1028 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Banjer

Hoe lastig ook probeer te ontspannen. Ik heb de punctie gedaan zonder pijnm ...
Wat fijn om deze tips even te krijgen. En wat goed dat je het zonder pijnmedicatie hebt doorstaan💪 je hoort zoveel verschillende ervaringen betreft punctie.. ik doe er ook ter ondersteuning accupuntuur naast zodat ikzelf ook war ontspannen ben🤗 ik neem je tips mee😘

2 jaar geleden

Reactie op Banjer

Dat komt door de groei van meerdere eicellen, kan je een hele dikke buik v ...
Als ik zwanger ben zwel ik ook meteen op als een ballon van de hormonen. Bij mijn vorige zwangerschap 24 kilo aangekomen 🙈. Mijn lichaam houdt van vocht. Nu 60 kilo na de miskraam in oktober. Normaal weeg ik 57 kg. Maar neem het op de koop toe. Het hoort er blijkbaar bij als ik zwanger raak. Eerst maar weet zwanger raken 🤞🏻🤞🏻

2 jaar geleden

Reactie op Patricia42

Probeer die spanning voor punctie ook weg te zetten hoor en denk aan 10 min ...
Nou inderdaad en gekletst met degene die naast me zat. Ik heb wel voor de nacht een lorazepam ingenomen, zodat ik in ieder geval kon slapen. Het gaat tot een punctie komen 👌

2 jaar geleden

Reactie op Wachtenopwonder3

Wat fijn om deze tips even te krijgen. En wat goed dat je het zonder pijnme ...
Je leest vaak alleen de negatieve verhalen, dat helpt ook niet. Nou inderdaad vooral doen waar jij ontspannen van raakt 😘

2 jaar geleden

Reactie op Patricia42

Als ik zwanger ben zwel ik ook meteen op als een ballon van de hormonen. Bi ...
Ik ben nu 4 kilo aangekomen in 15 weken tijd, maar heb ook enorme honger en waar ik eerder niet snoepte door de weeks, nu had ik mezelf niet inhouden. Ja de 1 houdt snel vocht vast, ik had vooral een dikke buik vanwege obstipatie klachten

2 jaar geleden

Reactie op Banjer

Gelukkig maar 😀 Wat zijn vapeurs?
Warmteopzwellingen😂🙈 alsof ik in de menepoze zit hahah

2 jaar geleden

Reactie op Wachtenopwonder3

Ik heb de echo weer gehad.. van 4 follikkels beide kanten nu al 7 mooie gro ...
Oh superblij voor je!!! Ik hoop dat het supergoed in orde komt en dat je ook snel de terugplaatsing krijgt 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Banjer

Je leest vaak alleen de negatieve verhalen, dat helpt ook niet. Nou inderda ...
Ja idd dat dus🤣 laat het lekker over me heenkomen en wie weet valt het allemaal mee🍀

2 jaar geleden

Oh superblij voor je!!! Ik hoop dat het supergoed in orde komt en dat je oo ...
Jaa dankje🍀

2 jaar geleden

Reactie op Banjer

Ik ben nu 4 kilo aangekomen in 15 weken tijd, maar heb ook enorme honger en ...
Het komt daarna sowieso goed. Kan pruimensap van Davitamon adviseren. Helpt bij mij goed. 1 glas per dag en geen obstipatie 🤞🏻

2 jaar geleden

Hier ook iemand in het ivf traject. Vorige week me 3e terug plaatsing gehad , helaas 2 keer niet goed gegaan. mag volgende week testen 🙏 Spuiten prima te doen ondanks me buien 😉 punctie vond ik best wel pijnlijk, maar je doet het voor een goed doel! 6 bevruchte eitjes nu nog 3 achter de hand.. Succes meid! Laat alles op je afkomen ontspan en bekijk het per dag, ik ga duimen dat het allemaal lukt! 🙏

2 jaar geleden

Reactie op Mariekk

Hier ook iemand in het ivf traject. Vorige week me 3e terug plaatsing geha ...
Oh wat jammer dat de eerst 2 niet gelukt zijn🥺 ik duim voor dees!! Heb je al gevoel dat het goed is gegaan?🥰 ik heb wel zenuwen voor die punctie ma ik ga het op me laten afkomen idd! Nu nog even doordoen met de spuitjes🥰

