195 Reacties

10 maanden geleden

@holly Ja alweer op de helft! 22 weken inmiddels🥰 de tijd gaat zo snel na de 12 weken nu met de 2e kleine! 20 weken echo was goed en we weten dat we deze keer een jongetje krijgen! Dat is nieuw voor ons en we hebben er ook enorm veel zin in. Ik heb deze keer de placenta aan de voorkant liggen dus voel de kleine iets later en anders dan bij de vorige zwangerschap. Ik voel hem alleen helemaal links, helemaal rechts of helemaal onderin. Maar er is beweging! En dat voelt wel heel fijn. Geeft lekker wat zekerheid iedere dag😅

10 maanden geleden

@holly en mamariekie gefeliciteerd! Holly al op de helft zeg!

10 maanden geleden

Jaaa gefeliciteerd holly en mamarieke 🥳🥳🥳

10 maanden geleden

Dankjewel voor de felicitaties 🥰 Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan. Nu wel echt de datum voorbij dat ik nog ongesteld had kunnen worden. Ik was nogal vroeg met testen. Ik hoop zo dat jullie ook snel een positieve test en mooie zwangerschap tegemoet gaan ❤️

10 maanden geleden

Mijn vermoedens zijn bevestigd, mijn ex vriend heeft traag zaad. Ook verminderde hoeveelheid levende zaadcellen. Hij moet naar de uroloog voor verder onderzoek.

10 maanden geleden

Reactie op Faysel

@holly Ja alweer op de helft! 22 weken inmiddels🥰 de tijd gaat zo snel na ...
Fijn dat de tijd voor jou zo snel gaat! Van mijn mag die nog iets sneller gaan haha. Ik wacht nog steeds op de eerste echo, die heb ik 12 juni .Vind het onwijs spannend ( want alles is nieuw voor mij ) maar geniet er wel meer van. Ik kan niet wachten op mijn familie en vrienden in te lichten! 😊 Ik had afgelopen weekend een mini festival, gelukkig hadden ze daar alcohol vrij bier dus ik denk dat niemand wat heeft door gehad haha. O super goed nieuws dat de 20 weken echo goed was en ook heel leuk dat je nu een jongetje krijgt!🩵 Heel fijn die zekerheid! 😁

10 maanden geleden

Reactie op Lizzy3mmj

@holly en mamariekie gefeliciteerd! Holly al op de helft zeg!
Dankjewel! Maar ik ben nog lang niet op de helft dat waren Faysel en BellaBori. Hier nu nog maar 6+5 dus mag nog even geduld hebben haha, maar het begin is er 😁 Ik hoop bij jullie ook gauw allemaal!❤️

10 maanden geleden

Reactie op Suzan86

Jaaa gefeliciteerd holly en mamarieke 🥳🥳🥳
Dankjewel! 🥰

10 maanden geleden

Reactie op Hollly

Dankjewel! Maar ik ben nog lang niet op de helft dat waren Faysel en BellaB ...
Oops dan heb ik het helemaal fout gehad excuses🤗🤗 wanneer heb je je echo?

10 maanden geleden

Reactie op Lizzy3mmj

Oops dan heb ik het helemaal fout gehad excuses🤗🤗 wanneer heb je je echo? ...
Haha geeft niks! 😁 12 juni heb ik mijn eerste echo😊

10 maanden geleden

Reactie op Hollly

Haha geeft niks! 😁 12 juni heb ik mijn eerste echo😊
Oo spannend. Ook wel een leuke vooruitzhcht

10 maanden geleden

Meiden wil deze toch even delen. Ik weet ik ben erg vroeg, maar ben voorzichtig positief☺️ Nog even afwachten of het wil blijven plakken🙏🏼

10 maanden geleden

@holly @mamariekie gefeliciteerd🥰

10 maanden geleden

Wat ben ik blij voor degene met een positieve test. Had even de app compleet van m’n telefoon gegooid omdat ik gek werd van m’n lange menstruaties. Heb inmiddels een afspraak bij de gyn, omdat m’n laatste menstruatie, schrik niet, 10 dagen duurde… ben benieuwd wat daar uit komt. Hoop stiekem dat ik al een positieve test heb voor ik naar de gyn moet, maar ben bang dat m’n heftige lange menstruaties weleens de oorzaak kunnen zijn van t mislukken iedere ronde

10 maanden geleden

Meiden wil deze toch even delen. Ik weet ik ben erg vroeg, maar ben voorzic ...
Aaah séline! Ik zie dit bericht nu pas! Wat fijn!! Hoe is je lijntje inmiddels?

10 maanden geleden

Reactie op Hope46

Wat ben ik blij voor degene met een positieve test. Had even de app complee ...
Misscjien kunnen ze eens een cyclus de dikte van je baarmoederslijmvlies meten..

10 maanden geleden

Reactie op Hollly

Fijn dat de tijd voor jou zo snel gaat! Van mijn mag die nog iets sneller g ...
Jaa maar pas na de 12 weken gaat de tijd snel hoor…. De weken daarvoor gaan NOOIT snel genoeg haha

10 maanden geleden

Hier is het lekker doorgebroken na een LF van 13 dagen Ipv 11😎 heb nu echt het gevoel van een nieuwe start. Heb ook de keuze gemaakt om komende ronde te gaan starten met Donorzaad! Wens me succes ladies ❤️

10 maanden geleden

Reactie op Faysel

Misscjien kunnen ze eens een cyclus de dikte van je baarmoederslijmvlies me ...
Jaaa kan mijn voorstellen dat de gyn dat gaat voorstellen. Ben benieuwd. Bij de eerste was t de 3de ronde al raak. Nu regelmatige maar hele heftige en lange menstruaties… inmiddels op t wachtbankje voor ronde 7. We gaan t zien..

10 maanden geleden

Hier is het lekker doorgebroken na een LF van 13 dagen Ipv 11😎 heb nu echt ...
Wat een dappere keuze! Heel veel succes ook! M’n nicht is al BAM heeft zelf een donor uitgezocht via n soort tinder voor zaad. Ze krijgt inmiddels een tweede kindje van dezelfde man. Heeft er goede ervaringen mee