1018 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Summerz

Omg dames ik ben zwangerrr! 😱
Gefeliciteerd 🥳

3 jaar geleden

Reactie op Summerz

JAAAA! Gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Reactie op Summerz

Gefeliciteerd

3 jaar geleden

Ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden?
Misschien je eisprong? Ik krijg soms krampen voor dat m'n eisprong komt

3 jaar geleden

Misschien je eisprong? Ik krijg soms krampen voor dat m'n eisprong komt
Nee weer dat getintel bij de schaam streek en ik ga nu in paniek raken. Ga er maar niet verder erin want dan word het topic misschien gesloten aangezien dat allemaal zo gevoelig licht.😅😭

3 jaar geleden

Ik meld me hier ook vast aan. Ik hoop dat mijn nod in december valt. Ik heb namelijk een miskraam gehad deze ronde en wacht nu tot de hcg helemaal uit mijn lichaam is en ik door kan naar de volgende ronde. Het zou voor ons allemaal een leuke nod zijn zo rond de kerst!

3 jaar geleden

Reactie op Summerz

Gefeliciteerd 🥺❤️ !!!!!

3 jaar geleden

Reactie op Summerz

Haha ik herken mij zelf.. Als ik denk los laten duurt minimaal 1 dag. Ovul ...
Grappig hè dat de meeste het soort ‘willen los laten’, maar ondertussen ben je er toch 24/7 mee bezig. Althans, als ik voor mezelf spreek 😂 welk ovulatie testen doen jullie? En wanneer start je ermee?

3 jaar geleden

Reactie op babyydroom

Ik kan sowieso niet iedere dag op hetzelfde tijdstip testen ivm onregelmati ...
Ja qua werk maakt dat het wel lastig.. Ik snap je helemaal en dat loslaten is zo onmogelijk 😅

3 jaar geleden

Reactie op babyydroom

Grappig hè dat de meeste het soort ‘willen los laten’, maar ondertussen ben ...
Jaaa echt hoor! Los laten, kan ik niet. Misschien voor een paar uur, als ik word afgeleid door andere dingen. Ik gebruik de ovulatie testen van Easy@Home en de roze van clearblue om het te "confirmen".

3 jaar geleden

Reactie op babyydroom

Grappig hè dat de meeste het soort ‘willen los laten’, maar ondertussen ben ...
Oh, en ik ben op cyclus dag 10 gestart met echt twee keer per dag testen. In de ochtend en in de avond. Merk ook dat ik m'n piek vaak pas in de avond heb.

3 jaar geleden

Gisteren de hele dag rot gevoeld. Met mijn zus naar de winkel geweest voor allerlei babyspullen (zij is zwanger). Overal liepen zwangere vrouwen. Merk echt dat ik er nu zoveel mee bezig ben en dat het me raakt om er ook zoveel in aanraking te komen met alles wat met baby's heeft te maken. Het gaat uiteraard ook steeds over haar zwangerschap. Ik had ergens de gedachte dat het ons de eerste keer wel zou lukken. Stomme gedachte eigenlijk.. 😢

3 jaar geleden

Reactie op Summerz

Gefeliciteerd 😍

3 jaar geleden

Reactie op Summerz

Aaah gefeliciteerd ❤

3 jaar geleden

Reactie op amber25

Gisteren de hele dag rot gevoeld. Met mijn zus naar de winkel geweest voor ...
Ah kan me er iets bij voorstellen! Ik heb al een kindje maar de kriebels zijn er bij mij echt al vanaf dat hij 1 word (nu bijna 2) het voelt gewoon nog niet compleet. Mijn man moest er echt nog niet aan denken en wist eigenlijk ook niet of hij het nog wel wilde. Het afgelopen jaar veel mensen die ik ken zwanger van de 2de en dat deed dan soms toch wel erg pijn. Ik vind dat verlangen naar ook zo apart voelen..

3 jaar geleden

Oh, en ik ben op cyclus dag 10 gestart met echt twee keer per dag testen. I ...
Zou het dan zo anders zijn of je er in de avond al achter komt dan de volgende ochtend? Ik twijfel namelijk ook om daar mee te beginnen

3 jaar geleden

Reactie op amber25

Gisteren de hele dag rot gevoeld. Met mijn zus naar de winkel geweest voor ...
Pffff snap je ook compleet hoor! Hier in mijn omgeving nog niet zo veel vrouwen, die zwanger zijn (misschien een leeftijds dingetje, aangezien ik 22 ben). Tot dat ik hoorde van m'n zusje dat een vriendin (18) van ons zwanger blijkt. Ongelukje noemen ze het. Terwijl wij al bijna anderhalf jaar bezig zijn, begint het wel te kriebelen. 🥺

3 jaar geleden

Even een andere vraag aan iedereen. Stel je ovulatietest is positief, wanneer is het dan het beste om allemaal te 'klussen'?

3 jaar geleden

Reactie op Mevrouw A

Even een andere vraag aan iedereen. Stel je ovulatietest is positief, wanne ...
Wij klussen op de dag van de positieve test, de dag van ovulatie (de dag erna dus) en soms proberen we de dag na ovulatie ook nog

3 jaar geleden

Reactie op Mevrouw A

Even een andere vraag aan iedereen. Stel je ovulatietest is positief, wanne ...
Om de dag is genoeg, meer is echt niet nodig. Ik ben 4 keer zwanger geweest (maar 1 zoon) maar bij alle 3 de keren op de dag van de positieve ovulatietest seks gehad en daarna niet meer. 1 keer zelfs maar 4 dagen voor mijn eisprong seks gehad.