268 Reacties

4 jaar geleden

Ik zal m hier ook plaatsen.. 3 dagen voor me NOD? 😳 zien jullie iets?

4 jaar geleden

Ik zal m hier ook plaatsen.. 3 dagen voor me NOD? 😳 zien jullie iets?
Jaaaa duidelijk!! Gefeliciteerd 😍 De ziekenhuizen zullen druk zijn in december 😂

4 jaar geleden

Ik zal m hier ook plaatsen.. 3 dagen voor me NOD? 😳 zien jullie iets?
Heyy gefeliciteerd!! Duidelijke streep hoor! 🍀🙌🏻 Wordt het een kerst baby? 😇🥰

4 jaar geleden

Reactie op mmo

Heyy gefeliciteerd!! Duidelijke streep hoor! 🍀🙌🏻 Wordt het een kerst bab ...
Hihi dankjewel allemaal! Kan t nog niet echt geloven.. de app verteld me dat ik 17 december ben uitgerekend.. 🤗😳 Weten jullie wanneer ik de CB test ongeveer kan doen? 😳

4 jaar geleden

Ik zal m hier ook plaatsen.. 3 dagen voor me NOD? 😳 zien jullie iets?
Dat ziet er hoopvol uit! Ik zie zeker een lichte streep. Hopelijk loopt ie mooi op de komende dagen. Congrats!

4 jaar geleden

Ik heb vrijdag mn NOD. Alleen sinds vanmorgen echt andere menstruatie achtige krampen dan vorige dagen Ben er bang voor dat het niet gelukt is 🙏

4 jaar geleden

Reactie op MamavanVera2022

Ik heb vrijdag mn NOD. Alleen sinds vanmorgen echt andere menstruatie achti ...
Dit had ik ook & heb ik ook nu heel erg.. de test geeft nu licht positief aan.. ben benieuwd de dag van me NOD! Ik duim voor je 🍀

4 jaar geleden

Reactie op MamavanVera2022

Ik heb vrijdag mn NOD. Alleen sinds vanmorgen echt andere menstruatie achti ...
Zolang er geen bloed is kan het echt nog twee kanten op met krampen. Hoop voor je dat het toch gelukt is!

4 jaar geleden

Dit had ik ook & heb ik ook nu heel erg.. de test geeft nu licht positi ...
Zon test had ik ook 2 dagen voor NOD in oktober... en is uiteindelijk toch mis gegaan. Dus ik durf niet meer te vroeg te testen, anders had ik gewoon een test gedaan 😅 Ik heb echt weer pijn in mn heupen, mn bovenbenen, mn onderrug en heeel mn onderbuik is gevoelig.. Poehh.. zo begon het 1 week geleden ook met de klachten.

4 jaar geleden

Reactie op - l u n i -

Zolang er geen bloed is kan het echt nog twee kanten op met krampen. Hoop v ...
Ja dat klopt. Maar ik heb een een luteale fase van 14 dagen dus ik wirdt echt niet eerder ongesteld.

4 jaar geleden

Reactie op MamavanVera2022

Zon test had ik ook 2 dagen voor NOD in oktober... en is uiteindelijk toch ...
Oh wat naar!! Ik ga ook blijven testen tot na mn NOD.. hoop dat t zich voortzet! Wanneer is jou NOD?

4 jaar geleden

Oh wat naar!! Ik ga ook blijven testen tot na mn NOD.. hoop dat t zich voor ...
Jou nod is donderdag? Mijn nod is vrijdag 🤭

4 jaar geleden

Reactie op MamavanVera2022

Jou nod is donderdag? Mijn nod is vrijdag 🤭
Oeh spannend!! Donderdag is de 35e dag van me cyclus. Heb een onregelmatige cyclus. de ene x word ik ongestld op dag 33, de ander x 37.. dus ik ga er ongeveer vanuit van de 35e dag.. ik heb mijn ovulatie sterk gevoeld de 24e 😳 een beetje ingewikkeld..

4 jaar geleden

Oeh spannend!! Donderdag is de 35e dag van me cyclus. Heb een onregelmati ...
Oja.. dat is lastig aan een onregelmatige cyclus ja. Ik zit op 32 dagen en heb mijn eisprong ook echt gevoeld ja.. voor de eerste keer. Dus vandaag is cyclusdag 33 en heb je een positieve test? Dus misschien wel 4 dagen te vroeg getest?! Spannend 🙏

4 jaar geleden

Reactie op MamavanVera2022

Oja.. dat is lastig aan een onregelmatige cyclus ja. Ik zit op 32 dagen en ...
Ja heel vervelend een onregelmatige cyclus.. Je kan je ovulatie meestal ook herkennen aan veel slijm productie.. en daarna voel je de steken! Ja in principe wel idd, of het kan zo zijn dat morgen mijn NOD is of vandaag? 24mrt voelde ik de ovulatie, dus dan zou morgen mijn NOD zijn? In die richting 😳 Hoelang duurt jou cyclus normaal?

4 jaar geleden

Ja heel vervelend een onregelmatige cyclus.. Je kan je ovulatie meestal ook ...
Als je hem de 24e voelde... dan zou je je nod op morgen moeten zetten ja! Mijn cyclussen zitten rond de 31 a 32 dagen. Maar nu de 27e maart mn eisprong gevoeld.. dus de 10e april mijn NOD. Normaal gebruik ik ovulatietesten en dan weet ik het 100% zeker haha.

4 jaar geleden

Reactie op MamavanVera2022

Als je hem de 24e voelde... dan zou je je nod op morgen moeten zetten ja! ...
Ja spannend hoor.. Voorheen (andere 2mnd) gebruikte we ovulatie testen rond mijn ovul. Daar ben ik deze maand mee gestopt, omdat ik voor mij gevoel er daardoor zo mee bezig was.. We hebben om de 3 dagen geklust dit keer ipv bijna iedere dag tijdens de vruchtbare dagen. Ik had t een beetje van “losgelaten”. Vond alleen de laatste week erg spannend!

4 jaar geleden

Ongesteld geworden 😔

4 jaar geleden

Hey meiden, iemand verstand van tempraturen? Vandaag nod maar nog niks te zien. Vanochtend een test gedaan maar was negatief. Temprstuur blijft wel hoog. 10-3 36.4 11-3 36.4 12-3 36.4 13-3 36.4 14-3 36.4 15-3 36.4 16.3 36,4 17-3 36.4 18.3 36.4 19.3 36.3 20-3 36.3 21-3 36.4 22-3 36.4 23 -3 36.1 24-3 36.6 25-3 36.9 26-3 36.8 27-3 36.6 28-3 36.6 29-3 37.0 30-3 36.9 01-4 37.0 02-4 37.2 03-4 37 1 04-4 36.9 05-4 37.2 06-4 37.2

4 jaar geleden

Reactie op Joanp

Hey meiden, iemand verstand van tempraturen? Vandaag nod maar nog niks te z ...
Sorry, ik doe zelf niet aan temperaturen. Weet je al meer intussen?