212 Reacties
18 dagen geleden
Reactie op VerbeeldingsrijkeDroom553294
Was je daar niet gewoon voor verzekerd? Of geen aanvullend pakket gehad?
Ik neem geen aanvullende verzekeringen. Tot nu toe nooit nodig gehad. 🙈
Ik weet niet of het in mijn pakket zat. Ik heb wel getekend aan het einde van de 7 dagen en zag ook het eindbedrag. Ze hebben het (nog) niet gedeclareerd bij mij of mijn zorgverzekering.
12 dagen geleden
Reactie op Livelli
Ik zit nu bij dsw en wil eigenlijk wel eens kijken naar een andere verzeker ...
Overgestapt van ASR ik kies zelf, naar Menzis. Leek qua zwangerschap en andere wensen (fysio, tandarts etc) een fijne verzekeraar en veel mensen om mij heen hebben er goeie ervaringen mee. Voor ons ook de tweede op komst.
12 dagen geleden
Reactie op Livelli
Ik zit nu bij dsw en wil eigenlijk wel eens kijken naar een andere verzeker ...
Wat zijn je wensen? Welke vergoeding zoek je? Uit dit topic komen zilveren kruis, de christelijke zorgverzekering en menzis op dit moment als beste naar voren.
Ben je van plan fysio te gebruiken? Bel dan maandag even naar de bekkenfysio bij jou in de buurt of ze met een van beide een contract hebben. Indien ze geen contract hebben, betaal je zo'n 30% zelf per behandeling (€10-15 minimaal). Dit heeft met de slechte vergoeding te maken zei de bekkenfysio van mij
12 dagen geleden
Wat zijn je wensen? Welke vergoeding zoek je? Uit dit topic komen zilveren ...
Ja ik zit naar zilveren kruis te kijken op dit moment! Beter verzekerd qua zwangerschap en bevalling zie ik. Ben van plan om fysio te gaan gebruiken. Tot nu toe elk jaar wel eens nodig gehad. Bedankt voor je tip!!
12 dagen geleden
Bevallen wordt overal vergoed, dit is semi niet planbare zorg. Ze kunnen mo ...
Dit is niet helemaal waar. Bevalling wordt niet altijd vergoed. Thuisbevallen en bevallen in het ziekenhuis MET medische noodzaak wordt wel vergoedt. Voor het bevallen in het ziekenhuis of een geboortehuis zonder medische noodzaak betaal je een eigen bijdrage (500 euro geloof ik).
12 dagen geleden
Reactie op Chantal1095
Dit is niet helemaal waar. Bevalling wordt niet altijd vergoed. Thuisbevall ...
Klopt, dit ging over het deel wel/niet vergoed bij ongecontracteerd
12 dagen geleden
Iemand bekend met de Friesland zorgverzekering? Ik zie hem hier niet tussen staan, houdt dat in dat ie niet oké is?
12 dagen geleden
Reactie op AardigeWolk762521
Iemand bekend met de Friesland zorgverzekering? Ik zie hem hier niet tussen ...
Prima verzekering heb ik 'm ervaren vroeger!
11 dagen geleden
Reactie op AardigeWolk762521
Iemand bekend met de Friesland zorgverzekering? Ik zie hem hier niet tussen ...
Ik ben al een aantal jaren klant bij de Friesland. Dikke prima! Klantenservice is ook goed bereikbaar (telefonisch en via de app), declaraties worden snel verwerkt etc.
10 dagen geleden
Reactie op SmeN
-edit mod Eliza - reactie weggehaald, ongepast
-edit mod Eliza - reactie weggehaald, ongepast
10 dagen geleden
Hi,
Laten we het gezellig en respectvol houden in deze discussie over zorgverzekeringen. Ongepaste reacties zal ik even weghalen.
Graag weer on-topic verder.
Liefs,
Eliza
10 dagen geleden
Reactie op SmeN
Tenminste. Voor mij en mijn omgeving is zoiets zeer on-topic bij het maken ...
Ben dan wel benieuwd naar welke verzekering jij gaat? Denk dat een term bij jouw berichtje te heftig was