456 Reacties

VRIEND

6 maanden geleden

Reactie op JChristine

Poeh wat zijn we inspiratieloos deze week. Ik kom even in dit topic neuzen. ...
Ik heb ingevroren; Currys Pastasauzen Stoofvlees Soep Zo hoefde ik alleen nog pasta of rijst te koken oid.

6 maanden geleden

Reactie op JChristine

Lasagne ❤️

6 maanden geleden

Reactie op JChristine

Grote pan met bolognesesaus maken en invriezen! Hoef je alleen nog maar pasta te koken :) heeft mij echt goed gesmaakt na de bevalling

5 maanden geleden

🥳

5 maanden geleden

Vanaf maandag, in willekeurige volgorde: Quiche met broccoli, brie en cashewnoten Tomatengroentensoep Pasta met chorizo en tuinerwten Pannenkoeken Frittata met spinazie en gruyère AGVisje

5 maanden geleden

De afbeelding waren de gerechten die ik in de vriezer had voor na de bevalling. Denk dat we 2 weken niet gekookt hebben (behalve dan wat pasta of rijst koken). Kijk ook eens hier: https://ohmyfoodness.nl/20-recepten-om-in-te-vriezen-ter-voorbereiding-op-de-kraamweek/

5 maanden geleden

Komende week hebben we: - zelfgemaakte pita met Courgette-falafel - Gobi Manchurian - Caesar salad - Chinese tomatensoep - parelcouscous met gerookte tofu en mango chutney

5 maanden geleden

Whoop op naar 35 weken zwanger 🤰🏽 Ma: gebakken oesterzwammen met aardappel, lamsvlees (lamskoteletten) uit de oven Di: cacio e pepe met bimi in een gekruid pecorino sausje + geroosterde kippendij aan het bot met krokante huid Wo: gebakken wijting geserveerd met afgekookte eieren (zachte voor mijn echtgenoot) en een spinazie aspergestoemp Do: ossobucco gekookt in een rode wijn saus met selderij, uien en wortelen geserveerd met verse pappardelles (voor mij aparte rode saus zonder wijn) Vrij: zalm kokos curry met groenten en witte basmati rijst Za: - Zo: -

5 maanden geleden

Voor kraamweek moet ik kijken wat ik alvast wil preppen

5 maanden geleden

Ma: avg Di: rijst met gehakt, groenten en tomatenpuree Wo: pasta pesto met kip en tomaatjes Do: avisg Vr: nasi Za: pastasalade (koud) Zo: wraps

5 maanden geleden

Zondag: man avg, ik pasta, dochter wat ze er van eten wil. Maandag: kip tandriem Dinsdag: avg dochter bij schoonouders Woensdag: lasangette Donderdag: Patat of makkelijk als ik met dochter wegga Vrijdag: Moet ik nog bedenken maar iets wat man makkelijk kan maken als ik tot laat werk.

5 maanden geleden

Reactie op Minimein2022

Zondag: man avg, ik pasta, dochter wat ze er van eten wil. Maandag: kip tan ...
Kip tandriem lijkt me superlekker!! 😂😂

5 maanden geleden

Zo: volkoren couscous met bietjes, geitenkaas, komkommer en daarbij surinaamse kip en avocado Ma: zalm pesto, gepofte knoflook en tomaatjes uit de oven met tuinbonen, erwtjes en broccoli in citroen roomsaus (met volkoren pasta voor de meisjes) Di spaghetti bolognese (de saus heeft lekker staan pruttelen vandaag) Wo volkoren wraps met kip, champignons, paprika en courgette Do minestronesoep met bonen of harira soep met linzen en gehakt Vrij man kookt (dat betekent regelmatig: uit eten 🤣)

5 maanden geleden

Reactie op CaliR

Kip tandriem lijkt me superlekker!! 😂😂
😂😂😂 Ik zie het nu pas😅

5 maanden geleden

HEERLIJK dat het vandaag regent🥹 en wat afkoelt! Hoogzwanger zijn in the zomer is geen joke🤣. Anyways back to the food. Vanavond gaan we lekker bestellen (weet nog niet wat). Alvast mijn weekmenu: Ma: wontons & ramen noodles soep met extra vlees, chili oil, gember, baby bokchoi en veel bosuitjes Di: wit basmati rijst met kip in kasripo en snijbonen (+ uien, peper, komkommer op azijn) Wo: ravioli (verschillende)in rode saus met rundergehakt, Italiaanse groentemix en veel parmezaanse kaas + salade Do: schelvis met kruidenpuree en lauwe vinaigrette met zure uitjes Vrij: Spaanse linzensoep met chorizo Za: - Zo: - Eet smakelijk 👩🏽‍🍳

5 maanden geleden

Reactie op MelRoy

HEERLIJK dat het vandaag regent🥹 en wat afkoelt! Hoogzwanger zijn in the z ...
Wat een heerlijk menu!!!

5 maanden geleden

Alleen nog inspiratie voor 3 dagen: Ma: paksoi-knolselderij stamppot met sojakokossaus en ketjap balletjes Di: Butterchicken met gebakken rijst met ei, erwten en paprika Wo: boekweitnoedels met champignons, babymais en restje paksoi, en gemarineerde zalm met sesam in de oven

5 maanden geleden

Vanavond eten we het laatste HelloFresh recept uit de box: teriyaki boekoeloekoeburger. Ben benieuwd. Komende week weer zelf een menu gemaakt. Volgorde kan veranderen vanwege houdbaarheid van de boodschappen. Ma: Pastasalade caesar Di: Homemade pizza met paprika, ui, champignons en lekker veel kaas Wo: Zalm/spinaziequiche met een groene salade Do: Gado gado Vrij: Pasta met pestoroomsaus, tomaatjes, spinazie en knoflookgarnalen Za: Curry madras met vega kip en rijst Zo: Nog bedenken, we koken dan vaak uit een kookboek

5 maanden geleden

Reactie op Cbes

Wat een heerlijk menu!!!
En de jouwne ook 😍!

5 maanden geleden

Maandag: nasi met kip en satésaus Dinsdag: luie pan lasagne Woensdag: Thaise groene curry met kip Donderdag: wraps met falafel, hummus, feta en groenten Vrijdag: pizza Zaterdag: pasta carbonara Zondag: bij ouders