408 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op RC-BAM

Nee het is geen bekende donor. En alleen "rietjes" met maar max 5 miljoen z ...
Hé wat balen… maar ik snap dat je het graag bij dezelfde donor wil houden. De hormonen en het prikken leken mij ook helemaal niets, maar het viel me echt mee. Ik zei het van de week hier ergens als reactie op iemand anders, maar de eerste spuit zette ik echt trillend en nu is het een fluitje van een cent. Het is vooral het idee wat heel naar is, dus ik snap dat het een grote stap lijkt. Succes met de keuze!

3 maanden geleden

Reactie op L_l_

Hoi allemaal, Het lijkt me leuk om hier mee te schrijven! Mijn vriendin en ...
Wat mooi dat je haar eitje gaat dragen! Krijgt zij dan de punctie en moet jij dan andere hormonen voor na de TP? Is wel een mooie verdeling 🙃

3 maanden geleden

Reactie op RC-BAM

Nee het is geen bekende donor. En alleen "rietjes" met maar max 5 miljoen z ...
Ah, wat lastig, dan heb je er weinig invloed op. Ik snap volkomen wat je bedoelt, ik vond het medische circus ook jarenlang een no-go. Ik heb ook een prima cyclus met eisprong en toch is het na drie jaar nog niet gelukt op de natuurlijke manier. Grote kans dat het ook bij ons aan het zaad ligt. Ik heb ook een gigantische hekel aan naalden en dat was een van mijn drempels. Het voelt ook nog steeds heel surrealistisch dat ik me sinds gisteren twee keer per dag laat prikken. Maar ik heb besloten dat ik het toch een kans geef, ook al gaat het in tegen het natuurlijke ideaal dat ik nog steeds koester.

3 maanden geleden

Reactie op Rawxy

Hoi allemaal! Na 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen waarbij de laatste ...
Zelfde hier! 21 juli 1e TP gehad🤞

3 maanden geleden

Ik heb nu net mijn 1e IVF ronde (?) erop zitten, ging snel vond ik! Maandje aan de pil, toen kreeg ik een middel om alles stil te leggen (dat begon allemaal op 21 juni) en 21 juli 1e TP gehad.. maar goed iedereen om je heen is dan helemaal enthousiast en ik had gelezen dat zo’n slagingkans 30% ofzo per keer is? Had wel goede embryo’s.. ik heb hoop!

3 maanden geleden

Reactie op Renske_1989

Van een A Kwaliteit embryo
Wat betekent dit, 8cellig?

3 maanden geleden

Reactie op HkwHgl

Ah, wat lastig, dan heb je er weinig invloed op. Ik snap volkomen wat je ...
Ja helaas niets aan te doen. Ik ga nog 1 poging proberen met 2 rietjes in 1 poging in de hoop dat die aanslaat en zal dan wel "moeten" overstappen. De kosten worden anders helaas echt te hoog. Ja, ik moet het helaas zelf gaan doen dus dan kan ik mezelf tegen houden als ik niet durf😂 niet handig maargoed, moet uiteindelijk komen! Succes!

3 maanden geleden

Reactie op RC-BAM

Ja helaas niets aan te doen. Ik ga nog 1 poging proberen met 2 rietjes in 1 ...
Ik geloof dat je de ochtendprikken ook kan laten zetten door de assistente van de huisarts, misschien helpt dat bij de start. Maar hopelijk is het allemaal niet nodig en lukt het alsnog🤞

3 maanden geleden

Reactie op HkwHgl

Ik geloof dat je de ochtendprikken ook kan laten zetten door de assistente ...
Oh dat is wel een goede thanks!!!

3 maanden geleden

Reactie op Sidney4

Ik heb nu net mijn 1e IVF ronde (?) erop zitten, ging snel vond ik! Maandje ...
Oh wat spannend zeg! Nou dan mag jij een dagje eerder als mij 😍 als je er eenmaal inzit vliegt het voorbij, behalve de wacht dagen (tenminste voor mij). Wij zijn nu dus voor de 5e terugplaatsing bezig en hebben het dit keer tegen niemand gezegd omdat je dan voor je gevoel ook iedereen up to date moet houden en daar had ik even geen zin in. Dus blijf goed bij je gevoel! Het is jouw/jullie traject 😘

3 maanden geleden

Reactie op Rawxy

Hoi allemaal! Na 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen waarbij de laatste ...
Hoi, wij starten normaal ook in september met IVF. Nu een ronde zonder IUI wegens vakantie, in augustus normaal nog een ronde met Letrozole en IUI. Als dit geen positieve test geeft, gaan wij ook door naar IVF in september

3 maanden geleden

Reactie op Lieke0805

Wat mooi dat je haar eitje gaat dragen! Krijgt zij dan de punctie en moet j ...
Ja dat klopt! Zij doet het eerste deel van het traject dus tot de eicel punctie. Ik begin op de dag van haar cyclus wel al met de andere medicatie inderdaad. In principe is het voor haar na de punctie klaar. (Als het lukt natuurlijk)

3 maanden geleden

Inmiddels helderrood bloedverlies dus deze poging is definitief mislukt.

3 maanden geleden

Reactie op MrijeM

Inmiddels helderrood bloedverlies dus deze poging is definitief mislukt.
💔 wat balen… sterkte

3 maanden geleden

Reactie op L_l_

Ja dat klopt! Zij doet het eerste deel van het traject dus tot de eicel pun ...
Gewoon uit interesse… welke hormonen moet jij dan al mee beginnen?

3 maanden geleden

Hooi dames even een vraagje Ik heb donderdag een blascyste tp gehad Gelijk dag erna vrijdag nacht had zeurend rechts soort ongslt pijn wat erna in de ochtend nieks over was gebleven en vandaag over dacht helemaal nieks heeft dit iemand meegemaakt?? Het was een 5/6 daags embryo kan het meteen anderhaf dag meteen innetsellen? Is dit mogelijk ? Iemand bekent hiermee???

3 maanden geleden

Volgens mij is dat goed mogelijk, klinkt hoopvol! Hier nog geen symptomen helaas

3 maanden geleden

Reactie op AnoniempjeR88

Volgens mij is dat goed mogelijk, klinkt hoopvol! Hier nog geen symptomen h ...
Wanneer had jij tp? Hoeveel daags??

3 maanden geleden

Maandag, een driedaagse

3 maanden geleden

Reactie op Lieke0805

Gewoon uit interesse… welke hormonen moet jij dan al mee beginnen?
Ik begin met de anticonceptie pil. En dan vanaf haar menstruatie met estradiol en vanaf terugplaatsing utrogestan maar ik krijg iets soortgelijks maar dan oraal.