456 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Jeeeeetje mag ik bij jou eten deze week? 🤤
Jahoor🤗😘

6 maanden geleden

Ik heb een aantal verspaketten gekocht, deze ga ik iets groter maken door meer groente, en dan kunnen er weer porties in de vriezer!

6 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Hahaha ja in België zeggen ze Kersttomaten, mijn schoonmoeder dan en dus he ...
Zo ga ik ze voortaan ook noemen! Vind ik veel leuker klinken. Koken jullie alles van jullie zelf of hebben jullie zoiets als hellofresh? Klinkt echt zo ontzettend lekker je week menu

6 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Hahaha ja in België zeggen ze Kersttomaten, mijn schoonmoeder dan en dus he ...
Correctie: in België zeggen we kerstomaten (uitspraak: kers-tomaten)… niet kerst-tomaten 🤭

6 maanden geleden

Reactie op Bloempje011

Zo ga ik ze voortaan ook noemen! Vind ik veel leuker klinken. Koken jullie ...
Ik kook alles zelf🤗 geen hellofresh (heb dat ooit eens een keer geprobeerd). Dankuwel🤗

6 maanden geleden

Reactie op BoVDG

Correctie: in België zeggen we kerstomaten (uitspraak: kers-tomaten)… niet ...
Dit🤭🤗👆🏾

6 maanden geleden

Reactie op Bloempje011

Zo ga ik ze voortaan ook noemen! Vind ik veel leuker klinken. Koken jullie ...
Ik zoek veel op internet + kookboeken en probeer zo hier en daar mijn eigen twist aan te geven

6 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ik heb een aantal verspaketten gekocht, deze ga ik iets groter maken door m ...
Slim! Ik denk dat ik dat volgende week ook ga doen 😁 dan 38 weken zwanger en rustige planning, dus mooie timing

6 maanden geleden

Vanaf deze week ook proberen de lunch wat voor te bereiden, vriend luncht ook thuis en wil gezonder eten. Kan iemand me helpen met de laatste 3 avonden? 2x 5 personen en 1x 3 personen

6 maanden geleden

Reactie op JChristine

Vanaf deze week ook proberen de lunch wat voor te bereiden, vriend luncht o ...
Ik ben heb een aantal standaard gerechtjes die ik maak als ik wat gezonder wil eten, zoals: - Wrap met roomkaas, rauwkost en zalm of kipfilet - Wrap met hummus en gegrilde groenten - Tonijn salade - Ceasar salade - Bulgur salade - Linzen-zoete aardappel soep - Poke bowl met zalm of kip - Gestoomde groenten met gegrilde vis of kip - Caponata met pasta of couscous - Groentencurry met rijst

VRIEND

6 maanden geleden

🤗

6 maanden geleden

Ma: leftovers vorige week Di: hawawshi Wo: schelvis met sauce vierge, puree en ratatouille Do: maple cider glazed zalm met honey butter polenta en haricoverts Vrij: meygoo polo met salade shirazi Za: groene pesto pasta met italiaanse krokante kip Zo: Sandwich?

6 maanden geleden

Love dit topic! Gisteren ook weer is een weekmenu gemaakt 😁

6 maanden geleden

Dinsdag een boottocht en diner in restaurant kado gekregen, ben erg benieuwd!

6 maanden geleden

In willekeurige volgorde: Couscoussalade met vega gyros Tagliatelle met zalm en spinazie Vega pizza Lasagne met spinazie Broodje hamburger met zoete aardappelfriet

6 maanden geleden

Zo: home made bifteki met honing-balsamico spruitjes, en caponata (aubergine, paprika, ui en olijven) Ma: sticky tempeh met volkoren noedels, shii take, babymais en paksoi Di: kipkerrie met champignons, paprika, doperwten + zilvervliesrijst Wo: viscurry (kabeljauw, zalm en garnalen) met paksoi en taugé + zilvervliesrijst of naanbrood Do: shakshuka met linzen, feta en worstjes. Vrij: man kookt Morgen weekboodschappen bij de biologische Hoeve 🥰

6 maanden geleden

Reactie op Cbes

Zo: home made bifteki met honing-balsamico spruitjes, en caponata (aubergin ...
Oef! Wat lekker allemaal!🤤

6 maanden geleden

Reactie op Nemrac

Oef! Wat lekker allemaal!🤤
Thanks 😊. Maak normaal geen weekmenu's maar bedenk per dag of 2 dagen wat ik ga maken. Ik probeer nu een zo groot mogelijke variatie aan groenten op te nemen en weekboodschappen te doen zodat we ook besparen..

6 maanden geleden

Ma: Thaise groene curry met kipfilet en courgette/wortel/komkommer/paprika Di: pasta met kipfilet, creme fraiche, courgette, boontjes en paprika Wo: zelfgemaakte Indiase tikka masala Do: kip piri piri uit de oven met frisse salade Vr: pasta carbonara Za: man weg dus iets makkelijks alleen voor mij, waarschijnlijk maaltijdsalade Zo: zalm met courgette en sojasaus rijst

6 maanden geleden

Poeh wat zijn we inspiratieloos deze week. Ik kom even in dit topic neuzen. Komende week 39 weken zwanger dus ik wil de gerechten simpel houden. Ik zoek ook nog inspiratie voor gerechten die makkelijk in te vriezen zijn voor na de geboorte. Someone help me 🥲