268 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Joanp

Mmm heel vreemd. Ik voel me eisprong ook altijd. Heb het hele weekend last ...
Ik begon de mijne te voelen vanaf zondag al aan de linker kant (normaal altijd rechts).. en dacht oh is al zo vroeg en raar dat links was (moest normaal morgen 26/03 zijn) Toen maandag weer minder pijn en gisteren weer terug.. vandaag echt hevige pijn maar aan de rechterkan opeens 馃え dus.. Normaal voel ik dat nooit zo snel op voorhand, deze maand is anders. Het kan altijd verschillen. 馃榿

4 jaar geleden

Ik begon de mijne te voelen vanaf zondag al aan de linker kant (normaal alt ...
Ja gek he!.. Alleen wanneer even jij positief getest dan?.

4 jaar geleden

Ik begon de mijne te voelen vanaf zondag al aan de linker kant (normaal alt ...
Mm gek he!. Wanneer heb jij een positieve test gehad?

4 jaar geleden

Reactie op Joanp

Mm gek he!. Wanneer heb jij een positieve test gehad?
Ik denk gisteren.. Maar mijn testen zijn geen knallers 馃檮 vandaag lijkt weer terut af te lopen zoals ik dacht

4 jaar geleden

Ik denk gisteren.. Maar mijn testen zijn geen knallers 馃檮 vandaag lijkt wee ...
Mmm lastig, ik heb die van clearblue gebruikt. Dan heb je gewoon een knipperende smiley in de vruchtbare dagen en een vaste als de eisprong eraan komt

4 jaar geleden

Hoi hoi, Nod hier 8 april, Charlie - 23jaar ronde 13 - 1e kindje duurt allemaal wat langer ivm PCOS

4 jaar geleden

Hoi hoi, Nod hier 8 april, Charlie - 23jaar ronde 13 - 1e kindje duurt alle ...
Leukk! Ik ben ook 23 en heb ook NOD 8 april!!

4 jaar geleden

Reactie op Joanp

Mmm lastig, ik heb die van clearblue gebruikt. Dan heb je gewoon een knippe ...
Ja is indd beetje lastig maar ovulatie is vandaag 100% 馃槄

4 jaar geleden

Oh spannend hier ook 8 April nod 馃崁 24 jaar - 1ste kindje - ronde 3

4 jaar geleden

Reactie op mmo

Leukk! Ik ben ook 23 en heb ook NOD 8 april!!
wat spannend, houden elkaar via hier wel een beetje op de hoogte gister van mijn clear blue positief dus vandaag de ovulatie we duimen馃崁馃崁

4 jaar geleden

wat spannend, houden elkaar via hier wel een beetje op de hoogte gister van ...
Zeker leuk om elkaar op de hoogte te houden! Spannend, maar werkt dat nou altijd zo met die ovulatietesten? Dus als ik vandaag een positieve test heb, is morgen mijn eisprong of vandaag? Ik gebruik geen clearblue en ik gebruik die testen voor het eerst! Ik denk vandaag positief als ik vanavond nog eens test! De onderste was namelijk van vanochtend en volgens de app heb ik vandaag mn eisprong!

4 jaar geleden

Reactie op mmo

Zeker leuk om elkaar op de hoogte te houden! Spannend, maar werkt dat nou a ...
Vind die testen bij me ook niet zo duidelijk 馃槄 Maar voel wel de ovulatie en bij me is die vandaag (nog altijd pijn sinds deze morgen 馃檮) En zoals je kan zien waren bij me ook geen knaltesten.. wel 1 dag vroeger dan normaal Heb altijd 30d cyclus en nu 29 馃槄 Zou vanavond misschien toch jog eens testen. Je zit wel dichtbij denk ik

4 jaar geleden

Reactie op mmo

Zeker leuk om elkaar op de hoogte te houden! Spannend, maar werkt dat nou a ...
ik vind die streepjes testen zelf altijd wat onduidelijk maar je kan bij je joune wel zien dat je ovulatie nadert mijn gyn heeft mij de clear blue geadviseerd omdat ik door de PCOS niet precies weet wanneer mijn ovulatie is bij de clear blue is geen midden weg het is een smiley of niet dat vind ik persoonlijk erg prettig ze zijn wel prijzig ook heeft mijn gyn me geadviseerd om 2x daags te testen een keer in de ochtend en aan het eind van de middag zo kun je de ovulatie eigenlijk bijna niet missen als die vandaag positief is heb je binnen 24 tot 48u je ovulatie馃檲

4 jaar geleden

Reactie op Melanie1994

Ik had afgelopen zaterdag ook een knaller van een test. En deed er zondag o ...
Ik heb trouwens vanaf gisteren wel een temperatuurstijging en vandaag is hij nog hoger

4 jaar geleden

Reactie op Joanp

Ik heb trouwens vanaf gisteren wel een temperatuurstijging en vandaag is hi ...
Ik heb dat niet gemeten dus daar kan ik niks over zeggen 馃檲

4 jaar geleden

Hoe gaat het met iedereen hier?. Zijn er meiden die al ergens last van hebben?

4 jaar geleden

Reactie op Joanp

Hoe gaat het met iedereen hier?. Zijn er meiden die al ergens last van hebb ...
Heyy goed hoor. Als het goed is woensdag eisprong gehad, dus de komende 12 dagen wordt het weer afzien. Voel verder nog niks maar de innesteling kan nu ook nog niet hebben plaatsgevonden... Even afwachten dus! Hoe gaat het met jou?

4 jaar geleden

Reactie op Joanp

Hoe gaat het met iedereen hier?. Zijn er meiden die al ergens last van hebb ...
Goed hoor, ik denk dat k maandag/dinsdag innesteling zou kunnen hebben dus daar wachten we nog maar op. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn en te wachten op 6 april 馃馃徎 en bij jou ?!

4 jaar geleden

Reactie op mmo

Heyy goed hoor. Als het goed is woensdag eisprong gehad, dus de komende 12 ...
Nou hier eigenlik nergens last van, alleen continue zo een gevoel van samentrekken onder in mijn buik. Ik had zaterdag een positieve test en maandag avond niet meer. Dus ergens tussen die tijd eispring gehad

4 jaar geleden

Reactie op Melanie1994

Goed hoor, ik denk dat k maandag/dinsdag innesteling zou kunnen hebben dus ...
Hier ook alles goed. Zaterdag een positie test en maandag avond niet meer dus ergens tussen die tijd eispring gehad . Nou alleen een soort gevoel van samentrekken onder in me buik, verder is het rustig. Geen gevoelige borsten enzo