1094 Reacties

2 jaar geleden

Top dankje 🥰

2 jaar geleden

Jaaaaaaa

2 jaar geleden

Reactie op Mariekk

Jaaaaaaa
Bedankt voor de succes wensen nogmaals 🥰

2 jaar geleden

Top dankje 🥰
Hoelaat moet je meid? Beetje kunnen slapen?

2 jaar geleden

Ik ben over me angst heen.. Met de eerste keer stond er 1-2 Vroege miskraam zei het ziekenhuis want er moest 2-3 staan.. En tadaaaa ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Mariekk

Hoelaat moet je meid? Beetje kunnen slapen?
Goemorgen. Ik moet om 8 uur ziekenhuis binnen en om 9:30 is de punctie🥹 Ik ben zo zenuwachtig, zou minder moeten stressen precies maar kan het niet tegenhouden🥹💗

2 jaar geleden

Reactie op Mariekk

Ik ben over me angst heen.. Met de eerste keer stond er 1-2 Vroege miskraam ...
Oh super!!!!🥺❤️ Ik hoop echt dat ik volgende maanden ook zo’n test in mijn handen heb🙈

2 jaar geleden

Goemorgen. Ik moet om 8 uur ziekenhuis binnen en om 9:30 is de punctie🥹 Ik ...
Komt goed meid!! Het word een mooie dag vandaag en een goeie dag dat voel ik!! Ik brand kaarsje voor je vandaag en ik duim heel hard voor je mee 🍀

2 jaar geleden

Oh super!!!!🥺❤️ Ik hoop echt dat ik volgende maanden ook zo’n test in mijn ...
Die krijg je!! ❤️ Ik had dit ook zo niet verwacht ben nog steeds vol ongeloof

2 jaar geleden

Reactie op Mariekk

Komt goed meid!! Het word een mooie dag vandaag en een goeie dag dat voel ...
Ohh dankje 🥰 das lief!💗 ik laat jullie zeker iets wetennn

2 jaar geleden

Oh super!!!!🥺❤️ Ik hoop echt dat ik volgende maanden ook zo’n test in mijn ...
Heb het ook echt los gelaten, Wou het er niet over hebben.. Heb me normale dingen gedaan wat ik normaal ook deed. Gewoon niet mee bezig geweest.. Weet niet als dat heb geholpen..

2 jaar geleden

Reactie op Mariekk

Die krijg je!! ❤️ Ik had dit ook zo niet verwacht ben nog steeds vol ongelo ...
Ik hoop dat je binnenkort een kloppend hartje mag horen🥹💗 geniet ervan!!

2 jaar geleden

Reactie op Mariekk

Heb het ook echt los gelaten, Wou het er niet over hebben.. Heb me normale ...
Ja denk dat dat het beste is ook.. ik ben er altijd bezig mee geweest, eens ik het had losgelaten was ik spontaan zwanger geraakt, maar daarna te veel gestresst en uiteindelijk uitgekomen tot een miskraam. Eigenlijk zou je rustig moeten blijven, maar dat lukt niet :( Ik denk zelfs al krijg ik een positief test binnenkort dat mijn hart heel hard gaat kloppen en dat ik kapotga huilen van gelukkig te zijn🥺

2 jaar geleden

Ik hoop dat je binnenkort een kloppend hartje mag horen🥹💗 geniet ervan!! ...
Dat hoop ik ook! 🙏 Maar begin is er.. zo ver ben ik nog niet geweest.. dus ben hier al heel blij mee ❤️

2 jaar geleden

Ja denk dat dat het beste is ook.. ik ben er altijd bezig mee geweest, eens ...
Ja dat rustig blijven is ook moeilijk, Dat is ook normaal dat je er stress van hebt. Me familie zegt ook elke keer nu genieten en niet teveel bezig zijn met de eerste echo, stres is niet goed. Bekijk het per dag, en geniet wees blij. En niet te ver vooruit denken 🥹

2 jaar geleden

Reactie op Mariekk

Dat hoop ik ook! 🙏 Maar begin is er.. zo ver ben ik nog niet geweest.. du ...
Komt goed meid blijf positief 🙈 wanneer mag je op eerste echo? Heb je al bloed laten trekken voor hcg waarden?

2 jaar geleden

Komt goed meid blijf positief 🙈 wanneer mag je op eerste echo? Heb je al b ...
Morgen is oficele testdag, maar ga zo ziekenhuis alvast bellen. Volgens mij hoef ik niet bloed te prikken en word ik gelijk ingepland voor de eerste echo. Dus straks even afwachten

2 jaar geleden

Reactie op Mariekk

Ja dat rustig blijven is ook moeilijk, Dat is ook normaal dat je er stress ...
Ja en toch blijven ze navragen enz.. wanneer is uw afspraak, wat gaan ze nu doen, etc etc.. daarom heb ik deze keer uitgelegd dat we ICSI gaan doen. De punctie weten ze ook, maar als er een terugplaatsing volgt bij volgende cyclus ga ik niemand dat zeggen, want dan weet ik dat ze constant gaan vragen wanneer mag je testen? Hoe is het blabla . Ik wil gewoon dat het een verassing wordt 🥹 ik zal het enkel met mijn man en hier delen🙈

2 jaar geleden

Ja en toch blijven ze navragen enz.. wanneer is uw afspraak, wat gaan ze nu ...
Ja dat snap ik. Me ouders vroegen ook steeds hoe voel je je? En ik: Wil het er niet over hebben 😂

2 jaar geleden

Reactie op Mariekk

Morgen is oficele testdag, maar ga zo ziekenhuis alvast bellen. Volgens m ...
Oh in België doen ze bloedprikken sws denk ik, maar ook drek vroege echo wss.. omdat ik al 2 miskramen heb gehad🥲 ahja laten we duimen op veel eitjes die deze keer wel allemaal bevrucht geraken met icsi 🥺💗