456 Reacties

5 maanden geleden

Maandag: eierpasta schotel Dinsdag: sheaperds pie Woensdag: Restjes van bovenstaande Donderdag: Avg Vrijdag: tortilla pizza Zaterdag: bbq Zondag: Avg

5 maanden geleden

Oeh, nu heb ik ook zin in shepherd's pie 🤩 Lang geleden!

VRIEND

5 maanden geleden

Vanaf onder naar boven. Was even op dreef en moest even kijken qua vriezer etc. Dus voor de komende 2 weken ons weekmenu’s.

5 maanden geleden

Beetje lui deze week met twee verspakketten van AH 🤭 Ma di: bloemkool curry met zelfgemaakte naam Wo: gado gado (verspakket ah) Do: Mexicaanse salade (verspakket ah) Vr: zelfgemaakte Chinese tomatensoep Za zo: vegetarische lasagne

5 maanden geleden

Quiche met bimi en ansjovis Groentesoep en brood Pita met falafel en avocadosalade Pasta met gerookte zalm en broccoli Couscoussalade met vega shoarma

5 maanden geleden

Krieltjes met rode kool en kip saté schnitzel Krieltjes met broccoli en Duitse biefstuk Lasagnette Pasta met chorizo, spinazie en ricotta (en nog meer) Frietje Pannekoeken Chinese tomatensoep

5 maanden geleden

Offtopic: hoe doe jullie dit met houdbaarheid? Ik had dinsdag boodschappen binnen gekregen en heb zojuist 3x groente en 2x aardappeltjes kunnen weggooien terwijl het nog goed zou moeten zijn 😬

5 maanden geleden

Reactie op Anoniempietje

Offtopic: hoe doe jullie dit met houdbaarheid? Ik had dinsdag boodschappen ...
Wij hebben een koelkast die echt goed koel blijft (met de temperaturen) en kan heel lang groenten en fruit vers houden. Voorheen hadden we een slechte en we merkten ook dat ons groenten / fruit na 3/4 dagen slecht werden. Voor aardappelen heb ik speciaal zo’n ‘aardappelblik’ met gaten. Dat ze zo nog ademen. Ik haal ze meteen uit dat zakje en dump ze erin. Ik weet niet of dit een antwoord is op jouw vraag🙈

5 maanden geleden

Reactie op Anoniempietje

Offtopic: hoe doe jullie dit met houdbaarheid? Ik had dinsdag boodschappen ...
Wat als eerste op moet, als eerste opeten. Gesneden groente en dergelijke eten wij als eerste na het binnenkomen van de boodschappen.

5 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Wij hebben een koelkast die echt goed koel blijft (met de temperaturen) en ...
Ja heel fijn, ik ga even de temperatuur checken en kijken naar aardappelblik😊

5 maanden geleden

Reactie op Mamatobe204

Wat als eerste op moet, als eerste opeten. Gesneden groente en dergelijke e ...
Ja dat doen wij ook maar denk nu dat het aan de koelkast ligt😊

5 maanden geleden

Reactie op Anoniempietje

Ja heel fijn, ik ga even de temperatuur checken en kijken naar aardappelbli ...
aardappelblikken kun je op amazon checken die hebben leuke! Ik heb matchende ui en knoflook blikken ook haha😘

5 maanden geleden

Ben wel benieuwd, zie hier met regelmaat falafel voorbij komen. Maken jullie die zelf? Of kopen jullie deze kant en klaar ergens? Zoja van welk merk😊

VRIEND

5 maanden geleden

Reactie op MeisjeM94

Ben wel benieuwd, zie hier met regelmaat falafel voorbij komen. Maken julli ...
Ik maak ze zelf, even een werkje maar ik maak gelijk bulk en dan vries ik ze niet afgebakken in. En dan als ik zin heb kan ik een portie uithalen en bakken ❤️

VRIEND

5 maanden geleden

🤗🤗

5 maanden geleden

Reactie op MomAy

Ik maak ze zelf, even een werkje maar ik maak gelijk bulk en dan vries ik z ...
Bij mij vallen ze steeds uit elkaar 🙄. Maar moet toegeven dat ik voorgekookte kikkererwten gebruik..

VRIEND

5 maanden geleden

Reactie op Anney

Bij mij vallen ze steeds uit elkaar 🙄. Maar moet toegeven dat ik voorgekoo ...
Ik ook, is altijd ff zoeken met juiste hoeveelheid bloem/Panko toevoegen om te zorgen dat het bij elkaar blijft. Gebruik vaak Panko omdat dat lekker knapperig wordt ook ❤️ Doe altijd maken en als ik denk dat het goed is 1 stuk bakken als het nog uit elkaar valt meer bloem/Panko toevoegen.

5 maanden geleden

Reactie op Anney

Bij mij vallen ze steeds uit elkaar 🙄. Maar moet toegeven dat ik voorgekoo ...
Ik heb zelf gemaakte nog niet geprobeerd. Wel kant en klare maar dat is toch niet het zelfde🙈 vind alles zelf maken toch het aller lekkerste.

5 maanden geleden

Reactie op MomAy

Ik ook, is altijd ff zoeken met juiste hoeveelheid bloem/Panko toevoegen om ...
Panko?! Goed idee thanks voor de tip. Gebruik jij verse kikkererwten die je 1 dag van te voren laat weken? Daar gaat het altijd mis bij mij, herinneren dat ik dat moet doen 🤣😅. Ik denk stiekem dat dat ook niet helpt.

5 maanden geleden

M’n weekmenu heb ik net ff snel in elkaar geflanst, wederom met inspiratie van hier. 32 weken zwanger en zo moe. Recepten eronder zijn m’n ruil recepten die iets makkelijker klaarmaken zijn. Heb al heeel lang zin roti kerri kip, maar telkens gewoon niet de energie, dus voor de 10e keer maar op het menu 🙄🤣.