8 Reacties

3 jaar geleden

Hiermee kan je het berekenen🤗

3 jaar geleden

Ongeveer 24 april. Ik zou vanaf vandaag ovulatietesten doen (bij de action zijn ze goedkoop en werken prima) en dan 10 dagen lang zodat je precies je piek weet. Om de dag seks hebben vanaf vandaag.

3 jaar geleden

Ongeveer 24 april. Ik zou vanaf vandaag ovulatietesten doen (bij de action ...
Super bedankt voor het mee denken 😄. Heel erg mee geholpen 😃.

3 jaar geleden

Ik gebruik een app, Femometer. Natuurlijk kan die app niet exact vertellen wanneer je eisprong is maar wel ongeveer als je alle gegevens invult. Ovulatietesten zijn ook een optie, hierdoor weet je het redelijk nauwkeurig. Je hebt bij te action testen die niet duur zijn, ook online kun je dipsticks bestellen. Ik koop mijn testen op thuistestenkopen.nl Je eerste menstruatiedag is gelijk de eerste dag van je cyclus. Weet je of je cyclus regelmatig is? Dan is het makkelijk tellen en zal je eisprong ongeveer 14 voor je volgende menstruatie zijn. Is hij onregelmatig zal ik vanaf dag 10 of 12 gaan testen en om de dag seks hebben. Succes!

3 jaar geleden

Om het zeker te weten kan je het beste ovulatie testen gebruiken. De ap liep bij mij nooit gelijk met de ovulatie

3 jaar geleden

Je kan een cyclus app downloaden zoals flo of mijn kalender. Kost je niks en kun je precies zien hoe je cyclus in elkaar zit.

3 jaar geleden

Je kan een cyclus app downloaden zoals flo of mijn kalender. Kost je niks e ...
Ja ik heb echt al een hele fijne. Super bedankt 😄.