10 Reacties

9 maanden geleden

Je krijgt waarschijnlijk ook in het ziekenhuis de nodige tips. Heb je voldoende vaseline in huis om de wond vettig te houden?

9 maanden geleden

Mijn oudste zoon en middelste zoon zijn besneden 3 jarige leeftijd. Herstel viel heel goed mee. En idd voldoende vettig houden. Dat het niet blijft plakken aan de pampers.

9 maanden geleden

Mijn zoontje is in januari besneden op 2jarige leeftijd. Haal heel veel tubes witte vaseline in huis. Bij ons ging er denk ik wel 6/7 tubes door heen. Er moet echt een flinke klodder op na elke luier verschoning.

9 maanden geleden

Goed de tips opvolgen die je mee krijgt. En veel liefde geven. Hij is nog steeds erg jong dus het zal vast snel en goed herstellen. En voor jezelf, het ziet er in het begin best akelig uit dus schrik niet. Het is veel hygiënischer voor hem en dus ook noodzakelijk in jullie geval dus het is allemaal voor een goed doel. Veel succes alvast

9 maanden geleden

Ligt aan de manier van besnijden hoe het verloopt. Wij hadden het weg laten laseren bij bentoclinic. Het ging super goed, hij heeft zelfs verdovingsprik niet gevoelt. 6/7 vaseline flessen gebruikt. Ongeveer een week later was er niets meer van te zien.

9 maanden geleden

Mijn zoon is ook besneden, hij was toen 8 maanden. Was super netjes gedaan en herstel viel heel erg mee! Ik was er ook bang voor maar uiteindelijk is het mij erg mee gevallen. Vooral goed schoon houden en veel vaseline gebruiken (van de apotheek) na elke luier verschoning.

9 maanden geleden

@ts, hoe is het gegaan?

9 maanden geleden

Reactie op Hannelore13

@ts, hoe is het gegaan?
Allemaal bedankt voor jullie geruststellende berichtjes! Het is enorm goed gegaan en uiteindelijk hebben ze zelfs tijdens de operatie besloten dat de voorhuid kon blijven zitten. Die is uit zichzelf toch wijder geworden de afgelopen tijd waardoor het niet meer nodig was. Wel zat er nog een flinke ophoping push wat ze konden verwijderen en hebben ze iets losgesneden zodat de voorhuid nu compleet kan schuiven. Daardoor is er wel een hechting en pijn bij plassen maar dus geen enorme na- verzorging met bergen vaseline, verbanden etc. We moeten alleen dagelijks een zalfje smeren zodat het niet weer vastgroeit. Enorm blij dus dat de voorhuid kon blijven zitten en ook het herstel sneller zal verlopen. Het meest heftige vond ik de narcose zelf. Hij ging er vol paniek in en kwam er ook vol paniek uit. Dat duurde best lang voordat hij weer helemaal “oke” was.

9 maanden geleden

Reactie op PietjeP

Allemaal bedankt voor jullie geruststellende berichtjes! Het is enorm goed ...
Fijn dat het zo goed verlopen is. Ik snap je zoontje wel dat narcose niet leuk is. Hopelijk krijgt hij er geen nare slaapassociaties bij. Goed herstel!

9 maanden geleden

Reactie op Hannelore13

Fijn dat het zo goed verlopen is. Ik snap je zoontje wel dat narcose niet l ...
Nou inderdaad dat is alles behalve fijn. Blij dat het achter de rug is. Voor nu ligt hij heerlijk te slapen en hij kan ook al aardig goed vertellen wat denk wel een voordeel is in de verwerking. Dankjewel!😘