35 Reacties

3 jaar geleden

Ik zie duidelijk een streep. Beide testen positief! Gefeliciteerd

3 jaar geleden

Ohh nee hoor van harte gefeliciteerd. Je bent zwanger 😄😄😄🥳🥳🥳 zo zagen mijn testen er ook uit dag voordat ik mocht testen na icsi. En nu een gezonde zoon hier in de woonkamer van 9 maanden

3 jaar geleden

Ik was te fanatiek en belde direct naar het ziekenhuis, maar moest morgen op de testdag nog een keer testen en dan mag ik weer terug bellen. Ik hoop zo dat alles goed is.

3 jaar geleden

Reactie op Alissa639

Ik was te fanatiek en belde direct naar het ziekenhuis, maar moest morgen ...
Oh nou komt helemaal goed hoor. Mijn testen zagen er ook zo uit en Ik deed op de testdag cb en die gaf aan 2-3 weken zwanger. Zou morgenochtend nog doen en dan gelijk bellen, ze zijn het verplicht te vermelden

3 jaar geleden

Oh nou komt helemaal goed hoor. Mijn testen zagen er ook zo uit en Ik deed ...
Ja, ik kan niet wachten tot dat het morgen is hahah! Hoelang duurde het bij jou dat je mocht komen voor een echo? Dan is neem ik aan de eerste stap wat ze toch doen ?

3 jaar geleden

Reactie op Alissa639

Ja, ik kan niet wachten tot dat het morgen is hahah! Hoelang duurde het bij ...
Ik had 7 nov gebeld dat ik een positieve test had en 27 nov mocht ik komen voor een echo. Zag toen gelijk het hartje al kloppen. Ja indd eerst echo, als dat goed zit mag je naar de verloskundige. Ik zat hij het Erasmus in Rotterdam, ik weet niet waar jij zit? En of ze het ook zo doen daar.

3 jaar geleden

Reactie op Alissa639

Ja, ik kan niet wachten tot dat het morgen is hahah! Hoelang duurde het bij ...
Nee logisch trouwens dat je niet kan wachten maar het komt echt goed. Ik deed savond nog een test en de volgende dag cb

3 jaar geleden

En?

3 jaar geleden

En?
Ja, weer een positieve test en mag 4 mei naar het ziekenhuis. Ik heb alleen heel veel buikpijn en een opgezette buik

3 jaar geleden

Reactie op Alissa639

Ja, weer een positieve test en mag 4 mei naar het ziekenhuis. Ik heb alleen ...
👍🏻🎉🥳 Oh dat hoort erbij. Niet bang wezen of iets, buikpijn heeft te maken met de groei van de baarmoeder en de opgezeten buik komt doordat de darmen opgezet zijn door de hormonen en ze gaan nu plaats maken voor de baarmoeder. De buikpijn en opgezetten buik gaat wel even aanhouden, dan komt het en dan gaat het weg.

3 jaar geleden

👍🏻🎉🥳 Oh dat hoort erbij. Niet bang wezen of iets, buikpijn heeft te mak ...
Ik heb zoveel pijn dat ik amper nog kan lopen. Ik werk in de zorg en tijdens mijn dienst wordt het steeds erger en erger. Misschien moet eerst mijn ontlasting ook goed op gang komen.

3 jaar geleden

Reactie op Alissa639

Ik heb zoveel pijn dat ik amper nog kan lopen. Ik werk in de zorg en tijden ...
Kan het niet ook al bekkenpijn zijn? Ik had toevallig begin van de zwangerschap ook echt gigantisch veel pijn aan mijn bekken met lopen en zitten. Kon amper de auto uit stappen, ben toen naar bekkenfysio geweest en bleek mijn bekken beetje scheef te staan. Hij heeft met duwen en oefeningen ze weer recht kunnen zetten, dit schilde zoveel pijn

3 jaar geleden

Kan het niet ook al bekkenpijn zijn? Ik had toevallig begin van de zwangers ...
Ik heb heel veel vocht in mijn buik en ben helaas opgenomen. In mijn baarmoeder kon ze niks zien, dus of het had te maken omdat ik nog maar 4 weken zwanger ben of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

3 jaar geleden

Reactie op Alissa639

Ik heb heel veel vocht in mijn buik en ben helaas opgenomen. In mijn baarmo ...
Pff nee joh sterkte . Buitenbaarmoederlijke kant toch niet? Het is terugplaatsing in de baarmoeder.

3 jaar geleden

Hopelijk een late overstimulatie. Heb ik ook gehad. Door het hcg is dit heftiger dan met een vroege overstimulatie. Pijn en een opgezette buik horen daarbij. Helaas komt een bbz veel voor bij ivf/icsi. Ik zal voor je duimen...

3 jaar geleden

Pff nee joh sterkte . Buitenbaarmoederlijke kant toch niet? Het is terugpla ...
Ik hoop dat alles goed komt

3 jaar geleden

Reactie op Elothh

Hopelijk een late overstimulatie. Heb ik ook gehad. Door het hcg is dit hef ...
Ja, de pijn is echt verschrikkelijk! Ik hoop gewoon dat alles goed gaat komen, daar moet ik maar van uit gaan.

3 jaar geleden

Reactie op Alissa639

Ja, de pijn is echt verschrikkelijk! Ik hoop gewoon dat alles goed gaat kom ...
Precies! En bij mij zagen ze het vruchtje ook nog niet met 4 weken en het is allemaal goed gekomen.

3 jaar geleden

Reactie op Alissa639

Ik hoop dat alles goed komt
Ja indd klote hoor ik las gisteren dat het 3 tot 8% kans is dat zoiets gebeurd

3 jaar geleden

Reactie op Elothh

Precies! En bij mij zagen ze het vruchtje ook nog niet met 4 weken en het i ...
Dat is fijn om te horen, ik ga maar van het positieve uit.