NOD 5-10 april 2020

mmo
5 maanden geleden
Volgen
Hoi dames, Wie van jullie heeft ook haar NOD tussen 5 en 10 april? Lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden en ervaringen te delenπŸ˜‡ Melissa - 23 jaar - ronde 4 - eerste kindje
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
268 reacties
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Hier 9 april 😁 hangt beetje ook af van mijn ovulatie (kan soms beetje schelen bij me) 24j - NOD 9 April- ronde 3 - 1ste wondertje πŸ’•
  • Rapporteren
mmo
5 maanden geleden
Leuk! Lopen we een beetje gelijk! Ik voel mijn ovulatie eigenlijk nooit, dus ging uit van de app, ik ga nu voor het eerst ovulatie testen gebruiken om het beter te peilen!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Reactie op mmo
Leuk! Lopen we een beetje gelijk! Ik voel mijn ovulatie eigenlijk nooit, dus ging uit van de app, ik ga nu voor het eerst ovulatie testen gebruiken om het beter te peilen!
Hopelijk mag het raak zijn deze maand! Ik voel die altijd maar de dag zelf :) dus gebruik nog altijd ovulatie testen voor mijn piek 😁
  • Rapporteren
Danielle1993
5 maanden geleden
Ik gok op 6 of 7 april! Bij mij wisselt de lengte van de cyclus nog wel eens dus ben ook bezig met ovulatie testen :) 27 jaar - NOD 6-7 april - ronde 11 - 1e kindje
  • Rapporteren
mmo
5 maanden geleden
Reactie op Danielle1993
Ik gok op 6 of 7 april! Bij mij wisselt de lengte van de cyclus nog wel eens dus ben ook bezig met ovulatie testen :) 27 jaar - NOD 6-7 april - ronde 11 - 1e kindje
Spannend! Ik ga het ook meemaken deze maand!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Hier eindelijk van de menstruatie af πŸ™ˆ Laat die vruchtbare dagen maar komen 😜🀭
  • Rapporteren
mmo
5 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Hier eindelijk van de menstruatie af πŸ™ˆ Laat die vruchtbare dagen maar komen 😜🀭
Ik ook!! Vandaag mijn laatste dagje! Deze week maar eens met ovulatie testen beginnen!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Reactie op mmo
Ik ook!! Vandaag mijn laatste dagje! Deze week maar eens met ovulatie testen beginnen!
Ooh spannend bij me al 3 dagen gedaan dus ga richting vruchtbare dagen hihi.. Hopelijk kort mijn cyclus zich beetje.. laatste keer 31 dagen πŸ™„
  • Rapporteren
NR93
5 maanden geleden
Ik sluit ook aan! Nod 6 april, ovulatie verwacht ik 23 maart. Mijn cyclus is al tijden regelmatig en 28 dagen. Klopt altijd precies met wat de app aangeeft. Ik voel mijn ovulatie ook duidelijk. Ik ben 26 jaar en dit is de 2e ronde voor ons 1e kindje πŸ€ Heel veel succes allemaal! Leuk om elkaar op de hoogte te houden!πŸ™πŸ»
  • Rapporteren
mmo
5 maanden geleden
Reactie op NR93
Ik sluit ook aan! Nod 6 april, ovulatie verwacht ik 23 maart. Mijn cyclus is al tijden regelmatig en 28 dagen. Klopt altijd precies met wat de app aangeeft. Ik voel mijn ovulatie ook duidelijk. Ik ben 26 jaar en dit is de 2e ronde voor ons 1e kindje πŸ€ Heel veel succes allemaal! Leuk om elkaar op de hoogte te houden!πŸ™πŸ»
Hoi Luna! Ik verwacht mijn ovulatie 25 maart! Spannende weken gaan het weer worden he!
  • Rapporteren
Joanpris
5 maanden geleden
Hier bod op 5/6 april ( denk ikπŸ˜‚)
  • Rapporteren
Joanpris
5 maanden geleden
Reactie op NR93
Ook in verwacht me eisprong 22/23 maart πŸ€
  • Rapporteren
NR93
5 maanden geleden
Reactie op mmo
Hoi Luna! Ik verwacht mijn ovulatie 25 maart! Spannende weken gaan het weer worden he!
Heel spannende dagen inderdaad! Ik ging echt van ovulatie op de 23e uit maar had vandaag,gister en eergisteren positieve ovulatietesten, dus ben wat in de war! Dit is de eerste keer dat ik hier mee werk. Netjes om de dag gezellig maken en dan zien we het wel ☺️ Nod blijft in mijn ogen 6 april, heb al jaren een cyclus van precies 28 dagen. Werk jij ook met ovulatietesten?
  • Rapporteren
NR93
5 maanden geleden
Reactie op Joanpris
Ook in verwacht me eisprong 22/23 maart πŸ€
Werk je met ovulatietesten? Ik ben wat in de war door die van mij.. zie bericht hieronder ☺️
  • Rapporteren
mmo
5 maanden geleden
Reactie op NR93
Heel spannende dagen inderdaad! Ik ging echt van ovulatie op de 23e uit maar had vandaag,gister en eergisteren positieve ovulatietesten, dus ben wat in de war! Dit is de eerste keer dat ik hier mee werk. Netjes om de dag gezellig maken en dan zien we het wel ☺️ Nod blijft in mijn ogen 6 april, heb al jaren een cyclus van precies 28 dagen. Werk jij ook met ovulatietesten?
Oh dat is wel gek dan ja haha! Ja ik werk ook voor het eerst deze ronde met ovulatietesten. Ik heb nu 2 dagen getest, beide een heel licht streepje, dus loopt volgens verwachting aangezien ik volgende week woensdag pas een positieve verwacht! Ik ben heel benieuwd. Misschien klopt mijne ook niet met de app en wordt het deze maand raakπŸ™πŸ»
  • Rapporteren
Joanpris
5 maanden geleden
Reactie op NR93
Werk je met ovulatietesten? Ik ben wat in de war door die van mij.. zie bericht hieronder ☺️
Ik had dinsdag een knipperende smiley en zaterdag ochtend nog steeds, ik voelde gisteren avond veel krampen dus dacht doe er nog 1 en ja hoor een vaste smiley. Alleen nou is me man ziek ( geen corona gelukkig) dus hebben wij het donderdag voor het laatst gedaan. Dus hopelijk dat het raak is, maar ben er bang voor
  • Rapporteren
Melanie1994
5 maanden geleden
25 jaar - NOD 6 april - ronde 1 - 1e kindje πŸ’•πŸ’• Gister duidelijke positieve ovulatie test (action) en smiddags nog 1 gedaan van clearblue en een vaste smiley, dus gisteravond gezellig gemaakt & vanavond gewoon weer want vriendlief is hele week thuis ( normaal alleen in het weekend ) dus we nemen het r van deze week 😍
  • Rapporteren
mmo
5 maanden geleden
Reactie op Melanie1994
25 jaar - NOD 6 april - ronde 1 - 1e kindje πŸ’•πŸ’• Gister duidelijke positieve ovulatie test (action) en smiddags nog 1 gedaan van clearblue en een vaste smiley, dus gisteravond gezellig gemaakt & vanavond gewoon weer want vriendlief is hele week thuis ( normaal alleen in het weekend ) dus we nemen het r van deze week 😍
Yeahh, goed bezig!! Ik wacht nog op een positieve ovulatietestπŸ’ͺ🏻
  • Rapporteren
Beaudine1
4 maanden geleden
Beaudine - 25 jaar - ronde 2 na mk - eerste kindje :)
  • Rapporteren