1018 Reacties

3 jaar geleden

Welke vinden jullie positief? Allemaal binnen 24 uur gedaan. Deze ochtend e ...
Ik vindt ze alle drie wel positief! De mijne is nooit donkerder geworden als jou bovenste! Succes en ik ga duimen voor je! 🥰

3 jaar geleden

Vanaf de hoeveelste dag beginnen jullie met ovulatie testen als je een onregelmatige cyclus hebt?

3 jaar geleden

Ik sluit me graag aan, eerste ronde voor een 2de kindje.

3 jaar geleden

Reactie op Mevrouw A

Vanaf de hoeveelste dag beginnen jullie met ovulatie testen als je een onre ...
Ik begin deze maand denk ik de dag na mijn menstruatie meteen. Ik zit tussen de 24/27 dagen, ben nu in afwachting op mijn menstruatie.

3 jaar geleden

Reactie op Mevrouw A

Vanaf de hoeveelste dag beginnen jullie met ovulatie testen als je een onre ...
Mijn vorige cyclus was 35 dagen en ben met 11 of 12 dagen begonnen

3 jaar geleden

Reactie op Sandravg123

Ik ga dit topic verlaten, ik had een miskraam en helaas loopt mijn hcg nog ...
Sterkte ❤

3 jaar geleden

Reactie op Dribbel1993

Ik begin deze maand denk ik de dag na mijn menstruatie meteen. Ik zit tusse ...
Ohh spannend!! Bij mij is het de ene keer 29 dagen en de andere keer 36. Dus misschien gelijk na de menstruatie is te snel denk ik

3 jaar geleden

Reactie op eli2909

Mijn vorige cyclus was 35 dagen en ben met 11 of 12 dagen begonnen
Ja daar zat ik ook een beetje aan te denken!

3 jaar geleden

Jeetje mina hebben jullie dat ook steeds, van die mental breakdowns? Ik zit er gewoon mentaal weer door heen. Ik wil niet meer wachten op de afspraak bij de gynaecoloog. Het kon dus langer dan 6 weken duren. Alsof ik daar geduld voor heb of zo. Snap wel dat het daar zo druk is, maar ik wil gewoon weten wat er mis is. Zo kan ik toch ook niet verder met al die onzekerheid.

2 jaar geleden

Jeetje mina hebben jullie dat ook steeds, van die mental breakdowns? Ik zit ...
Zit er geen andere ziekenhuis in de buurt? Hier verschillen de ziekenhuizen nogal met wachttijden. 😒

2 jaar geleden

Klaaaaaaag. Mijn man was de vorige ronde tijdens de vruchtbare week flink ziek (hoge koorts enzo) en nu raakt ie weer verkouden.. verwacht eisprong morgen of vrijdag en gisteravond kreeg ik gewoon een botte afwijzing grrrr. Laatste x was zondagochtend. Het is niet zo alsof de kansen rijkelijk vloeien pffff

2 jaar geleden

Reactie op VadXx

Klaaaaaaag. Mijn man was de vorige ronde tijdens de vruchtbare week flink z ...
Pffff herkenbaar! Mijn vriend wees me ook hard af. Was die ook nog boos op me for some weird reason...

2 jaar geleden

Reactie op Mevrouw A

Ohh spannend!! Bij mij is het de ene keer 29 dagen en de andere keer 36. D ...
Ja bij mij is de cyclus redelijk kort vooral als het maar 24 dagen is, via de app geeft ie de ovulatie vrij snel na mijn menstruatie aan. Ben benieuwd deze maand! Lastig he dat je dan echt op je menstruatie zit te wachten.

2 jaar geleden

Jeetje dat is weer lang wachten! Zoals hierboven al gezegd is er niet toevallig een ander ziekenhuis waar je eerder terecht zou kunnen? Hier verschilt dat inderdaad ook enorm kwa wachttijden. En die stomme corona werkt ook weer niet mee kwa wachttijden natuurlijk 😔 Snap heel goed dat je, je zo voelt hoor! 😘

2 jaar geleden

Ja hoor. Kreeg vandaag een brief waar ik het niet mee eens was en begon direct te janken 😳 3 mensen gebeld in paniek en dat heb ik maandag ook gehad en vorige week 3x zit vol met stress dus verwacht niks goeds deze maand.. voel ook een druk op me vagina en weer tintelingen bij me schaam streek.... nu al..

2 jaar geleden

Reactie op VadXx

Klaaaaaaag. Mijn man was de vorige ronde tijdens de vruchtbare week flink z ...
Pfff 🙃 hem afwijzen buiten je vruchtbare week. Punish him 🤣

2 jaar geleden

Pffff herkenbaar! Mijn vriend wees me ook hard af. Was die ook nog boos op ...
Mannen….🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Ik zit nu ook gewoon met allemaal ovulatie testen die niet oplopen. Dit is echt niet leuk meer. Normaal kon ik wel een beetje van iets uitgaan omdat ze opliepen. Maar nu... Ze lijken allemaal het zelfde 😐😬,

2 jaar geleden

En m'n temperatuur kaartje showed ook geen ovulatie of zo

2 jaar geleden

Ik zit nu ook gewoon met allemaal ovulatie testen die niet oplopen. Dit is ...
Is dit van de hele dag vandaag?