1018 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op boysmamof3

Ik had hier laatst een berichtje neer gezet over Waneer jullie gaan beginne ...
Rond dag 15 beginnen denk ik?

2 jaar geleden

Reactie op VadXx

Huh zal ik mijn piek gemist hebben dat ie gisteravond was ofzo?
Zou best kunnen!

2 jaar geleden

Hier nog geen schot in de zaak. M'n temperatuur is ook enorm stabiel for some reason. Vandaag dag 18 ...

2 jaar geleden

Me piek een paar dagen geleden gehad. Gister hele erge steken links en rechts. Net een test gedaan en weer een hoge waarde.... vandaag 4dpo. Herkenbaar voor iemand?

2 jaar geleden

Hij komt in de buurt. Volgens de app kan ik hem maandag verwachten.

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Me piek een paar dagen geleden gehad. Gister hele erge steken links en rech ...
Volgens mij is het zo dat als je zwanger bent je ook een positieve ovu test krijgt, maar dat lijkt me in jouw geval nog wel erg vroeg..

2 jaar geleden

Reactie op eli2909

Volgens mij is het zo dat als je zwanger bent je ook een positieve ovu test ...
Was t maar zo eeen feeest😍😍😍 hahaah nee jammer genoeg is het daar nog te vroeg voor..

2 jaar geleden

Vandaag cyclus dag 9 (normaal altijd eerste positieve ovulatietest op dag 11). Ik voelde al de hele dag weer dat vreemde gevoel aan mijn blaas dus dacht nu ga ik toch eens testen. Hebben eergisteren geklutst en vandaag. Zouden jullie in mijn geval morgen nog eens klussen dan? 😊

2 jaar geleden

Reactie op Saartje1193

Vandaag cyclus dag 9 (normaal altijd eerste positieve ovulatietest op dag 1 ...
Altijd 😬

2 jaar geleden

Reactie op Saartje1193

Vandaag cyclus dag 9 (normaal altijd eerste positieve ovulatietest op dag 1 ...
Ik wou net zeggen, dat kan nooit kwaad toch?!

2 jaar geleden

Hai , ik meld mij weer aan, gisteren weer mijn menstruatie gekregen na licht positieve test. Waarschijnlijk 15-12 nod. Wil deze maand wat minder geobsedeerd bezig gaan(hopen dat het lukt) . 3 maanden achter elkaar positieve test gehad , en telkens toch nog mijn menstruatie gekregen. Dus ga geen ovulatietesten gebruiken en niet vroeg testen🤞🏻🤞🏻.

2 jaar geleden

Reactie op anoniempjee

Hai , ik meld mij weer aan, gisteren weer mijn menstruatie gekregen na lich ...
Ik doe met je mee, pas testen na nod! Had clearblue digitaal zwanger 4 dagen voor nod.. en echt 3 uur later ongesteld 😅😅😓 als k niet had getest had k die vreugde niet gehad en gewoon gedacht, jammer volgende ronde beter.

2 jaar geleden

Reactie op Linsg

Ik doe met je mee, pas testen na nod! Had clearblue digitaal zwanger 4 dage ...
Inderdaad precies dat ! Ben al gezegend met een prachtige dochter van ruim 1 jaar. Maar de wens voor een 2e wonder is zo groot !🥰

2 jaar geleden

Reactie op anoniempjee

Inderdaad precies dat ! Ben al gezegend met een prachtige dochter van ruim ...
Hier precies t zelfde. Dochter van bijna 10 maanden. Hopelijk snel goed nieuws voor ons😁

2 jaar geleden

Vandaag 5dpo sinds een uur wat misselijke vlagen en weer buikpijn alsof ik een diarree aanval heb... zal het een symptoom kunnen zijn?

2 jaar geleden

Oke het is dus echt een diarree aanval....

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Vandaag 5dpo sinds een uur wat misselijke vlagen en weer buikpijn alsof ik ...
Ik heb geen idee... Lijkt me denk ik te vroeg voor symptomen aangezien innesteling pas -+ vanaf 7dpo kan gebeuren. Waarschijnlijk je hormonen die bezig zijn ,,

2 jaar geleden

Ik heb geen idee... Lijkt me denk ik te vroeg voor symptomen aangezien inne ...
Innesteling is tussen 5dpo en 12dpo. Bij ieder verschillend! Ik duim voor ons. Als het aan mij lag had ik graag voor ieder vrouw gewenst dat ze wisten of ze zwanger zijn of niet, meteen na het klussen maarja... 🍀

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Innesteling is tussen 5dpo en 12dpo. Bij ieder verschillend! Ik duim voor o ...
Haha echt hoor! Dat wachten is echt verschrikkelijk. Hoop natuurlijk echt wel voor je dat het een goed voorteken is. ❤️ Ga voor je duimen!

2 jaar geleden

Ga morgen en overmorgen ook nog testen voor zekerheid (dan zijn ze ook op), maar denk toch wss woensdag piek gehad…