411 Reacties

5 maanden geleden

14 dagen na de tp kan je testen maar kan ook ietsi eerder🫠
Klopt maar dat is met een 3 daagse. Ik hoor wel eens van een 5 daagse dat je al na 9 dagen mag testen van het ziekenhuis. Maar over een 4 daagse lees ik vrijwel niets.

5 maanden geleden

Reactie op Nikita1986

Klopt maar dat is met een 3 daagse. Ik hoor wel eens van een 5 daagse dat j ...
Misschien even het ziekenhuis bellen? Ik had een vijf daagse en mocht na 11 dagen testen

5 maanden geleden

Reactie op Lieke0805

Misschien even het ziekenhuis bellen? Ik had een vijf daagse en mocht na 11 ...
Ja ga ik morgen ook even doen

5 maanden geleden

Reactie op Lieke0805

Misschien even het ziekenhuis bellen? Ik had een vijf daagse en mocht na 11 ...
Oohw bij mij is het of nou 3daags is of 5 daags echt pas na 14 dagen🫠 op 8-8 mag ik testen ik he het op 25 juli tp

5 maanden geleden

Ja als je nieks voelt dan denk je ook echt minder aan je vergeet t ook maar ...
Dat continu iets voelen is zo vervelend! Bij mij werkt veel afleiding zoeken 😬 succes!

5 maanden geleden

Reactie op Lieke0805

Dat continu iets voelen is zo vervelend! Bij mij werkt veel afleiding zoeke ...
Jaah doe ik echt en helpt ook gek is dat maar hey dames efe ene vraagje de dag dat je tp heb telt dat eigelijk als dag 1… want die dag brengt tog wel de embryo tot in de nacht door? Of is dat dag 0 ????

5 maanden geleden

Reactie op Nikita1986

Ik voeg me even bij de groep. Ik heb afgelopen maandag een terugplaatsing g ...
Hi Nikita, ik heb ook afgelopen maandag een tp gehad van een vijfdaagse cryo ik mag as vrijdag testen. Dus na 11 dagen😊

5 maanden geleden

Reactie op Sha05

Hi Nikita, ik heb ook afgelopen maandag een tp gehad van een vijfdaagse cry ...
Heey zo zo jij hebt het maandag gehad en ik donderdag toemaar hoopelijk bijde posetief had jij ook contune dat ongstl pijn krampjes dat soms meer wordt soms minder sit heb ik dus sinds vrijdag nacht tot nu.. wat dus af entoe weg lijkt te zijn maar weer terug komt …. Ben zo ongerust

5 maanden geleden

Heey zo zo jij hebt het maandag gehad en ik donderdag toemaar hoopelijk bij ...
Jaa ik heb alleen redelijk veel Klachten dit is de 5e keer waarvan ik drie keer na 7 dagen ongesteld werd. Heb nu gevoelige borsten licht bloed verlies en menstruatiepijn.

5 maanden geleden

Heey zo zo jij hebt het maandag gehad en ik donderdag toemaar hoopelijk bij ...
Ja dat heb ik dus ook. Net ook weer even. Ik dacht het loopt er zo uit. Naar de wc maar niks haha. Vraag me af of dat gevoel echt is of dat ik denk dat ik dat voel hoor haha.

5 maanden geleden

Reactie op Sha05

Jaa ik heb alleen redelijk veel Klachten dit is de 5e keer waarvan ik drie ...
Ik hoopp dat die lichte bloed verlies weg blijft en de rest de gwn innesteling pijn is , bij is gek normaal heb ik altijd enorme gevoelige borsten alleen bij deze niet maar echt zelfs nu dat zeurend pijn maakt me afdf😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️

5 maanden geleden

Reactie op Nikita1986

Ja dat heb ik dus ook. Net ook weer even. Ik dacht het loopt er zo uit. Naa ...
Echt … ik voel met je meee echt ik wil Nu weer opstaan en wc gaan kijken wat er allemaal gaande is🫣

5 maanden geleden

Reactie op Nikita1986

Ja dat heb ik dus ook. Net ook weer even. Ik dacht het loopt er zo uit. Naa ...
Ik heb alle terugplaatsingen wel iets gevoeld. En uiteindelijk weet je het nooit tot je menstruatie of een negatieve test. Ben 1x spontaan zwanger geweest tussen de behandelingen door, toen dat ik ook heel erg buik en rug pijn. Helaas na 6wkn een miskraam maar toen voelde ik ook van alles. Dus zeg het maar …🤷🏼‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op Sha05

Ik heb alle terugplaatsingen wel iets gevoeld. En uiteindelijk weet je het ...
Het blijft een groot mysterie hè, ik heb ook al zo'n beetje alle symptomen gehad maar het was nog nooit raak. Wel bijzonder dat je tussendoor spontaan zwanger bent geraakt. En wat verdrietig dat het niet is gebleven.

5 maanden geleden

Oooh wat een mindfuck… ik las ergens dat een bijverschijnsel van progesteron ook bloedverlies kon zijn! En ik kreeg er veel krampen van in mijn buik… dus het kan er ook gewoon bij horen?

5 maanden geleden

Reactie op HkwHgl

Het blijft een groot mysterie hè, ik heb ook al zo'n beetje alle symptomen ...
Klopt het is of wel of niet je maakt je eigelijk je zelf gek als je gwn normaal wacht op de test datum en test klaar:)

5 maanden geleden

Niemand die weet of de dag van tp dag een mee telt of dag erna dag 1 is???

5 maanden geleden

Reactie op Sha05

Hi allemaal, Ik heb 9x IUI gehad 1x ivf zonder punctie en 2x ivf met punct ...
Spannend! Ik duim voor je mee! Het is gewoon gelukt: manifesteren! Ik heb 24/7 onze laatste terugplaatsing gehad (7e ivf poging, wel twee kids rijker al). Mag ook vrijdag testen, wel met bloedtest. Zit op dag vier na de tp en zit zo aan de diarree… (had ik exact ook bij de terugplaatsingen die wel lukte… maar het kan natuurlijk ook van alle hormonen zijn als bijwerking.. )

5 maanden geleden

Niemand die weet of de dag van tp dag een mee telt of dag erna dag 1 is???
Bij mij telde de dag zelf volgens mij niet mee… ik had op maandag de TP en mocht zaterdag testen

5 maanden geleden

Reactie op Lieke0805

Bij mij telde de dag zelf volgens mij niet mee… ik had op maandag de TP en ...
Als die niet mee telde zit je tog op dag 12 zaterdag ?