Origineel bericht:
Hallo allemaal,
Wij zullen Jan 24 starten met ons eerste IVF traject, na 9x IUI.
Hebben al een zoontje van 2,5. Geboren na een IUI traject (5x)
Het lijkt mij fijn om ervaringen te kunnen delen met vrouwen die in dezelfde startfase zitten.
Lees graag jullie tips, adviezen en ervaringen.
Vervolg van: https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/ivf-start-2024-O437K2?page=1
Ik weet niet wat AMH is, ze testen bij mij de eerste keer m’n oestradiol die was sky high m’n bloed moest zelfs drie keer verdund worden. Tweede keer besloten we geen bloed te prikken en het te ‘gokken’ maar de tweede keer durfde de arts dat niet. Toen had ik volgens mij voor de punctie 9000
Goedemorgen allemaal,
Vandaag officiële testdag en CB test geeft aan zwanger 2-3 dus 4-5 weken zwanger!!
Ongelooflijk, het is gelukt.
Bedankt iedereen voor de steun. Ik wens iedereen de kracht en moed om door te gaan in de hoop dat jullie grootste wens in vervulling mag gaan 🥰
Miscab lief van je dat je het vraag ik voel me algemeen moe soms is dit erger en ook dr bij heb ik gevoelige en grotere borsten gekregen en misselijkheid verschild per dag… hoe gaat het met jou ????
Merk(t)en jullie de hormonenstimulatie om in jullie borsten? Ben nu een ruime week bezig en ze zijn groter, meer gezwollen dan anders. Een beetje zoals ik ken van pms maar dat is veel later in mijn cyclus. Hoort dit erbij?