13 Reacties

3 jaar geleden

Mischien dat je al langer zwanger bent dan je zelf dacht. Gefeliciteerd.

3 jaar geleden

Langer als 3 weken zwanger

3 jaar geleden

Gefeliciteerd ♡

3 jaar geleden

3+ moet je 2 weken bij oprekenen dus je bent minimaal al 5 weken zwanger Gefeliciteerd 💕

3 jaar geleden

Hoe zeker ben je van je eisprong? En wanneer was je laatste menstruatie? Zou er eerder vanuit gaan dat 3+ komt doordat je eisprong vroeger was dan gedacht, en niet de andere scenario’s die je noemt. Weinig reden om dat aan te nemen denk ik. Eisprong 7 april is nu ruim 2,5 week geleden, dus bijna 3, vroegere eisprong/vroege innesteling en je hebt dit resultaat 👍🏼

3 jaar geleden

Reactie op happy96

Hoe zeker ben je van je eisprong? En wanneer was je laatste menstruatie? Zo ...
Vrij zeker van eisprong. We hebben het gezellig gemaakt op 4 en 6 april. Ik ben normaal, mooi op NOD ongesteld geworden op vrijdag 26 maart... Hopelijk is het inderdaad gewoon vroege innesteling?

3 jaar geleden

Ik had dit ook een dag na mijn nod, ik was net 4+3 zwanger toen de clear blue aangaf 3+ ik blijk heel snel hcg aan te maken waardoor de test op zijn hoogst uitslaat wat dus 3+ is. Overigens is het er maar 1 haha Misschien is dit bij jou ook wel het geval, of je bent idd al langer zwanger dan je denkt alleen maar een leuke verrassing straks voor je bij de echo🥰

3 jaar geleden

Reactie op Nimonia

Vrij zeker van eisprong. We hebben het gezellig gemaakt op 4 en 6 april. Ik ...
Dan snap ik je onzekerheid een beetje, gerekend vanaf vorige menstruatie is het nu maar 4 weken en niet 5. Inderdaad uitgaan van vroege innesteling. Als je vrij zeker bent van je ovulatie kan de zwangerschap ook niet van een vorige cyclus zijn 😊 Ik zou zeggen, loslaten en genieten. Je bent zwanger! Gefeliciteerd :) over termijn merk je vanzelf meer bij de echo’s

3 jaar geleden

Heb je ooit negatief getest met je ovulatietest? Misschien was je al zwanger en was daarom je ovulatietest positief? Je zou normaal ongeveer 5 weken zwanger kunnen zijn. Het kan ook zijn dat je gewoon heel snel hcg aanmaakt

3 jaar geleden

Heb je ooit negatief getest met je ovulatietest? Misschien was je al zwange ...
Geen ovulatietesten gedaan deze ronde...

3 jaar geleden

De weken zijn een indicatie en geen waarheid. Clearblue rekent met een bepaalde waarde hcg waar je boven moet zitten om 3+ weergegeven te krijgen. Maar als je de tabellen bekijkt van de bandbreedte van hcg per week, dan kan het zo verschillen. Ik zou het dus als iets positiefs zien dat je voldoende hcg aanmaakt en lekker wachten tot de eerste echo voor een indicatie van de termijn. En voor nu van 9 april uit gaan. Gefeliciteerd!!!

2 jaar geleden

Het is er maar eentje ^^ en mooi op schema 6 weken

2 jaar geleden

Fijn!! Wens je een fijne zwangerschap toe 🤗