411 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Anna_1990
Spannend! Ik duim voor je mee! Het is gewoon gelukt: manifesteren!
Ik heb ...
Oh wat spannend! Heb je zeven TPs gehad of zeven puncties? Wij willen ook heel graag drie kindjes en weten zo niet of het gaat lukken met IVF (en mijn leeftijd), dus dit geeft een beetje hoop 😁
5 maanden geleden
Reactie op Lieke0805
En ‘grappig’ hoe het bij iedereen kan verschillen… ik wist juist dat ik zwa ...
HHahah zo .. zo zie je maar elke lichaam elke hormoontje anders reageert op je lichaam terwijl ons doel het zelfde is 🥰
5 maanden geleden
Hoe gaat het bij jullie? Hier alles nog volkomen rustig.. zaterdag testen.
5 maanden geleden
Reactie op AnoniempjeR88
Lief van je hoe gaat met jou sinds vanochtend ben ik best klacht vrij heele milde krampjes nog en en toe maar sinds vrijdag zater en zondag was het echter op en neer stekende zeurende pijn.. 5daags balscyste tp gehad op25e en mag pas 8-8 tetse🥹
5 maanden geleden
Reactie op AnoniempjeR88
Ik ben nu vier dagen hormonen aan het prikken, donderdag eerste echo. Ben heel benieuwd wat er in mijn lijf gaande is en of het goed reageert. Merkten jullie na een paar dagen al wat? Het voelt allemaal nog zo nieuw, een week geleden hoopte ik nog dat ik niet ongesteld zou worden, nu zitten we hier middenin. Gelukkig heb ik vakantie om er echt ruimte aan te kunnen geven .
5 maanden geleden
Klinkt best veelbelovend ngu! Ik merk onzekerheid nu ik opnieuw weer niets voel.. heb blijft zo'n pittig proces he!!
5 maanden geleden
Ik merkte vrij weinig van de hormonen pas richting de punctie een meer gespannen gevoel in de eierstokken en wat zere plekjes op de buik van alle prikjes. Maar vond het heel goed te doen! Succes donderdag!!
5 maanden geleden
Reactie op AnoniempjeR88
Ik merkte vrij weinig van de hormonen pas richting de punctie een meer gesp ...
Dankjewel! Ik neem aan dat ze pas na de echo's zeggen wanneer de punctie precies is, toch? Of is dat op een vaste dag? Ik vind de info vanuit de kliniek en summier, mis echt een infoboekje ofzo.
5 maanden geleden
Dat hoor je bij ons idd na de echo! Is afhankelijk van de grootte vd eitjes en dikte vh baarmoederslijmvlies
5 maanden geleden
Ik heb 18 juli een verse terugplaatsing gehad en heb eerste week veel klachten gehad, krampen, hoofdpijn etc, nu minder klachten vooral moe en gevoelige buik. Heeft iemand ervaring met progesteron? Kun je wel menstrueren of blijft die uit tot je ermee stopt?
Zou ik paar dagen eerder kunnen testen. Dit komt beter Ivm dat we op vakantie gaan en als ik zwanger ben het wil delen met mijn naasten.
5 maanden geleden
Bij mij komt de menstruatie er een enkele keer doorheen maar meestal pas als ik 2 dagen gestopt ben.. spannend wanneer ga je testen?
5 maanden geleden
Reactie op Micsab
Ik heb 18 juli een verse terugplaatsing gehad en heb eerste week veel klach ...
Lastig hè. Ik lees op internet ook ziekenhuizen die zeggen dat je na 10 dagen mag testen dus dan zou het moeten kunnen om nu al te testen…
5 maanden geleden
Reactie op Micsab
Ik heb 18 juli een verse terugplaatsing gehad en heb eerste week veel klach ...
Wat spannend ! Hoop het voor je! Ik werd er doorheen wel ongesteld, ongeveer 3 dagen voor testdag. Ik had vooral de eerste week zwangerschapssymptomen die daarna afnamen en uiteindelijk dus ongesteld geworden voor testdag. Ik wordt dus wel gewoon ongesteld maar dat is niet bij iedereen zo