411 Reacties
5 maanden geleden
Goedenavond dames met prive omstandigheden moet ik helaas afscheid van jullie nemen hoopelijk spreek ik jullie allemaal terug met goede nieuws vergeet niet nooit je hoop verliezen♥️
5 maanden geleden
Zijn er nog mensen aan het wachten op het mogen testen of op een nieuwe tp?
Wij hadden gisteren een echo en het eitje was nog te klein om te laten springen maar baarmoederslijmvlies was al mooi op 11 mm. Nu dus echt definitief besloten de poging van augustus over te slaan ivm vakantie vanad 15 augustus. We zijn nu wel met ovulatietesten in de weer om een natuurlijke poging zoveel mogelijk kans te geven.
Ben er verder rustig onder en kijk erg uit naar een zorgeloze vakantie.
5 maanden geleden
Reactie op Renske_1989
Ivf 2 💔
Wat verdrietig... heel veel sterkte!!
5 maanden geleden
Reactie op Renske_1989
Ivf 2 💔
Hoeveel terugplaatsingen heb je gehad Renske?
5 maanden geleden
Reactie op AnoniempjeR88
Hoeveel terugplaatsingen heb je gehad Renske?
1
5 maanden geleden
Vind het heel verdrietig voor je, dan is zo'n ronde veel te snel voorbij. En het is al zo intensief met alle hormonen etc etc. Hoe ben je eronder?
5 maanden geleden
Reactie op AnoniempjeR88
Vind het heel verdrietig voor je, dan is zo'n ronde veel te snel voorbij. E ...
Ivf 1 was ook maar 1 terugplaatsing en nu dus bij poging twee weer. Dus om eerlijk te zijn hoe hoopvol ik was over een ivf traject. Zo zwaar teleurgesteld ben ik erin
5 maanden geleden
Heel heftig ja!! Hopelijk kunnen ze bij de derde poging de dosering wat ophogen? Maar het blijft altijd zo afwachten allemaal he
5 maanden geleden
Reactie op MrijeM
Zijn er nog mensen aan het wachten op het mogen testen of op een nieuwe tp ...
Goed om te horen dat je er rustig onder bent, en een zorgeloze vakantie is ook heel fijn! 🙏🏻
Ik krijg zondag mijn 3e terugplaatsing! Dit is tevens de laatste die ik nog over heb uit deze ronde dus dat geeft wel wat meer stress merk ik.
Vanaf woensdag ben ik ook op vakantie dus ik zal daar ook de test moeten uitvoeren. 🍀
5 maanden geleden
Reactie op Duhnisee
Goed om te horen dat je er rustig onder bent, en een zorgeloze vakantie is ...
Oh spannende dagen dus weer voor jou! Kan me goed voorstellen dat zo'n laatste embryo meer stress geeft. Is het je eerste ivf ronde?
Wel lekker een vakantie in het vooruitzicht. Hopelijk kun je dan lekker ontspannen