11 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik heb tot ongeveer de 20 weken regelmatig bloed verlies gehad. Zoveel dat ik een tampon in moest en het leek op een normale menstruatie. Soms helderrood en soms donker/bruin. Inmiddels is deze baby 5 weken oud! 馃グ

茅茅n maand geleden

Ik heb rond die periode ook (heftig) bloedverlies gehad en gewoon een gezond kind gekregen.

茅茅n maand geleden

Bruinverlies is oud bloed. Kan nog van de innesteling zijn 馃檪 ik heb het ook wekenlang gehad in het begin van mijn zwangerschap en heb nu een gezond zoontje van 7 maanden 馃槉 zodra het helder rood bloed wordt en/of het gaat gepaard met krampen, dan zou ik even aan de bel trekken. Alhoewel je dat sowieso altijd kunt doen voor je eigen geruststelling 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

En sporten kan overigens ook geen kwaad. Je kunt altijd na het sporten iets rood of bruin bloed verliezen. Dan kan het zijn dat er een bloedvaatje geknapt is in de baarmoedermond wat totaal onschuldig is. Dat kan heel makkelijk gebeuren nu.

茅茅n maand geleden

Ik heb tot ongeveer de 20 weken regelmatig bloed verlies gehad. Zoveel dat ...
Wat vervelend dat zeg bloedverlies zal jou ook wel onzeker gemaakt hebben. Maar super fijn dat alles goed is gekomen. 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op JannekeJen

Ik heb rond die periode ook (heftig) bloedverlies gehad en gewoon een gezon ...
Fijn om te horen dat alles goed is gekomen. 馃グ Was er een oorzak voor?

茅茅n maand geleden

Reactie op Jool88

Bruinverlies is oud bloed. Kan nog van de innesteling zijn 馃檪 ik heb het o ...
Ik heb voor de zekerheid mijn verloskundige even een berichtje gestuurd. Maar ik had voor de postieve test ook soms met sporten bruinverlies dus misschien hoort het gewoon bij mij maar toch maakt het me nu een beetje ongerust. Ik heb voor de rest nergens last van alleen zere borsten die ik dus vanmorgen precies ook niet meer had. Dus het was even een opstapeling. Geen zwangerschapklachten en dan de enigste klacht die afneemt met bruin bloedverlies. Heb volgende week donderdag pas mijn echo dus dan zal ik het zeker weten. Voor nu even afwachten wat de verloskundige reageert op mijn berichtje maar deze berichtjes hier doen me goed. 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op Anoniemmetkinderwens

Fijn om te horen dat alles goed is gekomen. 馃グ Was er een oorzak voor?
Niet echt. De verloskundige zei dat het vaker voorkomt. Ik had echt veel rood bloed met stolsels en al. Zegt allemaal niets gelukkig.

茅茅n maand geleden

Ik heb gister een echo gehad met 6+2 omdat het bloed rood werd. De echo was goed wat betreft het bloed. Mijn baarmoedermond zat heel erg dicht dus het bloed was uit de vagina zelf. Wss een besprongen vaatje. Maar nu komt de verassing ondanks dat is pas 6+2 ben was er al een hartje te zien maar de echoscopiste wilde toch even vaginaal verder kijken. Toen werd ze stil en zei ze dat ze niet 1 maar 2 kloppende hartjes zag. Ik ben zwanger van een tweeling. Dit hadden we totaal niet verwacht en moest ook echt even binnenkomen. Helaas hoorde wij ook dat ze waarschijnlijk samen in 1 vruchtzak liggen. Dit zou niet gunstig zijn want dit brengt complicaties met zich mee. Over 2 weken bij de gynaecoloog waar ik nu naar doorverwezen ben krijgen we hier meer over te horen. Ik weet niet zo goed wat ik hier allemaal van moet denken. Ben iig blij dat het bloed van een gesprongen vaatje was maar nu weer zenuwachtig voor de rest. Ik was zo blij met mijn postieve test maar op dit moment heb ik alleen maar stress. 馃き

茅茅n maand geleden

Reactie op Anoniemmetkinderwens

Ik heb gister een echo gehad met 6+2 omdat het bloed rood werd. De echo w ...
Wow wat een wending! Gefeliciteerd 鉂わ笍鉂わ笍 Extra spannend zo, hopelijk valt het mee met de complicaties.

茅茅n maand geleden

Reactie op Anoniemmetkinderwens

Ik heb gister een echo gehad met 6+2 omdat het bloed rood werd. De echo w ...
Wow wat een verrassing! Gelukkig wel alles goed dan! Ik heb met 6 weken rozige afscheiding gehad, gelukkig bleek alles goed. Daarna weer met 12 weken en met 15 weken. Alle keren geen bloed bij de baby. Waarschijnlijk een laagliggend adertje welke snel openspringt. Schrik me wel elke keer weer rot 馃槪 Maar als je er al aanleg voor hebt, kan het dus nog vaker gaan voorkomen