1018 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Saartje1193
Vandaag cyclus dag 9 (normaal altijd eerste positieve ovulatietest op dag 1 ...
Nu had ik vandaag al geen smiley meer. Ik vermoed dat als ik eergisteren getest had ik ook een smiley zou gehad hebben maar dus niet zeker. Wel vreemd dat ik nu al ivuleer op cd 10,normaal altijd stipt op cd 13. Ook wat vreemd : normaal krijg ik steeds duidelijk en gelijklopend donkere streep op men sensitest dipstick en nu maar hele lichte streepjes. Nog iemand dit al voorgehad?
2 jaar geleden
Oh ik ben zo blij! We hebben al bericht gekregen van het ziekenhuis! We kunnen 20 december om 10:20 🌲🌟🌲🌟🌲
2 jaar geleden
Ik heb te horen gekregen dat me contract niet word verlengd van werk en met die stress ga ik er vanuit dat het deze maand niet gaat lukken
2 jaar geleden
Ik heb te horen gekregen dat me contract niet word verlengd van werk en met ...
Ah nee toch.... Wat kut zeg. :( Wat voor werk doe je?
2 jaar geleden
Ik heb vandaag nog meer goed nieuws... Sorry :( voel me echt ontzettend kut om dit dan zo te melden terwijl je in de shit zit...
2 jaar geleden
Ik heb vandaag nog meer goed nieuws... Sorry :( voel me echt ontzettend kut ...
Naja, of het echt goed nieuws is; moet ik nog achter komen met temperaturen!
2 jaar geleden
Ik heb vandaag nog meer goed nieuws... Sorry :( voel me echt ontzettend kut ...
Fijn dat je hem eindelijk hebt gevonden!♥️
2 jaar geleden
Ah nee toch.... Wat kut zeg. :( Wat voor werk doe je?
Schoonmaken. En nu dus de stress voor een nieuwe baan zoeken ja dat is niet goed voor een innesteling dus ik verwacht er niks van deze maand
2 jaar geleden
Schoonmaken. En nu dus de stress voor een nieuwe baan zoeken ja dat is niet ...
Begrijp je wel hoor, maar er zijn ook wel heel veel vrouwen die onder veel stress gewoon zwanger zijn geworden ! Geef de hoop niet op lieverd. ❤️
2 jaar geleden
Hoe gaat het bij jullie allemaal?
Verdrietig vanwege het verliezen van me baan en mega gestrest 🤣 voel vaak tintelingen bij me schaam weer en dat is meestal een hint maar dat had ik al sinds de dag van me ovulatie dus ik weet het niet zo goed. Verder soms iets steken bij me lies maar dat hoeft niks te zijn. Kan niks zijn want ben pas 4dpo dus dat is nog onmogelijk. Ben bang dat het niet raak gaat zijn. En met jou?
2 jaar geleden
Reactie op JDKaa
Ik zit vandaag op cyclus dag 10 en heb vandaag beetje bloedverlies. Hebben ...
Ik had dat wel eens en kan blijkbaar ook van je eisprong zijn, zei mijn vroedvrouw
2 jaar geleden
Ik ga deze groep ook volgen. Ik heb geen flauw idee wanneer ik weer mijn NOD kan verwachten. Ik hoop half december maar heb 28 oktober een miskraam gehad en was 10 november nog niet schoon. Zit nu op cyclus dag 24 en het rommelt dus ik hoop snel snel snel een menstruatie. Ben dat wachten zoooo zat. En ik voel honderd duizend dingen maar tegelijk ook heel weinig.
2 jaar geleden
Ik sluit graag aan! Afgelopen donderdag mijn piek gevonden. Verwacht mijn nod rond 1 dec!
2 jaar geleden
Hier sinds gister ongesteld, ben er sinds ik 4 maanden geleden gestopt ben met de pil telkens zo ziek van, blijf het liefst 2 dagen in bed liggen. Terwijl ik dit toen ik stopte voor mijn zoontje echt niet had.
Cyclus is nu 24,27,24 en nu 25 dagen geweest hoe tellen jullie je NOD dan? Gewoon die 27 dagen aanhouden?
2 jaar geleden
Verdrietig vanwege het verliezen van me baan en mega gestrest 🤣 voel vaak ...
Pff snap ik, lijkt me ook echt zwaar kut. 4/nu 5 dpo alweer? Tijd gaat nog best snel als je het zo bekijkt 🙈.
Hoop zo voor je dat het ondanks dat dingen tegenvallen, het deze maand wel raak is❤️.
Met mij gaat het wel oké, als het goed is dus gisteren m'n ovulatie gehad en vandaag dan 1 dpo. Kan ik joinen met wachten, ben al zo ongeduldig als het maar kan.🙈
2 jaar geleden
Pff snap ik, lijkt me ook echt zwaar kut. 4/nu 5 dpo alweer? Tijd gaat nog ...
Ja nu 5dpo 🤣 join the club welcome to the waiting game 🫖🥺 ik hoop het ook voor jou ❤ helaas gaan dingen soms niet zoals je wilt.. hopelijk ik gewoon snel een nieuwe baan 🙃
2 jaar geleden
Reactie op Dribbel1993
Hier sinds gister ongesteld, ben er sinds ik 4 maanden geleden gestopt ben ...
Met ovulatie testen
- positieve ovulatie test, dag erna ovulatie dag, daarbij tel je -+ 14 dagen bij op (ligt een beetje aan hoelang je *luteale fase is, dit zie je ook pas wanneer je echt vaker test)
, maar als je langer bezig bent kan je ongeveer wel een beetje schatten.
* Luteale fase zijn de dagen tussen je ovulatie en het begin van je menstruatie.
2 jaar geleden
Ja nu 5dpo 🤣 join the club welcome to the waiting game 🫖🥺 ik hoop het oo ...
Yassss!
Maar echt hoor ging het maar zo makkelijk, dan waren wij sowieso nu al zwanger geweest 😂. Zie nu al op tegen het wachten en me in moeten houden met testen haha. Ga het wel proberen om me minimaal tot 9 dpo in te houden.