268 Reacties

4 jaar geleden

Hier 9 april 馃榿 hangt beetje ook af van mijn ovulatie (kan soms beetje schelen bij me) 24j - NOD 9 April- ronde 3 - 1ste wondertje 馃挄

4 jaar geleden

Leuk! Lopen we een beetje gelijk! Ik voel mijn ovulatie eigenlijk nooit, dus ging uit van de app, ik ga nu voor het eerst ovulatie testen gebruiken om het beter te peilen!

4 jaar geleden

Reactie op mmo

Leuk! Lopen we een beetje gelijk! Ik voel mijn ovulatie eigenlijk nooit, du ...
Hopelijk mag het raak zijn deze maand! Ik voel die altijd maar de dag zelf :) dus gebruik nog altijd ovulatie testen voor mijn piek 馃榿

4 jaar geleden

Ik gok op 6 of 7 april! Bij mij wisselt de lengte van de cyclus nog wel eens dus ben ook bezig met ovulatie testen :) 27 jaar - NOD 6-7 april - ronde 11 - 1e kindje

4 jaar geleden

Reactie op DaniLrdd

Ik gok op 6 of 7 april! Bij mij wisselt de lengte van de cyclus nog wel ee ...
Spannend! Ik ga het ook meemaken deze maand!

4 jaar geleden

Hier eindelijk van de menstruatie af 馃檲 Laat die vruchtbare dagen maar komen 馃槣馃き

4 jaar geleden

Hier eindelijk van de menstruatie af 馃檲 Laat die vruchtbare dagen maar kome ...
Ik ook!! Vandaag mijn laatste dagje! Deze week maar eens met ovulatie testen beginnen!

4 jaar geleden

Reactie op mmo

Ik ook!! Vandaag mijn laatste dagje! Deze week maar eens met ovulatie teste ...
Ooh spannend bij me al 3 dagen gedaan dus ga richting vruchtbare dagen hihi.. Hopelijk kort mijn cyclus zich beetje.. laatste keer 31 dagen 馃檮

4 jaar geleden

Ik sluit ook aan! Nod 6 april, ovulatie verwacht ik 23 maart. Mijn cyclus is al tijden regelmatig en 28 dagen. Klopt altijd precies met wat de app aangeeft. Ik voel mijn ovulatie ook duidelijk. Ik ben 26 jaar en dit is de 2e ronde voor ons 1e kindje 馃崁 Heel veel succes allemaal! Leuk om elkaar op de hoogte te houden!馃檹馃徎

4 jaar geleden

Reactie op NR93

Ik sluit ook aan! Nod 6 april, ovulatie verwacht ik 23 maart. Mijn cyclus ...
Hoi Luna! Ik verwacht mijn ovulatie 25 maart! Spannende weken gaan het weer worden he!

4 jaar geleden

Hier bod op 5/6 april ( denk ik馃槀)

4 jaar geleden

Bedoel natuurlijk nod

4 jaar geleden

Reactie op NR93

Ik sluit ook aan! Nod 6 april, ovulatie verwacht ik 23 maart. Mijn cyclus ...
Ook in verwacht me eisprong 22/23 maart 馃崁

4 jaar geleden

Reactie op mmo

Hoi Luna! Ik verwacht mijn ovulatie 25 maart! Spannende weken gaan het weer ...
Heel spannende dagen inderdaad! Ik ging echt van ovulatie op de 23e uit maar had vandaag,gister en eergisteren positieve ovulatietesten, dus ben wat in de war! Dit is de eerste keer dat ik hier mee werk. Netjes om de dag gezellig maken en dan zien we het wel 鈽猴笍 Nod blijft in mijn ogen 6 april, heb al jaren een cyclus van precies 28 dagen. Werk jij ook met ovulatietesten?

4 jaar geleden

Reactie op Joanp

Ook in verwacht me eisprong 22/23 maart 馃崁
Werk je met ovulatietesten? Ik ben wat in de war door die van mij.. zie bericht hieronder 鈽猴笍

4 jaar geleden

Reactie op NR93

Heel spannende dagen inderdaad! Ik ging echt van ovulatie op de 23e uit ma ...
Oh dat is wel gek dan ja haha! Ja ik werk ook voor het eerst deze ronde met ovulatietesten. Ik heb nu 2 dagen getest, beide een heel licht streepje, dus loopt volgens verwachting aangezien ik volgende week woensdag pas een positieve verwacht! Ik ben heel benieuwd. Misschien klopt mijne ook niet met de app en wordt het deze maand raak馃檹馃徎

4 jaar geleden

Reactie op NR93

Werk je met ovulatietesten? Ik ben wat in de war door die van mij.. zie be ...
Ik had dinsdag een knipperende smiley en zaterdag ochtend nog steeds, ik voelde gisteren avond veel krampen dus dacht doe er nog 1 en ja hoor een vaste smiley. Alleen nou is me man ziek ( geen corona gelukkig) dus hebben wij het donderdag voor het laatst gedaan. Dus hopelijk dat het raak is, maar ben er bang voor

4 jaar geleden

25 jaar - NOD 6 april - ronde 1 - 1e kindje 馃挄馃挄 Gister duidelijke positieve ovulatie test (action) en smiddags nog 1 gedaan van clearblue en een vaste smiley, dus gisteravond gezellig gemaakt & vanavond gewoon weer want vriendlief is hele week thuis ( normaal alleen in het weekend ) dus we nemen het r van deze week 馃槏

4 jaar geleden

Reactie op Melanie1994

25 jaar - NOD 6 april - ronde 1 - 1e kindje 馃挄馃挄 Gister duidelijke positi ...
Yeahh, goed bezig!! Ik wacht nog op een positieve ovulatietest馃挭馃徎

VRIEND

4 jaar geleden

Beaudine - 25 jaar - ronde 2 na mk - eerste kindje :)