2 jaar geleden

Reactie op Mariekk

Hier ook iemand in het ivf traject. Vorige week me 3e terug plaatsing geha ...
Jee wat spannend. Hoop dat deze keer raak is, maar wat fijn dat je zo’n goede punctie/opbrengst hebt gehad. Elke tp is weer een geheel nieuwe kans 🙏🙏

2 jaar geleden

Oh wat jammer dat de eerst 2 niet gelukt zijn🥺 ik duim voor dees!! Heb je ...
Ik doe het nu met een kunstmatige cyclus, dus zit op 6 hormoon tabletten per dag, puur om je menstruatie stop te zetten en dat je baarmoederslijmvlies goed dik word. Merk dat me lichaam niet is als normaal maar dat is zo mind fuck door al die hormonen, dus ik sta er heel open in, want ik weet niet als ik me zo voel Omdat het is genesteld of door dat dat door de hormonen komt. Volgende week maar afwachten, de arts zei dat je maar 25 procent kans hebt dat het nestelt , dat de planeten goed moeten staan en dat moeder natuur zijn werk moet doen, Lukt het deze keer weer niet , dan gewoon door want de aanhouder wint en ben van mening dat positieve tijd beloond. Eerste keer is het wel gelukt positieve test maar na 1 week toch niet goed gegaan dus ik hou me vast aan dat het wel kan Vind de wacht weken erg zwaar, lichamelijk niet zo zwaar maar geestelijk want je wilt het zo graag en als het dan niet lukt blijft het een grote teleurstelling. En geen zenuwen voor de punctie meid, het is even vervelend maar zo gedaan, onthoud dat je het voor een goed doel doet☺️

2 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Snap ik! Als het kan en gratis is dan zeker doen. Ik heb in oktober alle ...
Ik duim met je mee! 🤞

2 jaar geleden

Reactie op Wachtenopwonder3

Succes en hopelijk mag de poging snel lukken🍀!! Hier 6 mislukte iui poging ...
Succes met de echo! Laat je weten wanneer de punctie is en hoe het is gegaan? Succes ik duim met je mee! 🤞

2 jaar geleden

Reactie op Mariekk

Ik doe het nu met een kunstmatige cyclus, dus zit op 6 hormoon tabletten pe ...
Ik snap je zo goed :( die wachtweken maken een mens gwn zot ! Zeker omdat je een positieve test wil.. ik duim mee voor je, ik hoop dat je hier met een superblij berichtje komt 🥰 25% is 25%, eigenlijk zouden we er minder over moeten denken, maar dat gaat echt niet he.. daarom snap ik je :( succes 🤞🏼 Ik ben zelf benieuwd naar mijn eerste echo, want heb endometriose gehad en ben daar aan geopereerd geweest, maar tijdens mijn IUI’s zag de gyn nog altijd een klein cyste van 1,5 mm en ze zei toen dat het terug endometriose kon zijn. Sindsdien heb ik 3 maanden aan de pil gezeten en nu pas met de spuitjes begonnnen. Dus ik hoop gewoon niet dat die cyste gegroeid is ofzo😞

2 jaar geleden

Ik snap je zo goed :( die wachtweken maken een mens gwn zot ! Zeker omdat j ...
Nou precies dat, de meesten zeggen ook probeer er niet aan te denken, Maar dag gaat moeilijk 😅 Merk wel nu het me 3e terug plaatsing is dat ik er anders mee om ga. Met de eerste keer begon ik na 1 week te testen zorgde alleen maar voor Meer stress 😂 Ow meid wat vervelend, laten we hopen dat de pillen hebben geholpen en dat het niet is gegroeid, blijf postief en bekijk het per ziekenhuis bezoek, want dalijk maak je je druk om iets wat niet het geval is, maar snap je zorgen maar helaas hebben we het niet in onze hand. En laten we hopen dat de spuitjes z’n werk doen, aanstaande dinsdag heb je echo? En hoe voel je je door de spuitjes? Ik duim heeeeel hard met je mee ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Mariekk

Hier ook iemand in het ivf traject. Vorige week me 3e terug plaatsing geha ...
Wauw ook al een mooi aantal! Succes met de wachtweek nog🤗 hopelijk een positieve test volgende week

2 jaar geleden

Reactie op Mariekk

Succes met de echo! Laat je weten wanneer de punctie is en hoe het is gega ...
Ja dankjewel🤗 ik houd jullie op de hoogte sws de echo morgen en de punctie natuurlijk!