411 Reacties

5 maanden geleden

Dames morgen is het een week voor bij na een 5daags emy maar met de dag nee ...
Ja bij de 2e poging had ik dit en testte ik na een week van 5 daags embryo positief. Wie weet is het bij jou ook een goed teken.

5 maanden geleden

Reactie op Sha05

Hi allemaal, Ik heb 9x IUI gehad 1x ivf zonder punctie en 2x ivf met punct ...
Heel spannend voor jullie. Hoop op het allermooiste wonder ✨

5 maanden geleden

Ik ben dan op natuurlijke manier zwanger geraakt maar dagen voordat ik positief testte was ik echt heel misselijk en moe. Kon smiddags wel slapen terwijl ik dat nooit doe. Maar wil je absoluut geen valse hoop geven omdat het bij jullie allemaal toch anders gaat zoals je ooit had gehoopt. Wil je het liefst heeel veel succes wensen en heel veel geluk en vooral veel hoop wensen.

5 maanden geleden

@ngu ik ga duimen voor je. Gun het zo dat je laatste cryo blijft plakken

5 maanden geleden

Hoop zo op goed nieuws voor je, wanneer ga je testen?

5 maanden geleden

Reactie op AnoniempjeR88

Hoop zo op goed nieuws voor je, wanneer ga je testen?
Dankjewel allemaal voor jullie berichten ik mag pas vw donderdag testen ik ben wel iemand die aan de regels houdt:) maar bij deze had ik voor mijn dochter ook een 5daags embryo tp gehad toen was ik na 4/5 dagen al ongestelt bij deze is alles anders en nu als ik vorige week donderdag mee tel zit ik op dag 8 na tp …

5 maanden geleden

Reactie op Micsab

@ngu ik ga duimen voor je. Gun het zo dat je laatste cryo blijft plakken
Lief van je dankjewel🩷 als het zo posetief is dan zit niet zoveel tussen ons tog?

5 maanden geleden

Lief van je dankjewel🩷 als het zo posetief is dan zit niet zoveel tussen o ...
Klopt inderdaad. Ik had 18 juli verse terugplaatsing. Vanochtend was mijn streep weer dikker :)

5 maanden geleden

Net eerste echo gehad in korte protocol dus op cyclusdag 8. Er waren ongeveer 15 eitjes te zien, de arts vond dat erg netjes voor mijn leeftijd. Maandag volgende echo. Ik had verwacht dat ik opgelucht zou zijn maar merk dat ik het vooral allemaal nog behoorlijk spannend vind. Zijn ze van goede kwaliteit, krijg ik geen overstimulatie, wat ga ik merken van de derde injectie die ik vanaf vanavond moet zetten, etc.

5 maanden geleden

Het is en blijft een spannend traject, voor nu goed nieuws en van stap tot stap leven hielp mij altijd wel wat.. succes!!

5 maanden geleden

Reactie op AnoniempjeR88

Het is en blijft een spannend traject, voor nu goed nieuws en van stap tot ...
Dankjewel! De arts zag trouwens een cyste aan de eierstok maar deed daar heel luchtig over, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Was eerder nog niet gezien bij echo's. Heeft iemand daar ervaring mee?

5 maanden geleden

Reactie op HkwHgl

Net eerste echo gehad in korte protocol dus op cyclusdag 8. Er waren ongeve ...
Die rollercoaster is echt zo moeilijk… maar 15 eitjes is echt heel goed 💪🏻 dus voor nu is het goed nieuws (dat hielp ons, stap per stap vieren als het goed nieuws was).

5 maanden geleden

Even balen… gestopt met borstvoeding voor het traject, met de hoop dat mijn cyclus regelmatiger zou worden. Nu vijf dagen na mijn ovulatie ongesteld. Ik ben wel deze cyclus pas gestopt, dus misschien ben ik te ongeduldig… maar ik had gehoopt dat ik weer een normale cyclus zou hebben 💔 dan had ik een stuk meer vertrouwen in de terugplaatsing gehad!

5 maanden geleden

Reactie op Lieke0805

Die rollercoaster is echt zo moeilijk… maar 15 eitjes is echt heel goed 💪� ...
Het is alleen stap voor stap te overzien inderdaad, vooruitkijken kan bijna niet lijkt hè, vraagt veel geduld en vertrouwen....

5 maanden geleden

Reactie op Lieke0805

Even balen… gestopt met borstvoeding voor het traject, met de hoop dat mijn ...
Snap dat je baalt. Hoop dat je lijf snel de draad weer oppakt🤞

5 maanden geleden

Reactie op HkwHgl

Dankjewel! De arts zag trouwens een cyste aan de eierstok maar deed daar ...
Hi, 15 eitjes is super mooi! Leef van afspraak naar afspraak. Ik heb twee keer overstimulatie gehad waardoor er geen verse terugplaatsing was dat was even balen maar mijn lichaam wilde ook echt rust. De artsen zullen geen risico’s nemen😘 Ik heb ook een Cyste. Die hebben ze in het begin verward met eitjes. Ze kunnen gewoon door je cyste heen prikken dat is geen probleem. Ze zien op een gegeven moment soms het verschil tussen het follikel en cyste niet dat prikken ze die gewoon mee. Heb er bij beide puncties helemaal geen last van gehad en mijn arts is er ook altijd heel nuchter over ☺️

5 maanden geleden

Reactie op Sha05

Hi, 15 eitjes is super mooi! Leef van afspraak naar afspraak. Ik heb twee k ...
Dank voor je uitgebreide reactie! Fijn dat bij jou de cyste ook geen obstakel was. Ben zo blij met dit forum! Hoeveel eitjes had jij bij de overstimulatie?

5 maanden geleden

Reactie op HkwHgl

Dank voor je uitgebreide reactie! Fijn dat bij jou de cyste ook geen obstak ...
Ik had bij de eerste punctie 32 eitjes maar toen hebben ze er ook een paar laten zitten. En bij de tweede punctie 28. Beide keren daarna “bedrust” en minimaal drie liter water drinken per dag.

5 maanden geleden

Reactie op Sha05

Ik had bij de eerste punctie 32 eitjes maar toen hebben ze er ook een paar ...
Wow, dat is echt veel inderdaad. Was dat toen al zichtbaar bij de eerste echo?

5 maanden geleden

Reactie op Sha05

Ik had bij de eerste punctie 32 eitjes maar toen hebben ze er ook een paar ...
Was/is jouw AMH dan ook heel hoog?