1005 Reacties

één jaar geleden

Reactie op blackbird123

Jaaa ik wil zeggen probeer er niet te veel op te letten. Maar dat is echt o ...
Pff ja de dagen mogen echt snel omgaan!🥺 Had jij eigenlijk veel gevoeld?

één jaar geleden

Pff ja de dagen mogen echt snel omgaan!🥺 Had jij eigenlijk veel gevoeld?
Jaaa van alles, maar had allemaal vrij weinig met de zwangerschap te maken denk ik achteraf! Alleen toen mijn borsten gigantisch pijn begonnen te doen ging er bij mij een lichtje branden!

één jaar geleden

Reactie op blackbird123

Jaaa van alles, maar had allemaal vrij weinig met de zwangerschap te maken ...
En welke dag (hoeveel dagen na tp?) merkte je dan dat je borsten pijn deden?

één jaar geleden

En welke dag (hoeveel dagen na tp?) merkte je dan dat je borsten pijn deden ...
Uuuhm 9 dagen denk ik! Weet het niet helemaal zeker meer!

één jaar geleden

Reactie op blackbird123

Uuuhm 9 dagen denk ik! Weet het niet helemaal zeker meer!
Oh oke, ik ben nog veel te vroeg aan het piekeren🙄 ik had gwn slecht gevoel omdat ik meestal 1 week voor men menstruatie buikpijn heb en veel eten mix :(

één jaar geleden

Oh oke, ik ben nog veel te vroeg aan het piekeren🙄 ik had gwn slecht gevoe ...
Neee daar moet je nu ook zeker niet op letten! Er gebeurd nu ook heel iets anders in je lichaam dan normaal hea!

één jaar geleden

Reactie op blackbird123

Neee daar moet je nu ook zeker niet op letten! Er gebeurd nu ook heel iets ...
Hopen op iets positiefs en gewoon afwachten dan💗🥺

één jaar geleden

Hopen op iets positiefs en gewoon afwachten dan💗🥺
Jaaaa natuuurlijk! Alleen is dit stukje voor mij het ergste van het hele traject. Het wachten.. 😞

één jaar geleden

Reactie op blackbird123

Jaaaa natuuurlijk! Alleen is dit stukje voor mij het ergste van het hele tr ...
Voor mij hetzelfde… ik heb voor mijn 1 ste ivf letterlijk 3 4 maanden gewacht op een genetisch test uitslag😭 nu wil ik gewoon goed nieuws krijgen…

één jaar geleden

Voor mij hetzelfde… ik heb voor mijn 1 ste ivf letterlijk 3 4 maanden gewac ...
Oooh daar heb ik ook zoo lang op moeten wachten! En toen bleek dat ze van mij het verkeerde bloed hadden opgestuurd! En dat hadden ze pas opgemerkt toen ik zelf overal achter aangebeld had🤨

één jaar geleden

Reactie op blackbird123

Oooh daar heb ik ook zoo lang op moeten wachten! En toen bleek dat ze van m ...
Omg echt erg bij mij zeiden ze max 2 maand ofzo endan krijgen we uitslag uiteindelijk was het 4 maanden later en ik belde zelf om na te vragen, bleek het allang binnen te zijn… ik werd gek! Laat staan voor de terugplaatsing nu zeiden ze woensdag en belden ze woensdag dat het vrijdag gaat plaatsvinden.. ook al is het maar 2 dagen later, het is echt niet fijn dat ze over zo’n gevoelig onderwerp misverstanden kunnen maken…

één jaar geleden

Omg echt erg bij mij zeiden ze max 2 maand ofzo endan krijgen we uitslag ui ...
Ik snap helemaal wat je bedoeld! 😞

één jaar geleden

Reactie op blackbird123

Ik snap helemaal wat je bedoeld! 😞
Nu hopen dat we binnenkort gwn een positief test in handen hebben:(

één jaar geleden

Nu hopen dat we binnenkort gwn een positief test in handen hebben:(
Ik ga heeel erg met je meeduimen! 🍀🍀🍀🍀

één jaar geleden

Reactie op blackbird123

Ik ga heeel erg met je meeduimen! 🍀🍀🍀🍀
💗💗💗💗 dankje!

één jaar geleden

FCE.93 weet je al iets? 🍀

één jaar geleden

Patricia42 en jij?🍀

één jaar geleden

Patricia42 en jij?🍀
Hier helaas een (spier witte) negatieve test(mag morgen officieel testen) maar ook het algeheel lichamelijke gevoel dat het niet gelukt is 😞. Morgen dus weer ziekenhuis mailen om ons klaar te maken voor de volgende poging. Nog 4 cryo’s in de vriezer en nu 2 pogingen mislukt. Het maakt wel een beetje angstig, maar we kunnen nog even door. Hoop dat jullie een mooier testresultaat krijgen 🍀.

één jaar geleden

FCE.93 weet je al iets? 🍀
Nee nog niet! Woensdag m’n nod en donderdag officiële testdag, dus moet nog even geduld hebben. Merk wel echt dat ik er emotioneel flink doorheen zit. Heb je hoop alweer een beetje opgegeven. Begin wat kleine onzuiverheden te krijgen en dat heb ik altijd voordat ik ongesteld word. Geen slijm en best wel wat krampen en lage rugpijn. Dus voorspeld niet veel goeds.. Wil gewoon zo graag dat het een keertje lukt. Terugplaatsing 5 alweer, 7 blastocystes, moet toch gewoon een keer gaan lukken zou je zeggen? Gewoon nog geen een keer een positieve test gehad, zo frustrerend. We duimen maar gewoon verder 🍀. Morgen is het exact 3 jaar geleden dat ik positief testen bij m’n zoontje dus misschien zit ik daarom ook wel zo hoog in m’n emotie.

één jaar geleden

Reactie op Patricia42

Hier helaas een (spier witte) negatieve test(mag morgen officieel testen) m ...
Ah nee, wat kut 😢. Dikke knuffel! ❤️