Origineel bericht:
Na 2 kinderen waarvan 16 kilo restant van de eerste en daarna nog 8 kilo restant van de 2e (maand geleden bevallen) moet er nu ECHT wat gebeuren. Ik ben al 2x eerder flink afgevallen maar nu gaat het permanent zijn. Mijn doel is 25 kilo kwijtraken! Dit ga ik op eigen kracht doen met alleen anders eten, sporten doe ik niet. Wie is er nog meer bezig met afvallen en vind het leuk hier voortgang, recepten, tips, verleidingen te delen?
Vervolg van: https://community.24baby.nl/forum/mama-jij/wie-is-er-bezig-met-afvallen-en-wil-dit-samen-delen-deel-3-eYwrDkv
Wat bij mij hielp is alles registreren in een app ik gebruikte my fitnesspal. Max calorieën instellen en alles wat je eet/drinkt registreren. Het maakte mij bewuster en dat hielp 😇.
Ben gisteren op restaurant geweest en deze ochtend + 1,00 kg! Plus een kg. ...
Wow, stevig 😂
Nu heb ik in mijn hoofd dat je zo’n kilo lasagne van de Aldi naar binnen hebt gewerkt haha.
Maar goed een kilo bijkomen van één etentje lijkt me heel onrealistisch? Het zal er de komende dagen wel weer af zijn. Ben alleszins wel benieuwd of dat het geval zal zijn 😁
Ben gisteren op restaurant geweest en deze ochtend + 1,00 kg! Plus een kg. ...
Aahja dat is schrikken, maar niet gek! Je hebt vast wat zouter gegeten, meer koohlydraten waardoor je vocht vasthoud, je maag is nu goed gevuld en misschien ben je nog niet naar de wc geweest 💩