456 Reacties

4 maanden geleden

Vanavond: patat Morgen: Pasta pesto met champignons en tomaatjes, met salade caprese Vrij: Oesterzwamshoarma met zelfgemaakte knoflooksaus en wat groente op flatbread Za: broodje vega kipburger met een groene salade Zo: Eten bij vrienden Ma: Lekkerbekjes met geroosterde zoete aardappel en broccoli Di: Butter chicken met rijst of naan en boontjes

4 maanden geleden

Vandaag: pizza Zaterdag: bij familie eten Zondag: biefstuk, friet en salade Maandag: couscousmet kabeljauwfilet Dinsdag: macaroni Woensdag: AVG Donderdag: burritos

4 maanden geleden

Zondag: udonnoodles met vega kip, groenten en sesamsaus Maandag: bij schoonouders Dinsdag: wraps met groenten, bonen en kaas uit de oven Woensdag: pasta rode pesto met groenten Donderdag: restjes Vrijdag: iets uit de vriezer Zaterdag: bestellen/hapjes vd markt

VRIEND

4 maanden geleden

🤗🤗

4 maanden geleden

Willekeurige volgorde vanaf dinsdag: Tomatensoep met balletjes Quiche met bloemkool en oude kaas Vegetarische lasagne met prei Broodje hamburger en maiskolf uit de oven Gnocchi-ovenschotel met courgette

4 maanden geleden

Willekeurige volgorde vanaf dinsdag: Tomatensoep met balletjes Quiche met ...
Lekker! Wil je het recept van de gnocchi-ovenschotel delen? Lijkt me erg lekker!

4 maanden geleden

Reactie op hoian

Lekker! Wil je het recept van de gnocchi-ovenschotel delen? Lijkt me erg le ...
Niet heel spannend hoor, gewoon een AH-receptje (zoals veel van de dingen die ik maak): Ik eet vandaag: Gnocchi-ovenschotel met gegrilde courgette (advertorial) #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/1196788

4 maanden geleden

Niet heel spannend hoor, gewoon een AH-receptje (zoals veel van de dingen d ...
Dank voor het delen! Ziet er heerlijk uit ☺️ Altijd goed wat nieuwe inspiratie.

4 maanden geleden

Zo ma: spinazie gnocchi salade Di wo: Libanese Maghmour met zelfgemaakte flatbread Do: restjes /diepvries /kww Vr: ik een etentje, voor dochter pannekoeken Za zo: Surinaamse bami met sticky bloemkool

4 maanden geleden

In willekeurige volgorde: Kip piri piri Curry madras Pasta Indiase wortelsoep Friet met frikandellen Aardappel s bloemkool hamburgers Aardappels broccoli hamburgers Moet niet te ingewikkeld zijn met 4 kinderen

4 maanden geleden

Donderdag zijn mijn man en schoonmoeder jarig. Manlief wou die dag spaghetti ipv uiteten🤪 Zaterdag gaan we bij mijn schoonouders eten, ze heeft vanalles bij de slager besteld omdat ze 60 wordt haha.

4 maanden geleden

Weekmenu van vorige week. Tegenwoordig ook lunch erbij

4 maanden geleden

Deze week

4 maanden geleden

Wat staat er op jullie weekmenu? Ik struggel echt 😩

4 maanden geleden

Maandag: bulgur met tomaat, aubergine en citroenyoghurt; Dinsdag: pasta pesto met heel veel groenten; Woensdag: homemade kapsalon (vega); Donderdag: linzen-tomatensoep met kerrie en kokos en knoflookbrood; Vrijdag: zalm uit de oven met honing-mosterdmarinade, gebakken krieltjes en salade; Zaterdag: parelcouscous met feta & vega burgers Zondag: restjes

VRIEND

4 maanden geleden

🤗🤗

4 maanden geleden

Zondag: Stokbrood en soep Maandag: Snijbonen, gebakken aardappeltjes en satesnitzel/valess vega kip Dinsdag: Taco's met vega gehakt, mais etc Woensdag: Pastasalade met bieslook mayo, halloumi, kip rauwkost enz Donderdag: Pasta rode pesto met tomaatjes/courgette en vega kip Vrijdag: Broccoli rijst en vega gyros Zaterdag: Ovenfriet met snack

4 maanden geleden

Reactie op Anney

Wat staat er op jullie weekmenu? Ik struggel echt 😩
Ik ben de laatste weken ook telkens zo inspiratieloos. Deze week wordt het: Vandaag & morgen: parelcouscoussalade met paprika, tomaat, komkommer, gerookte kip, witte kaas en ingelegde rode ui Di: butter chicken uit de vriezer met naan en boontjes Wo: Oven baked pasta met tomaat en ricotta Do: Zoete aardappel, lekkerbekjes en broccoli Vrij: Foodtruckfestival Za:????

4 maanden geleden

• Burritos • Witlofschotel uit de oven met ham en kaas en aardappelkroketjes • Chicken tonight saté met kip, rijst, boontjes en zure komkommersalade • Schnitzel met krieltjes, champignons en stroganoffsaus • Pizza

4 maanden geleden

Zo: bbq met (vega) burgers en salade Ma: sajoer boontjes Di : Broccolisoep met tosti Wo: curry met vega kip Do: traybake of koude salade met zoete aardappel, rode biet en geitenkaas