1005 Reacties

één jaar geleden

Top dankje 💗

één jaar geleden

Zijn we weeeeer 😂❤️

één jaar geleden

Reactie op Mariekk

Zijn we weeeeer 😂❤️
Haha welkommm🥰❤️

één jaar geleden

🙋🏽‍♀️ Fijn Janneke dat je meer duidelijkheid hebt gekregen. Nu nog even genieten van je vakantie en dan met nieuwe energie ertegen aan! 💪🏽

VRIEND

één jaar geleden

Janneke, fijn dat je vandaag het gesprek in ieder geval hebt gehad en dat je volgende cyclus mag starten met ICSI. Maar straks eerst lekker genieten van je vakantie! Hopelijk brengt de ICSI straks voor jullie het zo gewenste wondertje 🍀

één jaar geleden

Eindelijk terug van mijn nicht (lange rit) , lekkere belgische frietjes gegeten en nu liggen netflixen🙈

VRIEND

één jaar geleden

Eindelijk terug van mijn nicht (lange rit) , lekkere belgische frietjes geg ...
Heerlijk! Lekker relaxen.

één jaar geleden

Reactie op Loes2311

Heerlijk! Lekker relaxen.
Inderdaad🙈💗 hoe voel jij je? Je bent al paar dagen verder toch

één jaar geleden

@janneke. Wat fijn dat er toch nog optie’s zijn voor jullie! Idd eerst heeerlijk genieten van jullie vakantie! 😍

VRIEND

één jaar geleden

Inderdaad🙈💗 hoe voel jij je? Je bent al paar dagen verder toch
Wel goed hoor. Darmen nog steeds aan het rommelen, maar goed de rest is rustig. Ik zit nu 3 dagen na een 3 daagse tp.

één jaar geleden

Reactie op Loes2311

Wel goed hoor. Darmen nog steeds aan het rommelen, maar goed de rest is rus ...
Laten we hopen op iets positiefs ☺️ ik heb lichte buikkrampen, maar heb dat sinds gisteren.. k ben benieuwd hoe ik mij komende dagen ga voelen

VRIEND

één jaar geleden

Laten we hopen op iets positiefs ☺️ ik heb lichte buikkrampen, maar heb dat ...
Ik hoop vooral dat komende week snel voorbij gaat en we gauw mogen testen. 🍀

één jaar geleden

Reactie op Loes2311

Ik hoop vooral dat komende week snel voorbij gaat en we gauw mogen testen. ...
Ik hoop het ook🥺🥺🍀

één jaar geleden

Seg hier nog een vraagje.. sorry voor de zoveel vragen, maar ik lees op veel plaatsen geen bad/douche nemen na terugplaatsing 🙄 dan denk ik toch dat kan toch niet.. dan stink je toch 😂😂😂 Ik heb al sws geen bad, maar ik heb wel net een douche genomen hoor.. niet te warm water gewoon lauw water.. wat denken jullie hiervan?

VRIEND

één jaar geleden

Seg hier nog een vraagje.. sorry voor de zoveel vragen, maar ik lees op vee ...
Douchen kan gewoon hoor. Enige wat is afgeraden door de arts is de sauna

één jaar geleden

Reactie op Loes2311

Douchen kan gewoon hoor. Enige wat is afgeraden door de arts is de sauna
Ja ok dat snap ik wel en dat ga ik sws al niet doen, want ik doe dat nie graag😂

één jaar geleden

Seg hier nog een vraagje.. sorry voor de zoveel vragen, maar ik lees op vee ...
Tuurlijk kan je gewoon douchen, zou wat zijn! 😜 Enige wat ze afraden is teveel hitte dus heel lang in een bloedheet bad liggen of naar de sauna ofzo.

één jaar geleden

Reactie op FCE.93

Tuurlijk kan je gewoon douchen, zou wat zijn! 😜 Enige wat ze afraden is t ...
Jaaa echt waar 😂 wat je tegenwoordig allemaal leest of hoort 🙄

één jaar geleden

Ik ben nog maar dag 1 en heb nog altijd lichte menstruatiekrampen en eet abnormaal veel, maar echt mixen ook… vb pruimen en net erna chocolade 🙄 ik heb dat meestal als ik mijn menstruatie ga krijgen :( tis nog vroeg om te praten, maar toch krijg ik schrik…

één jaar geleden

Ik ben nog maar dag 1 en heb nog altijd lichte menstruatiekrampen en eet ab ...
Jaaa ik wil zeggen probeer er niet te veel op te letten. Maar dat is echt onmogelijk! Je gaat de aankomende 14 dagen zoveel dingen voelen/denken. Je maakt jezelf echt gek! 😂 Vooral Lekker lief voor jezelf zijn, jezelf flink laten vertroetelen! En hopen dat de wachtweken heel snel voorbij zijn! 🙈