Origineel bericht:
Hallo allemaal,
Wij zullen Jan 24 starten met ons eerste IVF traject, na 9x IUI.
Hebben al een zoontje van 2,5. Geboren na een IUI traject (5x)
Het lijkt mij fijn om ervaringen te kunnen delen met vrouwen die in dezelfde startfase zitten.
Lees graag jullie tips, adviezen en ervaringen.
Vervolg van: https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/ivf-start-2024-O437K2?page=1
Wat spannend ! Hoop het voor je! Ik werd er doorheen wel ongesteld, ongevee ...
Bij mij is het elke keer verschillend geweest maar bij meeste gevallen na dat ik negaftief had gestets en over 2 dagen werd ik ongestelt na het stoppen dus en paar keer gwn voor de tets datum doorheen ongestelt geworden .. maar heeft zkr bijwerkingen laat je gwn voelen of je zwanger bent al die symtonen… ( ondertussen heb ik vandaag veel minder last van me krampjes van afgelopen dagen .. zover ik het lees is ook de innestelling gweest moeten zijn .. (5daags balscyste tp) gehad ben benieuwd wat gaat worden … ik ben ook sinds gisteren heel mild misselijk.. bijna geen eetlust en ook geen trek
Een vraagje voor dames die 5 daags blascyste als tp hebben gehad na hoeveel dagen testen jullie posetief? En is het ook zo dat je tot test datum niet ongestelt werd en als nog negatief ging testen???? Pleas help mi
Nou ik heb vandaag bloedgeprikt niet alleen op progesteron maar de arts had ook even de hcg gedaan als extra. De progesteron was weer mooi hoog en de hcg was 26…. (Ik heb cryo tp gehad) de kliniek was al dicht dus ik hoor morgen denk ik meer. Ik durf het niet te hopen 🤞
Dat zou betekenen dat je zwanger bent (als ik google mag geloven) kleine fe ...
Vanmorgen een early test gedaan van de action en daar is een licht streepje op te zien. Ik hoop dat ik donderdag of vrijdag nog een keer mag bloedprikken omdat ik het haast niet geloof 🥺
Wij gaan dan ook beginnen waarschijnlijk! Ik heb nog een klein beetje hoop ...
Bij mij zit er ook vakantie tussen van de arts en ons! Ik heb 17 september prikles. Eind september wordt ik ongesteld. Dus ik ovuleer nog ergens twee ervoor tijdens mijn vakantie.