1018 Reacties

3 jaar geleden

Wij klussen op de dag van de positieve test, de dag van ovulatie (de dag er ...
Maar ja, wij zijn nu al zo lang bezig. Ronde 16 denk ik. En we zijn nog niet zwanger. Dus of je wat aan deze informatie hebt, geen idee 🥺😂

3 jaar geleden

Mijn testen gaan een beetje op en neer? Net zoals mijn emoties 🤣 heb wel veel vruchtbaar slijm dus verwacht dat morgen of overmorgen mijn ovulatie is 🤔

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie berichtjes! Hoop dat jullie volgende maand ook een positieve uitslag hebben! Dat moet gewoon! Ik lees gewoon nog met jullie mee en duim voor jullie.

3 jaar geleden

Pffff snap je ook compleet hoor! Hier in mijn omgeving nog niet zo veel v ...
Omg dit vind ik nog wel het allerergst van alles denk ik. Horen dat het ‘een ongelukje is’ of niet gepland ofzo. Ik moet ook maar blijven denken aan die soort gevallen, waarom zij wel en wij allemaal niet?

3 jaar geleden

Reactie op amber25

Gisteren de hele dag rot gevoeld. Met mijn zus naar de winkel geweest voor ...
Herkenbaar en ontzettend frustrated. Het is niet vreemd dat het je raakt en het kan ontzettend veel emoties oproepen, ik word bijvoorbeeld jaloers en sluit me af door verdriet en onzekerheid. Dat kan. Je emoties mogen er zijn.. Het is gewoon moeilijk

3 jaar geleden

Oh ik duim echt voor jullie dat jullie voor kerst een positieve test hebben! 💙

3 jaar geleden

Reactie op Summerz

Oh ik duim echt voor jullie dat jullie voor kerst een positieve test hebben ...
Oh ik wist niet dat ik al een berichtje had getypt!

3 jaar geleden

Reactie op babyydroom

Omg dit vind ik nog wel het allerergst van alles denk ik. Horen dat het ‘ee ...
Ja echt he! Dat denk ik dan ook steeds.... Hoe dan???

3 jaar geleden

Hoi! Ik sluit me ook graag aan. Heb helaas een week geleden een mk gehad, en ik hoop dat ik de volgende ronde opnieuw zwanger mag raken en deze keer wel met een goede afloop.. vind het heel spannend allemaal, kan er niet echt meer onbevangen in staan 😔

3 jaar geleden

Mijn cyclus duurde nu weer 33 dagen en voorheen 30 dagen Waneer beginnen jullie met ovulatie testen

3 jaar geleden

Dames ik voel me onwijs dom. Omdat ik vorige paar maanden een heel onregelmatige cyclus had, heb ik zelf onderzoek gedaan en kwam ik uit op de vitex (agnus castus) supplementen. Dit "zou" er dan ook voor zorgen dat je regelmatige cyclussen krijgt. Vandaag zit ik op dag 14, de dag dat ik normaal altijd een positieve ovulatie test had. (Ook al ovuleerde ik niet altijd terwijl die positief was). Nu heb ik zojuist een ovulatie test gedaan en hij is gewoon knal negatief. Misschien ben ik wel dom geweest door het zo maar te gaan gebruiken. Stiekem had ik toch de hoop dat dit pilletje ook voor mij zou werken. Sorry ben even helemaal in paniek.

3 jaar geleden

Dames ik voel me onwijs dom. Omdat ik vorige paar maanden een heel onregel ...
Ik heb hem ook gebruikt tot dag 13 daarna moet je hem niet meer gebruiken. Ik heb juist deze maand voor het eerst een knal positieve ovulatietest... heel raar dat het zo is gegaan bij jou🥶🥶

3 jaar geleden

Dames ik voel me onwijs dom. Omdat ik vorige paar maanden een heel onregel ...
Ik heb geen ervaring met dat product maar ik heb wel eens gehad dat ik ineens extra dingen ging slikken en mijn ovulatie kwam toen ook later, soms 1 dag soms 2 dagen. Ik zou gewoon door blijven testen, grote kans dat hij morgen of overmorgen wel positief is.

3 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Ik heb hem ook gebruikt tot dag 13 daarna moet je hem niet meer gebruiken. ...
Ik ben begonnen op dag 5 van mn cyclus (was heel spontaan en impulsief). Ik ga nu stoppen met het nemen, misschien is dat beter

3 jaar geleden

Nog niet postief maar wel bijna. Verwacht morgen of overmorgen een positieve test 🍀 moet eerlijk zeggen dat deze maand de moed heel laag ligt al en dat ik ook overweeg om een pauze te nemen mocht ronde 10 niet lukken want mentaal elke maand herstellen van een negatieve test word steeds lastiger. Ben niet eens een jaar bezig dus klinkt misschien overdreven maar goed 😳

3 jaar geleden

Ik heb een negatieve test dus verwacht deze week ongesteld te worden. Nieuwe Nod dus ergens eind Dec 🙏🏼

3 jaar geleden

Ik kom hier even binnen vallen.... vandaag ongesteld geworden en dus helaas niet zwanger. We gaan door voor ronde 2. Afgelopen cyclus was 35 dagen. Dus nu verwacht ik mijn nog vlak voor de kerst (20e/21e). Mijn ei zal rond 7 december zijn.

3 jaar geleden

Dit zijn mijn testen.. de onderste is van vanochtend. Ook heb ik gemerkt dat ik mijn piek pas in de avond heb. Dit is namelijk vaker zo. Ochtend, negatief, avond positief.

3 jaar geleden

Nog niet postief maar wel bijna. Verwacht morgen of overmorgen een positiev ...
Snap je wel ... Is ook niet niks elke keer een negatieve test. Breekt echt je hart :(

3 jaar geleden

Reactie op chan1994a

Ik heb een negatieve test dus verwacht deze week ongesteld te worden. Nieuw ...
Ahhw. Wat balen zeg