1018 Reacties
2 jaar geleden
Nee van alle dagen vanaf Cd 5 TM 16
Ja ik snap echt helemaal wat je bedoeld en de onrust dat het geeft. Ik denk dat als je om de 2/3 dagen seks probeert te hebben dat je wel oké zit maar goed seks moet nooit een moeten zijn... misschien overstappen naar clear blue roze? Just in case.. snap dat het meer geld is en als het niet kan snap ik dat natuurlijk ook
2 jaar geleden
Ja ik snap echt helemaal wat je bedoeld en de onrust dat het geeft. Ik denk ...
Jaa die gebruik ik er ook bij, maar normaal gebruikte ik 'm alleen wanneer ik al een positieve dipstick heb. Dan gewoon puur om het te confirmen
2 jaar geleden
Jaa die gebruik ik er ook bij, maar normaal gebruikte ik 'm alleen wanneer ...
En die gebruik je nu ook om de dag of alleen als je een positieve test hebt?
2 jaar geleden
En die gebruik je nu ook om de dag of alleen als je een positieve test hebt ...
Ik gebruikte ze wanneer ik er zin in had, puur in de hoop op een smiley😂
2 jaar geleden
Reactie op VadXx
Ik vind ze wel oplopen hoor! Zou nog paar dagen zo doortesten, piek toch we ...
Hoop het!
2 jaar geleden
3dpo en ik heb vandaag superveel afscheiding.. herkenbaar voor iemand?? Ook hele gevoelige tepels.
2 jaar geleden
Even van me afschrijven wat een baal momentje.. vriend positief op corona en vandaag begin van de vruchtbareperiode geeft de app aan. Als het goed is maandag mijn ovulatie. Blijf sowieso maar door testen. We doen ons best om afstand te houden enz zodat ik zelf niet besmet raak. Ben nu nog negatief getest, maar zie het toch als een verloren maand 😔
2 jaar geleden
Reactie op Bibi189
Even van me afschrijven wat een baal momentje.. vriend positief op corona e ...
Awh nee sterkte 😔
2 jaar geleden
Ik heb ontzettend veel waterige afscheiding, zo erg dat me joggings broek vochtig was.. dit heb ik vaak 3 dagen voor me menstruatie maar ben nu pas 1 dpo 🥴
2 jaar geleden
Ik heb ontzettend veel waterige afscheiding, zo erg dat me joggings broek v ...
Waterige afscheiding is toch vruchtbaar?
2 jaar geleden
Waterige afscheiding is toch vruchtbaar?
Het is niet slijmerig ofzo.. geen vruchtbaar slijm
2 jaar geleden
Het is niet slijmerig ofzo.. geen vruchtbaar slijm
Ik heb dit ook elke maand wel een dag of twee maar kan me eigenlijk nu niet bedenken rond welke periode in mijn cyclus.
2 jaar geleden
Reactie op Dribbel1993
Ik heb dit ook elke maand wel een dag of twee maar kan me eigenlijk nu niet ...
Ik heb dit indd ook elke maand maar dan 2/3 dagen voor mijn menstruatie. 🥴 daarom vind ik het een beetje apart maar zal vast niks zijn🤣
2 jaar geleden
Ik had hier laatst een berichtje neer gezet over Waneer jullie gaan beginnen met ovulatie testen bij een cyclus tussen de 32en de 35 dagen maar er zijn zo veel berichten overheen gekomen dat ik m niet meer kan vinden vandaar de vraag opnieuw
2 jaar geleden
Reactie op boysmamof3
Ik had hier laatst een berichtje neer gezet over Waneer jullie gaan beginne ...
Met een cyclus van gemiddeld 29 dagen ben ik gaan testen op dag 12 (dag 12 was negatief en vanaf dag 13 volop oplopende testen - ik denk dat ik mijn piek"nog" niet gevonden heb). Vandaag CD 15.
2 jaar geleden
Reactie op Mevrouw A
Ik had de laatste keer een cyclus van 34 dagen. Ik was begonnen op dag 14 m ...
Owkee ja ik heb meestal op dag 20 en positieve ovu test (clearblue