456 Reacties

VRIEND

5 maanden geleden

Reactie op Anney

Panko?! Goed idee thanks voor de tip. Gebruik jij verse kikkererwten die je ...
Nee gebruik altijd gewoon blikken 🙈 Anders zou ik het ook nooit onthouden 😂

5 maanden geleden

Geen weekmenu dit keer, want mijn ouders zijn net uit Suriname gekomen en hebben allerlei lekkers + homecooked meals van de familie gebracht voor mij🥹🥰. Wetende dat dat mijn pregnancy cravings zijn en ben daar zo blij mee🤭

5 maanden geleden

Weer heel veel doorgeschoven hier 🤣 Za zo: parelcouscous salade met mango chutney en rooktofu Ma di: groente lasagne Wo do: roti bloemkool massala Vr: zelfgemaakte pizza en spinazie salade Za zo: gele wortel nasi met vega kipsate

VRIEND

5 maanden geleden

Hier een lekker vriezer weekje 🤗

5 maanden geleden

In willekeurige volgorde, met een paar daagjes ertussenuit ivm een citytripje. Plaattaart met bieten en zoete aardappel Vegetarische bonenstoof Pita vega gyros Vegetarische lasagne Romige ravioli met courgette en pistache Quiche met broccoli en ansjovis

5 maanden geleden

In willekeurige volgorde, met een paar daagjes ertussenuit ivm een citytrip ...
Die plaattaart is echt lekker!

5 maanden geleden

Za: Rendang van jackfruit met sajoerboontjes en rijst Zo: Parelcouscoussalade Ma: nog bedenken, te heet om te koken eigenlijk 🥲 Di: Auberginedahl met naan Wo: Patat Do: Gebakken aardappeltjes, broccoli en vegs kipschnitzel Vrij: Pannenkoeken

5 maanden geleden

Reactie op Anney

M’n weekmenu heb ik net ff snel in elkaar geflanst, wederom met inspiratie ...
Mag ik vragen hoe jij je rode kip maakt? 🤤

5 maanden geleden

Ma: koude bietensoep Di: chili sin carne Wo: bieten plaattaart Do: terrasje Vrij: bami Zat: bbq tex mex style

4 maanden geleden

Inspiratie voor gerechten: • Kouseband (receptje bedacht door mijn moeder, hele pan vol. Kun je minimaal 2 dagen van eten met 4 pers.) • Minestrone soep (hele pan vol, kun je minimaal 2 dagen van eten). • Stampot broccoli (als het weereens regent 😅). • Sperziebonen schotel met karbonades.

4 maanden geleden

Vandaag: salade Morgen: kebab met pita, yoghurtsaus en sla Dinsdag: noedels met biefstukpuntjes en peultjes Woensdag: Arabische kikkererwtenstoof met couscous of bulgur.

4 maanden geleden

Reactie op Kruimel222

Mag ik vragen hoe jij je rode kip maakt? 🤤
Ik gebruik deze! Er staat varken op maar gebruik het lekker voor me kip

4 maanden geleden

Zo: kati kip rollen Ma: maaltijdsalade Di: Pasta Wo: aardappel/groente/vlees Do: Bami Vr: Broodjes hamburger met salade Za: wat er over is

4 maanden geleden

Zijn de boodschappen weer gestegen of ben ik gewoon slecht om aan m’n budget te houden? 🥲

4 maanden geleden

Reactie op Anney

Zijn de boodschappen weer gestegen of ben ik gewoon slecht om aan m’n budge ...
Nou dat idee krijg ik ook, kom de laatste tijd ook steeds niet uit.

4 maanden geleden

Vandaag rommel dagje met leftovers en Ghanese light soup. De rest van de week (volgerde weet ik nog niet) - spinazie gnocchi salade - lasagne (voor de 100ste keer verschoven) - Libanese Maghmour met iets van flat bread (homemade) - gele wortel nasi

4 maanden geleden

Ma: restje chili Di: vega gyros met platbrood en salade Wo: okonomiyaki Do: pasta met vega ballen en rode saus Overige dagen nader te bepalen

4 maanden geleden

- vegan tikka masala met kikkererwten en rijst - vega couscous met aubergine, courgette paprika en geitenkaas - spaghetti met een zelfgemaakte roomsaus met kip en ontbijtspek - zoete aard uit de oven, wilde zalm filet en sperziebonen - rucola stamp, erwtjes en wortels en gehaktbal - vega groente lasagne Ik eet vaak 2x vlees/2x vis en overige vegetarisch/vegan

4 maanden geleden

In willekeurige volgorde: Pasta pesto met vega kipstuckjes Groene groentepizza Broodje kipburger en watermeloen-salade Pasta zalm en spinazie Groentesoep met brood Vega schnitzel met gorgonzolasaus, bloemkool en aardappeltjes

4 maanden geleden

Woensdag + Donderdag Boboti met krieltjes. Vrijdag + Zaterdag Gele curry met vis, rijst en naan. Zondag en Maandag Lasagna.