7 Reacties

3 jaar geleden

Mijn waarde 466 kwam overeen met 4weken zwangerschap dus ik denk dat het indd voor 5weken iets te laag staat.

3 jaar geleden

Zolang het wel verdubbelt in 2 a 3 dagen is het oke. De mate van toename is een betere indicatie dan de hoogte zelf. Wellicht ben je iets minder ver

3 jaar geleden

Ik had dit ook. Ik was 5 weken en had een HCG van 93. Me testen liepen ook af.. werd steeds lichter. Bleek dus dat mn lichaam bezig was met afstoten en dat daarom de testen ook steeds lichter werden. Uiteindelijk een miskraam dus.. 😔 Hopelijk bij jou niet het geval.. en maakt jou lichaam gewoon heel langzaam HCG aan. Succes

3 jaar geleden

Bij mij was hij toen 95 en een week later 10000

3 jaar geleden

Wat een rare uitspraak. Je bent zwanger zodra je hcg boven de 5 is. Dat is in jouw geval, dus gefeliciteerd 🥰 hoe het verder gaat kan nog niemand zeggen, de grootste kans is dat het gewoon goed gaat 😊. Hoe het verder gaat is ook aan 1 enkele bloedtest niet af te zien, dan is het nodig om meerdere bloedtesten op diverse dagen te doen en rond de 8/10 weken een echo.

3 jaar geleden

Kun je de huisarts gewoon bellen en vragen om een HCG prik? Ik zou dat heel graag willen maar wist niet dat dat kan?

3 jaar geleden

Mijn hcg op 5+4 was 8021