1028 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Wachtenopwonder3

Ja dankjewel🤗 ik houd jullie op de hoogte sws de echo morgen en de punctie ...
En is de datum van de punctie bekend?

2 jaar geleden

Hallo dames! Ik praat ook even graag mee! Ik heb begin december al mijn punctie gehad. Alleen helaas nog geen terugplaatsing! Ben nu inmiddels wel bezig met tabletjes te slikken om mijn baarmoeder slijmvlies dikker te maken, en aankomende vrijdag weer een echo (dag 14) en vaak heb je op dag 19 de terugplaatsing! Word de eerste terugplaatsing dus ben heel erg zenuwachtig! Haha

2 jaar geleden

Reactie op blackbird123

Hallo dames! Ik praat ook even graag mee! Ik heb begin december al mijn p ...
Ohh ik duim mee meid!!!🙈 superspannendd

2 jaar geleden

Reactie op blackbird123

Hallo dames! Ik praat ook even graag mee! Ik heb begin december al mijn p ...
Spannend! Duim met je mee 🍀.

2 jaar geleden

Reactie op Mariekk

Nou precies dat, de meesten zeggen ook probeer er niet aan te denken, Maar ...
Mijn echo is verplaatst naar vrijdag 18 de omdat dinsdag te vroeg was.. k heb nog geen last van de spuitjes🥺 enkel warmteopzwellingen af en toe en hoofdpijn.. voor derest is het cava.. gaat wel anders zijn met de stimulatie spuitjes denk ik… heb ook nog altijd last van verstopping… kiwi, koffie, thee alles geprobeerd maar niks helpt… k wou het op een natuurlijke wijze 😂

2 jaar geleden

Dank jullie wel!

2 jaar geleden

Mijn echo is verplaatst naar vrijdag 18 de omdat dinsdag te vroeg was.. k h ...
Oe dat had ik in oktober in de punctie maand ook. Vervelend is dat. Daarna met terugplaatsingen nooit meer last van gehad. Goede reminder voor mij om rond die tijd ook weer even wat pruimen, kiwi’s enz. In huis te halen.

2 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Oe dat had ik in oktober in de punctie maand ook. Vervelend is dat. Daarna ...
Alle dan nog ff wachten zeker 🥺 ben echt benieuwd naar hoeveel eitjes ik ga hebben🥺 ik hoop dat ik snel mag beginnen met de stimulatie spuitjess

2 jaar geleden

Reactie op Patricia42

En is de datum van de punctie bekend?
Nou dames sorry voor de late update🙈 beetje drukke dag gehad. Vanochtend was het weer een heel ander beeld dan eergister🥱 rechts maar 1 grote follikel en links 3 grote.. dus morgen weer voor de zekerheid echo en fan gaan ze met Zwolle overleggen hoe en wat betreft punctie... wat kan een lichaam soms vreemd in elkaar zitten.😬

2 jaar geleden

Mijn echo is verplaatst naar vrijdag 18 de omdat dinsdag te vroeg was.. k h ...
Ohw bah wachten is altijd vervelend. Hoop dat je vrijdag wel goed nieuws krijgt. Zit zelf sinds zondag aan de follikel stimulerend hormoon en eigenlijk geen klachten🤞🏻. Dus zou er niet al te angstig voor zijn. Verstopping is vervelend. Ze zeggen idd kiwi’s op lege maag🙄

2 jaar geleden

Reactie op Wachtenopwonder3

Nou dames sorry voor de late update🙈 beetje drukke dag gehad. Vanochtend ...
4 follikels is goed zeker? En zeker als ze al groot zijn🙈 hoop dat ze allemaal bevrucht geraken😍 en de terugplaatsing een succes wordt!

2 jaar geleden

Alle dan nog ff wachten zeker 🥺 ben echt benieuwd naar hoeveel eitjes ik g ...
Jaa spannend! Ben benieuwd hoe en wat🤗🍀🍀

2 jaar geleden

Reactie op Wachtenopwonder3

Jaa spannend! Ben benieuwd hoe en wat🤗🍀🍀
Zal jullie zeker op de hoogte brengen🥳

2 jaar geleden

Reactie op Wachtenopwonder3

Nou dames sorry voor de late update🙈 beetje drukke dag gehad. Vanochtend ...
Wist niet dat dat ook nog kon. Zijn de andere niet doorgegroeid? Wat jammer. Hoe groot zijn de grootste nu? Hoop dat er misschien toch nog wat doorgroeid en anders dat deze goed geoogst kunnen worden. Voordeel kan wel zijn dat punctie zo voorbij is en dat er maar 1 nodig hoeft te zijn 🙏. Maar je hoopt natuurlijk op een mooi aantal met de meeste kansen. Succes morgen 🍀

2 jaar geleden

4 follikels is goed zeker? En zeker als ze al groot zijn🙈 hoop dat ze alle ...
Ja lastig.. 2 van de 4 zijn echt groot genoeg en de andere 2 moeten eigenlijk nog wat groter.. hopelijk dat er ook in alle 4 een rijp eitje zit🤗 ze willen in ons ziekenhuis liever met ivf tussen 8 en 15 follikels . Nouja ik ben iig wel heel blij met deze 4 🤗

2 jaar geleden

Reactie op Wachtenopwonder3

Ja lastig.. 2 van de 4 zijn echt groot genoeg en de andere 2 moeten eigenli ...
Blijf zeker positief, elke dag kan iets veranderen! Ik duim mee!👍

2 jaar geleden

Reactie op Wachtenopwonder3

Ja lastig.. 2 van de 4 zijn echt groot genoeg en de andere 2 moeten eigenli ...
That’s the spirit. De laatste loodjes. Zo spannend dit allemaal. 🤗 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Patricia42

Wist niet dat dat ook nog kon. Zijn de andere niet doorgegroeid? Wat jammer ...
De grootste 2 zijn nu 20 mm en de andere 2 blijven hangen op de grote van 14 dus hopelijk hebben die nu het laatste zetje gekregen en morgen alsnog groot genoeg om morgenavond alsnog de ovitrelle te zetten, morgenochtend eerst maar weer de echo en dan overlegt hij met Zwolle en is de keuze aan ons om door te zetten of niet.. en wat jij ook zegt, er hoeft maar 1 goede bij te zitten. Dus ook al blijft het bij 2, wij gaan er gewoon voor en hopen op 1 a 2 goeie eitjes..

2 jaar geleden

Blijf zeker positief, elke dag kan iets veranderen! Ik duim mee!👍
Ja gaan we doen🍀🤗 laatste zetje ovaleap gehad vanochtend dus hopelijk geeft dit het laatste groeispurt even

2 jaar geleden

Reactie op Patricia42

That’s the spirit. De laatste loodjes. Zo spannend dit allemaal. 🤗 🍀
Ja pff zeg dat wel. Een vriendin van mij had hetzelfde, maar 2 goed gegroeide follikels en 2 eitje gevonden waarvan maar 1 bevrucht (icsi) en toch ingenesteld en uiteindelijk gedeeld naar een tweeling. Dus geeft hoop en wij gaan ervoor🤗