38 Reacties

25 dagen geleden

Vr - Pokebowl Za - Courgettesoep met stokbrood en smeersels Zo - Aardappelkroketjes, sperzieboontjes, boerenschnitzel Ma - @schoonouders Di - Aardappel anders

VRIEND

25 dagen geleden

🥰🥰🥰

25 dagen geleden

Ma: shakshuka Di: pita met vega gyros Woe: pad Thai met garnalen Do: noodles Vrij: foeyonghai Zat: crispy chicken salade Veeeeel nieuwe dingen. Maar vanaf maandag ga ik een plan/methode voor het afvallen volgen. Ik ben benieuwd.

24 dagen geleden

Recept van spaghetti met witlof en spekjes haal ik van ah; spaghetti met romige witlof (maar dan gebruiken we waarschijnlijk spekjes ipv ham)

24 dagen geleden

Ma: asperges Di: aardappeltjes , biefstuk en sla Wo: pasta met broccoli en gehakt Do: bloemkool, aardappeltjes worstje Vrij: andijvie met gehaktbal Zat: bootjes , aardappel gratin en speklapjes Zo: nasi met saté en kroepoek

23 dagen geleden

Zondag: broccolischotel met kip (https://www.ah.nl/r/720612) Maandag: soep uit blik + restje zondag Dinsdag: lasagne met ham en spinazie (https://www.ah.nl/r/697474) Woensdag: gebakken wit vis met dille saus (uit een pakje), broccoli en opgebakken aardappeltjes) Donderdag: pizza (want laat thuis beide 🙃)

23 dagen geleden

Zo: Laksa soep met garnalen Ma: geroosterde cherry tomaten ricotta pasta Di: Bulgogi udon noodles Wo: frietjes Do: Asperges met ham, ei en aardappelen Vrij: Vis prei lasagna

23 dagen geleden

🌸🌸

23 dagen geleden

Zondag: pasta met garnalen en feta Maandag: satéburger met sperziebonen en aardappeltjes Dinsdag: pasta met gerookte zalm en courgette Woensdag: Indiase curry met kip (AH pakket( Donderdag: caesar salade met krokante kip en avocado

22 dagen geleden

Ma: Penne met kipgehakt room en parmezaan Di: Bietenstamppot met appel en spekjes Wo: Groentenrisotto Do: Courgettesoep + restjes Vr: Overige soep + Asperges ham ei en botersaus

20 dagen geleden

Za : uiteten België : Friet met Parmezaanse kaas en basilicum saus 🤤 Zo : Linzensoep Ma : Vis, spinazie en aardappelpartjes Di : Gehaktballen van oma (uit de vriezer) met krieltjes en bloemkool Wo : kip alfredo (uit de vriezer) met Broccoli en volkoren Fusilli Do : geen idee nog, partner zal me verrassen Vr : uiteten in een Duitse vreetschuur 🥹

15 dagen geleden

Ma: “happy kipdij party” Di: penne met gerookte zalm Wo: burger met sticky rijst Do: Mexicaanse salade Vr: chow mein noodle party Za: kip kebab wrap pizza’s Zo: nog bedenken

14 dagen geleden

Dinsdag: spagetthi bolognese restje van gisteren Woensdag: kip tandori Donderdag: zalm risotto met erwten Vrijdag: krieltjes uit de oven, kipburger en brocoli ZaTerdag; crunchy kip poke bowl Zondag: kipsate, krieltjes en frisse salade Lekker makkelijk en een beetje comfort food, mag wel nu 38 weken zwanger ben🤣

14 dagen geleden

Reactie op monique96x

Ma: “happy kipdij party” Di: penne met gerookte zalm Wo: burger met stick ...
Kip kebab wrap pizza? Omg dat klinkt echt heerlijk. Wat voor recept gebruik je daarvoor?

14 dagen geleden

Wij gaan ff terug naar "basic". Dus "heel" voedsel, geen pakjes,zakjes en suiker. Wel lastig want moet daardoor hele weekmenu samenstellen ook met ontbijt en lunch. Man doet ook mee.

14 dagen geleden

Ik heb vooraf gekookte en ingevroren hapjes. elke dag pasta/rijst/couscous/aardappel. Met tomaten frito erover Daarnaast 2 groentes als brocoli/doperwten/bloemkool/spruiten/rode kool/zoete aardappel/tomaat/spinazie En zalm/witvis/visstick En soms aarsappel kroket uit oven/groenterondo uit oven.

14 dagen geleden

Reactie op Tigerlilly

Wij gaan ff terug naar "basic". Dus "heel" voedsel, geen pakjes,zakjes en s ...
Ziet er heerlijk uit!!! Ik probeer nu ook het ontbijt en de lunch gezonder te maken. Toevallig vorige week voor het eerst overnight oats gemaakt, erg lekker!

13 dagen geleden

Leuk deze lijstjes, goed voor de inspiratie! Heeft iemand misschien een makkelijk recept voor roti en voor een lekkere curry?

11 dagen geleden

Za: frietjes Zo: Zalm, Spinazie, Pasta (en witte asperges uit eigen moestuin als voorgerecht) Ma: Mexican Quinoa ovenschotel (uit vriezer) Di: Gnocchi met Ricotta Parmaham, Parmezaanse kaas en Doperwtjes Wo: Spaghetti Carbonara Do: Wraps Vr: Vegetarische Paella met gegrilde groenten en gebakken Halloumi

11 dagen geleden

Reactie op Maris_

Leuk deze lijstjes, goed voor de inspiratie! Heeft iemand misschien een m ...
Ik maak curry altijd met deze curry paste van de toko en dan: kokosmelk, zoete aardappel, ui, knoflook in 1 pan. 1 pan met rijst. En als bijgerechten : naan brood en een salade van Griekse yoghurt, knoflook en komkommer