77 Reacties

één maand geleden

Reactie op Maris_

Leuk deze lijstjes, goed voor de inspiratie! Heeft iemand misschien een m ...
Roti als in de pannenkoek/flat bread of wil je de kerrie?

één maand geleden

Mijn weekmenu van aankomende week. Wil eigenlijk ook weekmenus gaan maken voor lunch. We eten nu heel saai elke keer broodje

één maand geleden

Dit zijn mijn extra/ ruil recepten. Staan zoveel lekkere dingen op die ik nog wil uitproberen.

één maand geleden

Na een lange tijd weer een week menu gemaakt: Ma: Spinazie ovenschotel Di: Restjes Woe: Pasta Pesto Do: Aardappelpuree en kipfilet in saus Vr: Köfte en groente uit de oven met rijst Za: Selfmade kapsalon Zo: -

één maand geleden

Afgelopen 2 weken. Nu komende week vakantie, dus geen schema. Ma: Varkenshaas, champignonsaus, aardappelt gratin, peen en doperwten Di:Varkenshaas, champignonsaus, aardappelt gratin, peen en doperwten Woe: Bietjes met kipkrokant schnitzel Do: gele rijst met broccoli en kabeljauw pakket Vr: broodje verse worst met zuurkool, augurk en uien Zat: smashed potatoes met sla en gehaktbal Zon: Prakkke uit de vriezer Ma: asperges met zalm en spaghetti Di: spicy noodles met kip Woe: Thaise curry met kip Do: Thaise curry met kip Vr: pizza pasta romige tomatensaus met prei en champignons Zat: pizza pasta romige tomatensaus met prei en champignons Zon: *nieuwe boodschappen*

één maand geleden

Groentesoep Quiche met broccoli, camembert en cashewnoten Zoete aardappelcurry Pompoensoep met vegaballetjes Vegetarische burger met tzatziki en zoete aardappelfriet Stokbrood met saté en bietensalade Lentepastei

één maand geleden

Deze week: Ma: restje Marry Me Butterbeans met rijst Di wo: mujadarra met geroosterde groente en tofu kebabs Do vr: Thai Peanut Buddha Bowl Za zo: bara's met pittige vega kip en salade

één maand geleden

Reactie op Prana

Deze week: Ma: restje Marry Me Butterbeans met rijst Di wo: mujadarra met ...
Ok het is best veel, dus kan zijn dat dit tot en met volgende week maandag of dinsdag is. 🤣

24 dagen geleden

Net de boodschappen voor volgende week besteld: Ma :Kip pilav (verspakket plus) Di: bietjes (voor de kinderen) en boontjes ( voor ons )met aardappelen en varkenshaas Woe: pizza (zelfgemaakt) Do: kliekjes uit de vriezer Vr: kip rendang (verspakket plus) Za: chili Con carne Zo: champignonnensoep met stokbrood en roomkaas

24 dagen geleden

Net de boodschappen voor volgende week besteld: Ma :Kip pilav (verspakket ...
Bijzonder schema voor ons aangezien we vaak (want dat is onze favoriet) AGV eten.

24 dagen geleden

Reactie op Prana

Deze week: Ma: restje Marry Me Butterbeans met rijst Di wo: mujadarra met ...
Wauw dat klinkt allemaal heerlijk!

24 dagen geleden

Reactie op 💙m💗

🌸🌸
Heb je een recept van de spaghetti met kipgehakt en spinazie in rode pestosaus? ☺️

23 dagen geleden

Zondag: gebakken zalm, opgebakken aardappeltjes en spinazie met een ei Maandag: lasagne (kliekje) Dinsdag: broodje (verse) hamburger met zelfgemaakte honing mosterd saus Woensdag: Catalaanse worstjes met witte bonen in tomatensaus en gekookte aardappels

VRIEND

23 dagen geleden

🤗🤗

23 dagen geleden

Deze week wordt het: Maandag: macaroni Dinsdag: gado gado Woensdag: quiche caprese met salade Donderdag: gebakken aardappeltjes, lekkerbek en sperziebonen Vrijdag en de rest van het weekend is altijd nog open voor vrije invulling, afhankelijk van hoeveel zin we hebben in iets koken en waar we op dat moment zin in hebben, haha.

23 dagen geleden

Reactie op MomAy

🤗🤗
Oeh hoe maak je de loempiataart? 🤗

VRIEND

23 dagen geleden

Reactie op Dominiquee_

Oeh hoe maak je de loempiataart? 🤗
Super simpel! https://chickslovefood.com/recept/loempiataart-uit-het-skinny-six-kookboek/ Ik doe soms ook glasnoedels erin en laat soms de cashews weg. En ik voeg wel wat meer kruiden toe. De kip en groenten gewoon echt ff lekker kruiden en goed op smaak brengen.

23 dagen geleden

Aankomende week een beetje een rommeltje. Maar dit wordt het: Vandaag: boontjes, aardappel anders en beenham met honing mosterdsaus Maandag: Surinaamse bami met kipdij Dinsdag: afhaal (waarschijnlijk patat) Woensdag: stamppot andijvie met verse worst Donderdag: pasta bolognese 🧊 Vrijdag: hebben we een verjaardag en eten we daar Zaterdag:Turkse pizza met kipgehakt en salade

19 dagen geleden

Reactie op Estrellas

Heb je een recept van de spaghetti met kipgehakt en spinazie in rode pestos ...
Whoeps ik kreeg de griep en vergat het, alstublieft!

19 dagen geleden

Reactie op Estrellas

Heb je een recept van de spaghetti met kipgehakt en spinazie in rode pestos ...
Is van hello fresh!