411 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op MrijeM

Inmiddels helderrood bloedverlies dus deze poging is definitief mislukt.
Heel erg rot! Sterkte ♥️

5 maanden geleden

Reactie op AnoniempjeR88

Maandag, een driedaagse
Ik had waarvan ik voor me dochter zwanger was ook een 3daags embryo… wat ik nog weet is dat ik tot dag 10 geen een gevoel had behalfe echt gevoelege borsten maar dit heb ik altijd als ik ongi moest worden maar op dag 10 na tp had ik zoooww een ongeslt pijn wat paar minuten duurde en echt dacht dat t klaar was en na wc gegaan was er echt nieks aan de hand en achteraf bleef dat zeurend pijn een dag wat meer andere dag minder tot tets dag … erna ook …

5 maanden geleden

Reactie op L_l_

Heel erg rot! Sterkte ♥️
:(( geef niet op echt laat je verdriet achter je kijk vooruit… en blijf posetief

5 maanden geleden

Reactie op Rawxy

Hoi allemaal! Na 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen waarbij de laatste ...
Welkom, Wij hebben op 18 juli verse terugplaatsing gehad.

5 maanden geleden

Reactie op Micsab

Zoo je bent over de helft 😍😍

5 maanden geleden

Reactie op L_l_

Hoi allemaal, Het lijkt me leuk om hier mee te schrijven! Mijn vriendin en ...
Iedereen is welkom

5 maanden geleden

Reactie op MrijeM

Inmiddels helderrood bloedverlies dus deze poging is definitief mislukt.
Niet leuk...veel sterkte

5 maanden geleden

Zoo je bent over de helft 😍😍
Jaaaaa....zo spannend.

5 maanden geleden

Reactie op Micsab

Mag je as. Donderdag testen? Hoe voel je je kom je de dagen een beetje door

5 maanden geleden

Reactie op Sha05

Mag je as. Donderdag testen? Hoe voel je je kom je de dagen een beetje door ...
Dat klopt inderdaad... Voel me goed, eerste week veel last van kramp, hoofdpijn, moe, gevoelige borsten. Nu nog steeds gevoelige borsten en moe maar gelukkig die ellendige hoofdpijn is weg. Maar vind het ontzettend ingewikkeld omdat ik nog dagelijks medicatie spijt (progesteron) en denk dat het ook bijwerkingen kan zijn.

5 maanden geleden

Reactie op Micsab

Dat klopt inderdaad... Voel me goed, eerste week veel last van kramp, hoofd ...
Zoek veel afleiding. Nog week en wij gaan op vakantie dus daar ook lekker mee bezig :)

5 maanden geleden

Reactie op Micsab

Zoek veel afleiding. Nog week en wij gaan op vakantie dus daar ook lekker ...
Spannend hè! Ik heb ook hele gevoelige borsten vind het soms een mind fuck dat alles wat je voelt ook een bijwerking van de medicatie kan zijn. Wat een heerlijk vooruitzicht lekker op vakantie. Heerlijk dat je dan lekker druk bent met inpakken. Ik heb weer spotting net als vrijdag. Denk dat ik maandag toch even mijn progesteron laat testen of die nog wel zijn werk doet.

5 maanden geleden

Hoi dames 2e nacht na tp van 5daags embryo ook hele nacht rechts ongi pijn wat ook nog zeurend ochtend aanhoud iemand hiernee ervaring?? Moet ik me zorgen maken ben zo nerveus dit was me enige embryo die overleeft had na de punctie :(?

5 maanden geleden

Hoi dames 2e nacht na tp van 5daags embryo ook hele nacht rechts ongi pijn ...
Geen ervaring mee . Hoe gaat het nu

5 maanden geleden

Reactie op Micsab

Geen ervaring mee . Hoe gaat het nu
Tegen de avond is het wel bijna over maar heel milde voel ik nog af en toe

5 maanden geleden

Tegen de avond is het wel bijna over maar heel milde voel ik nog af en toe
Het lijkt echter elke keer dat ik ongeslt ben geworden maar nieks van te zien.. of het is echt duidelijk de innesteling procec dag tot paar dagen kan aanhouden en dan op moet houden zodra het innestel klaar is of het is gwn dat ik ongi ga worden en daarom dit pijn …

5 maanden geleden

Wat spannend Ngu. Het kan beide zijn. Enige wat je kunt doen is afwachten en beetje rustig aan doen

5 maanden geleden

Ik voeg me even bij de groep. Ik heb afgelopen maandag een terugplaatsing gehad van een 4 daagse cryo. Ik voel ook van alles en momenten ook weer helemaal niks. Ik besef me opeens dat ze me helemaal niet verteld hebben wanneer ik mag testen. Wat zeggen jullie? Internet zegt veel verschillende dingen wanneer je zou kunnen testen.

5 maanden geleden

Reactie op Nikita1986

Ik voeg me even bij de groep. Ik heb afgelopen maandag een terugplaatsing g ...
14 dagen na de tp kan je testen maar kan ook ietsi eerder🫠

5 maanden geleden

Reactie op MrijeM

Wat spannend Ngu. Het kan beide zijn. Enige wat je kunt doen is afwachten e ...
Ja als je nieks voelt dan denk je ook echt minder aan je vergeet t ook maar telkens dat zeur gevoel 😬😬😬😬