268 Reacties

4 jaar geleden

Ja hoor toch wel een positieve test yes yes 馃槏馃槏馃槏 Nod nu dus zeker 9 april ...
Super 馃榿馃榿 g

4 jaar geleden

Voel ondertussen de pijn van mijn ovulatie sterk aankomen.. Dus volgens me toch de piek gehad gisteren :) alleen streepje was niet zo een knaller.. heb ik vorige maand ook nirt gehad. Dus bij deze mijn Nod valt toch op 08 April :) 3de ronde 馃崁馃馃徏

4 jaar geleden

Ja hoor toch wel een positieve test yes yes 馃槏馃槏馃槏 Nod nu dus zeker 9 april ...
YEESSSS 馃馃徎馃馃徎馃馃徎

4 jaar geleden

Voel ondertussen de pijn van mijn ovulatie sterk aankomen.. Dus volgens me ...
Spannend, kunnen we ff 2 weken doorspoelen 馃檲馃ぃ

4 jaar geleden

Reactie op Melanie1994

Spannend, kunnen we ff 2 weken doorspoelen 馃檲馃ぃ
Helemaal dus hahaha!! Wanneer is uw nod? 馃榿

4 jaar geleden

Helemaal dus hahaha!! Wanneer is uw nod? 馃榿
6 april als t goed is 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Melanie1994

6 april als t goed is 馃槉
Oh spannend 馃榿 Heb je ovulatie testen gebruikt?

4 jaar geleden

Oh spannend 馃榿 Heb je ovulatie testen gebruikt?
Jaa, heb k hier ook geplaatst 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Melanie1994

Jaa, heb k hier ook geplaatst 馃槉
Nu komt de moeilijkste, WACHTEN 馃檲 Ahwel ik moet eerlijk zeggen dat ik de moeilijkste vind als ik mijn menstruatie krijg tot aan mijn ovulatie haha dan ben ik altijd zo slecht gezind en teleurgesteld dat niet gelukt is haha Daarna is meer spanning en blijheid 馃榿馃崁馃馃徏

4 jaar geleden

Nu komt de moeilijkste, WACHTEN 馃檲 Ahwel ik moet eerlijk zeggen dat ik de ...
Jaa idd pff haha. Daarom hoop k dat t maar snel april is 馃榿馃榿

4 jaar geleden

Reactie op Melanie1994

Jaa idd pff haha. Daarom hoop k dat t maar snel april is 馃榿馃榿
Herkenbaar haha nog eventjes volhouden

4 jaar geleden

Herkenbaar haha nog eventjes volhouden
Jaa idd haha

4 jaar geleden

Krijg echt nooit een knal test.. 馃檮 Maar de ovulatie voel ik wel echt knallen hoor.. zelfs stappen is moeilijk. Best wel pijnlijk elke maand

4 jaar geleden

Ik had vorige week dinsdag woensdag donderdag en vrijdag een knipperende en zaterdag een vaste smiley. Alleen nou heb ik sinds gisteren weer het gevoel als of mijn eisprong eraan komt. Echt zo een ongesteldheidsgevoel helemaal onder in mijn buik zeg maar.

4 jaar geleden

Krijg echt nooit een knal test.. 馃檮 Maar de ovulatie voel ik wel echt knal ...
Ohnee idd ik zie t ! Oh daar heb k geen last van gelukkig, had maandag wel ff 1x een goeie steek onder in mn buik maar of dat de eisprong was of niet geen idee

4 jaar geleden

Reactie op Joanp

Ik had vorige week dinsdag woensdag donderdag en vrijdag een knipperende en ...
Je eitje springt 12 tot 48 uur na je positieve ovulatie test dus zou idd kunnen dat het je eiersprong is. Bij de 1 kan het ook wat langer duren. Ieder lichaam is anders

4 jaar geleden

Reactie op Melanie1994

Ohnee idd ik zie t ! Oh daar heb k geen last van gelukkig, had maandag wel ...
Kan natuurlijk altijd. Bij iedereen voelt het anders en sommige voelen het helemaal niet :) Ik ga er vanuit dat dus gisteren als piek kan beschouwen aangezien mijn ovulatie wel altijd klopt met mijn pijn 馃槄 Nu 2 weekjes wachten en zien wel wat het geeft haha

4 jaar geleden

Reactie op Melanie1994

Je eitje springt 12 tot 48 uur na je positieve ovulatie test dus zou idd ku ...
Zaterdag vaste smiley dus vanuit daar 12 tot 48uur zou dinsdag dus zijn. En heb gisteren voor de zekerheid nog een test gedaan en gaf gisteren een leeg rondje. Vind het zo vreemd

4 jaar geleden

Reactie op Joanp

Zaterdag vaste smiley dus vanuit daar 12 tot 48uur zou dinsdag dus zijn. En ...
Ik had afgelopen zaterdag ook een knaller van een test. En deed er zondag ook nog 1 gewoon om te kijken hoe die er dan uit zou zien en die was alweer een stuk minder, en bij mij zou maandag mn eiersprong zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Melanie1994

Ik had afgelopen zaterdag ook een knaller van een test. En deed er zondag o ...
Mmm heel vreemd. Ik voel me eisprong ook altijd. Heb het hele weekend last gehad . Maandag was het over. Vreemd dat het dinsdag dan weer terug komt