1055 Reacties

2 maanden geleden

Ronde 12, 2e kindje 🤞. Hopelijk is het deze ronde raak. Vandaag naar de huisarts geweest voor een verwijzing, gelukkig heb ik die wel gekregen. Nu alleen nog een afspraak maken.

2 maanden geleden

Ik schuif ook door naar april. Ronde 2 voor 2e kindje (nadat we in november in ronde 2 een miskraam hebben gehad).

2 maanden geleden

Ik sluit me hier ook aan, 2e ronde voor 2e kindje. Hopelijk deze maand raak🍀

2 maanden geleden

Ik schuif ook aan. Zaterdag 9 maart ongesteld geworden. Dus dit word ronde 3.

2 maanden geleden

Reactie op sasx

Ik schuif ook aan. Zaterdag 9 maart ongesteld geworden. Dus dit word ronde ...
Bedoel zondag 10 maart🫣

2 maanden geleden

Hier als het goed is vandaag laatste dag menstruatie. Merk aan alles dat het op zijn eind loopt. We gaan er weer voor. Misschien deze maand gewoon gedurende de maand in ieder geval proberen om de dag te vrijen. Vorige maand door omstandigheden vooral in de week waarin ik dacht mijn eisprong te hebben regelmatig gevreeën maar ik doe het alleen met zelf tellen, voelen en een app dus geen testen en kan dus zomaar anders zijn gevallen. We gaan er voor

2 maanden geleden

Helaas hier vorige maand geen ovulatie gekregen. Nu dag 3 van de menstruatie. 7 april ong nieuwe nod

2 maanden geleden

Helaas hier vorige maand geen ovulatie gekregen. Nu dag 3 van de menstruati ...
Hier ook. Maar denk ongeveer 8 a 9 nieuwe nod

2 maanden geleden

Reactie op sasx

Hier ook. Maar denk ongeveer 8 a 9 nieuwe nod
Of ovulatie is geweest weet ik niet. Maar bedoelde de datum

2 maanden geleden

Reactie op JLG87

Hier als het goed is vandaag laatste dag menstruatie. Merk aan alles dat he ...
En er niet teveel druk op leggen.

2 maanden geleden

Pff.. Ik zit nog in de maart groep... En ik vond het wel wat dubbel, al die dames met hun positieve zwangerschapstesten.. Ik ben blij voor ze maar ook zenuwachtig voor mezelf wanneer het hier gaat lukken 🙈

2 maanden geleden

Reactie op ArankaB

Pff.. Ik zit nog in de maart groep... En ik vond het wel wat dubbel, al die ...
Ja helemaal eens! Vind het ook heel fijn voor die dames en ook veel hebben al die tijd in onzekerheid gezeten. Zo probeer ik het te relativeren, want stiekem ben ik soms best ‘jaloers’ als ik nu in de maart groep kijk☺️

2 maanden geleden

Reactie op ArankaB

Pff.. Ik zit nog in de maart groep... En ik vond het wel wat dubbel, al die ...
Ja snap je gevoel helemaal hoor!

2 maanden geleden

Reactie op ArankaB

Pff.. Ik zit nog in de maart groep... En ik vond het wel wat dubbel, al die ...
Heel herkenbaar! Ik ben heel blij voor ze maar ook best jaloers. Ik hoop dat het in april voor veel van ons raak is!

2 maanden geleden

Reactie op saelma90

Heel herkenbaar! Ik ben heel blij voor ze maar ook best jaloers. Ik hoop da ...
Ik wilde het net niet typen, maar het is wel zo.. Ik ben jaloers🙈 misschien ook maar eens tijd om gewoon uit dat topic te gaan en lekker focussen op april

2 maanden geleden

Reactie op ArankaB

Ik wilde het net niet typen, maar het is wel zo.. Ik ben jaloers🙈 misschie ...
Ja inderdaad. Ik ben in de februari groep begonnen en ik verliet die groep toen een paar dagen nadat ik ongesteld werd. Nu voel ik me wat meer geïnvesteerd in de maart groep omdat ik wil zien of een paar mensen die ik al in de februari groep heb gezien deze maand hun goede nieuws krijgen (🤞), maar zodra ik dat weet, ga ik ook weg en richt ik me op deze nieuwe cyclus 😌

2 maanden geleden

Reactie op ArankaB

Pff.. Ik zit nog in de maart groep... En ik vond het wel wat dubbel, al die ...
Ik snap het wel. Je gunt het iedereen, maar jezelf ook 😉

2 maanden geleden

Nu wel positief denk ik?

2 maanden geleden

Reactie op demi2003!

Nu wel positief denk ik?
Jep, je mag weer op het wachtbankje! 🤞🤞

2 maanden geleden

Reactie op sasx

Ik snap het wel. Je gunt het iedereen, maar jezelf ook 😉
Precies! En uiteindelijk gun je het jezelf ook het meest , heel natuurlijk en niets mis mee hoor ❤️