🏻💪🏻

één jaar geleden

De zon maakt mij gelukkig!

één jaar geleden

De zon! 🤩☀️☀️ oh en eindelijk ontlasting gehad na 3 dagen 🤣 #15wekenzwanger heerlijk die obstipatie 🫤

één jaar geleden

Ja …. Ik sluit me aan bij team zon! Kan met dit weer echt de hele wereld aan! 🌞