411 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Sha05

Hi lieve meiden, mijn testen liepen af en na het bloedonderzoek bleek dat w ...
Zo balen dan he 😔 hoeveelste was dit bij jou?

5 maanden geleden

9 dagen na tp maar vandaag echt erge rug pijn gehad wat echt zkr half uur duurde en ook rechts zeurend krampen en op dit moment voel ik hoe ik me ervoor voelde moe milde misselijkheid en gevoeligere bortsen ik ben benieuwd wat na alles dit resultaat zal worden 5daags emy als tp Donderdag mag ik testen

5 maanden geleden

Reactie op Mommyb93

Zo balen dan he 😔 hoeveelste was dit bij jou?
De 4e moet nu een cycles overslaan omdat mijn lichaam toch zwanger is geweest. We hebben er nog vier in de “vriezer” liggen.

5 maanden geleden

Reactie op Sha05

De 4e moet nu een cycles overslaan omdat mijn lichaam toch zwanger is gewee ...
Dat is balen zeg! Had je 8 embryos uit 1 punctie ? Wat goed 😱

5 maanden geleden

Voor dames die niet gelukt is of in de diepe zit pleas laat je hoop niet gaan vooral als je nog in de vriezer hebt liggen… ik wil graag weten of er dames rond mijn tijd zijn ??? Ik heb 25/6 tp gehad van een 5daags blascosycte en zit nu op dag 10 na tp ik wil graag erover kunnen praten??? Is er nog kans dat het het niet gelukt zou kunnen zijn?? Ik mag donderdag testen tot nu heb ik geen testje gedaan ben echt van de regels maar vraag me echt af of het kan zijn dat het als nog niet is gelukt ik heb meestal echt sterke gevoel dat ik gwn zwanger ben en soms val ik in een diepe angst gevoel waar ik niet uit kom dames pleas willen jullie mij hierover helpen?? Ook al s het negatiefs dames die hiermee ervaring hebben???? 🥺🥺🥺🥺🥺🥺

5 maanden geleden

Voor dames die niet gelukt is of in de diepe zit pleas laat je hoop niet ga ...
Vreselijk hè die spanning. Ene moment voelt het alsof het is gelukt en het andere moment niet. Ik had 22-7 de terugplaatsing van een cryo. De enige die nog over was na mijn vorige zwangerschap. Helaas ben ik toch ongesteld geworden en is deze dus niet gelukt. Morgen contact met het ziekenhuis en zullen we opnieuw moeten starten met IVF. Hoop dat jij positief test van de week.

5 maanden geleden

Reactie op Nikita1986

Vreselijk hè die spanning. Ene moment voelt het alsof het is gelukt en het ...
Zkr zo vreselijk ik had ook van mijn vorige zwangerschap 4 cryos over geen een was gelukt daarna eennronde ivf gedaan geen een bleef bij mij:( en nu bij deze 2e ronde had ik maar eentje die tot 5daags had gehaalt :((

5 maanden geleden

Reactie op Nikita1986

Vreselijk hè die spanning. Ene moment voelt het alsof het is gelukt en het ...
Dit wat jij nu doormaakt toen voelde ik me zo anders 3x de poging ivf en zal wel goed komen maar nu van de 11 eitjes maar eentje had doorgezet .. ik voel me zo emoti :(

5 maanden geleden

Blijf positief Ngu! Mijn slogan 'geen bloed = goed'. Heb je iets waarmee je jezelf kan afleiden en de tijd sneller gaat? Probeer ontspanning te blijven zoeken en contact te maken met je lichaam en buik. Voor mij hielpen ademhalingsoefeningen en yoga (gewoon via youtube) succes nog met wachten! Ik duim

5 maanden geleden

Reactie op Mommyb93

Dat is balen zeg! Had je 8 embryos uit 1 punctie ? Wat goed 😱
Nee de eerste punctie 2 en de tweede punctie 6 😌

5 maanden geleden

Reactie op MrijeM

Blijf positief Ngu! Mijn slogan 'geen bloed = goed'. Heb je iets waarmee je ...
Dankjewel mrijem voelt erg fijn dat je begrepen wordt🥰

5 maanden geleden

Hey dames beetje stilletjes hier.. ik denk dat ieder on zijn schuiltje zit .. ik hoop dat met iedereen goed gaat ik mag aanstaande donderdag testen maar ik durf zo niet ik heb zo een angst ?? Wat raden jullie mij aan?

5 maanden geleden

O zo spannend he.. tot nu gaat alles goed bij je want nog geen menstruatie! Ik duim enorm voor een positieve test voor je morgen!!

5 maanden geleden

Nog maar 1 nachtje Ngu! Knap dat je niet eerder bent gaan testen. Ik hoop positief voor je. Ik ga morgen voor een echo maar ivm onze vakantie verwacht ik dat wij de terugplaatsing deze maand overslaan. Maar dan weet ik wel waar ik sta in mijn cyclus en kunnen we natuurlijk een natuurlijke poging proberen

5 maanden geleden

Reactie op AnoniempjeR88

O zo spannend he.. tot nu gaat alles goed bij je want nog geen menstruatie! ...
Jaaa dankjewel mrijen ja ik ben echt van de regels maar t gaat goed met me ik ben zelf okk erg benieuwd maar denk haast wel dat ik zwanger ben na mijn gevoel🫣 ik hou mijn hart vast

5 maanden geleden

Reactie op MrijeM

Nog maar 1 nachtje Ngu! Knap dat je niet eerder bent gaan testen. Ik hoop p ...
Ja precies wie weet hoef je mischien jiet eens een tp🙏🏻

5 maanden geleden

Reactie op MrijeM

Nog maar 1 nachtje Ngu! Knap dat je niet eerder bent gaan testen. Ik hoop p ...
En geniet van je vakantie

5 maanden geleden

Jaaa dankjewel mrijen ja ik ben echt van de regels maar t gaat goed met me ...
Heel spannend de laatste loodjes! Laat het morgen weten ik duim voor je 🤞

5 maanden geleden

Hey dames beetje stilletjes hier.. ik denk dat ieder on zijn schuiltje zit ...
Succes met testen morgen! 🙏🏻

5 maanden geleden

Reactie op Duhnisee

Succes met testen morgen! 🙏🏻
Dankjewel🥰