411 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op AnoniempjeR88
Geweldig joh, had je al klachten? Hoeveel terugplaatsingen heb je gehad? Va ...
We hebben 10x IUI gehad en dit was ons 3e ronde IVF, eerste terugplaatsing. Veel gebeurd in ons traject
Ja eerste week veel kramp, hoofdpijn en moe.
Nu nog wat moe, gevoelige borsten en gevoelige buik. Maar heb ook nog prolutex als medicatie die ook veel klachten veroorzaken daarom nog steeds twijfels
5 maanden geleden
Reactie op Micsab
Dat gevoel heb ik nu al, ben zo bang dat ik de komende dagen ook minder pos ...
Nou dat is een puntje de kliniek zegt je moet gewoon testen maar als de testen zo vaag blijven wil ik een bloedonderzoek al moet ik het zelf betalen… Ik ben van mening dat ze dan het hcg onderzoek van maandag niet hadden moeten doen als het toch nog niets zegt. Het maakt me nu juist super onzeker omdat die testen niets zeggen behalve een streepje.
5 maanden geleden
Reactie op Micsab
We hebben 10x IUI gehad en dit was ons 3e ronde IVF, eerste terugplaatsing. ...
Ik heb ook prolutex 2x daags heb jij ook die utrogestan erbij? Ik heb dus ook zere borsten en veel buikkrampen. Me borsten zijn ook vergroot.
Het is gewoon een vreselijk rot traject maar laten we hopen dat alles goed komt dit keer ❤️
5 maanden geleden
Reactie op Sha05
Nou dat is een puntje de kliniek zegt je moet gewoon testen maar als de tes ...
Waarom niet testen met een clear blue test. Deze geeft de weken aan. Die streepjes zou mij ook onzeker maken. Als je nu test met clear blue geeft het waarschijnlijk 1 tot 2 weken aan. Als je het over een paar dagen weer doet geeft het als het goed is 2-3 weken aan.
5 maanden geleden
Reactie op Micsab
We hebben 10x IUI gehad en dit was ons 3e ronde IVF, eerste terugplaatsing. ...
Wat een traject ook, blij voor je
5 maanden geleden
Reactie op Micsab
Heb 1x daags de prolutex. Had een verse terugplaatsing. Ja, je moet positi ...
Jaa dat is het echt. En ben mentaal toch echt altijd mega steady en nuchter geweest. Mensen verbaasde zich daar altijd zo erg over. ik merk dat ik deze tp meer last heb van mijn mentale gestel.
5 maanden geleden
Reactie op Micsab
Hij is dik positief! Kan het bijna niet geloven. 🥲
We houden nog een klein ...
Jeeejj!! Wat super fijn en zeker na zo een heftig en lang traject !! Nu vertrouwen hebben dat ie lekker doorgegroeid op dat fijne plekje 🤭 mede door jou blijf ik vertrouwen hebben ook in ons proces 😀
5 maanden geleden
Dames morgen is het een week voor bij na een 5daags emy maar met de dag neemt mijn misselijkheid toe en ook moeheid wordt meer is dit niet veel te vroeg dames die dit meegemaakt hebben??