1018 Reacties
2 jaar geleden
Ja nu 5dpo 🤣 join the club welcome to the waiting game 🫖🥺 ik hoop het oo ...
Ik hoop ook echt voor je dat je snel een nieuwe en leuke baan hebt!
2 jaar geleden
Yassss!
Maar echt hoor ging het maar zo makkelijk, dan waren wij sowieso ...
Ja pff echt he 🙄 hoop ooit een tijd mee te maken dat het sneller is.. binnen 6 rondes ofzo 🥴 ik moet zeggen dat ik het ook pittig vind het wachten maar wil echt wachten tot 12dpo ofzo 😳
2 jaar geleden
Ja pff echt he 🙄 hoop ooit een tijd mee te maken dat het sneller is.. binn ...
Begrijp ik HEEEL goed 🥺. Ik heb gewoon geen self control denk ik.
2 jaar geleden
Met ovulatie testen
- positieve ovulatie test, dag erna ovulatie dag, daarb ...
Fijne uitleg, bedankt!
Enne snap helemaal dat het echt lastig is om te wachten met testen. Ik duim met jullie mee🍀
2 jaar geleden
Pff snap ik, lijkt me ook echt zwaar kut. 4/nu 5 dpo alweer? Tijd gaat nog ...
Fijn dat je ovulatie geweest is!
Heb jij een lange LF? Om je cyclus de vorige keer 52 dagen was 😱
Hier nog geen piek te zien met testen helaas... Nog even wachten.
2 jaar geleden
Ik heb te horen gekregen dat me contract niet word verlengd van werk en met ...
Ahh hoop dat je snel weer iets leuks vind!!
2 jaar geleden
Reactie op Carolientje1337
Fijn dat je ovulatie geweest is!
Heb jij een lange LF? Om je cyclus de vor ...
M'n lf is ongeveer 13-14 dagen. Heb gewoon onregelmatige cyclussen haha
2 jaar geleden
M'n lf is ongeveer 13-14 dagen. Heb gewoon onregelmatige cyclussen haha
ah oke. Fijn dat het deze maand sneller is gekomen. :)
2 jaar geleden
Reactie op Libra_93
Ennnn ineens een LH piek. We gaan er maar voor. Denk wel dat het nu wat lan ...
Hoe dat in 2.5 uur tijd opeens kan omslaan zeg! Voelde je het dat je die dag nogmaals en zo laat hebt getest? Anders had je dus je piek gemist binnen 24 uur… heb ik ook gehad afgelopen week denk ik, vervelend want nu twijfel ik steeds of ie al is geweest of nog moet komen…
2 jaar geleden
Reactie op Carolientje1337
Ahh hoop dat je snel weer iets leuks vind!!
Dankjewel 🍀🤞🏻
2 jaar geleden
Wat vinden jullie? Volgens m’n app zou m’n ovulatie as maandag zijn, maar de testen lopen alleen maar weer af. Vrijdag ochtend was de meest positieve. Dat was ook de enige (tm nu) waarbij ik 2 uur van te voren niet gedronken en/of naar het toilet geweest ben. Zou dat nou zo veel verschil uitmaken of was vrijdag ochtend positief? Echt knallend vind ik hem ook niet
2 jaar geleden
Reactie op Libra_93
Die test rond 20.00 daarvoor had ik super veel water gedronken en die test ...
Om even terug te komen op je vraag. Ik dacht die test van 20.00 uur gaat niet lekker ik test nog wel even voor ik ga slapen. Dan heb ik het maar weer gehad. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden. Maar alles lijkt ook een eisprong. Had ook vruchtbaar slijm..
Ondanks dat je hem gemist hebt op de strips denk je dat je er nog wel gebruik van hebt kunnen maken?
Kan dus trouwens wel echt super snel gaan idd. Heb nog nooit LH testen gebruikt. Maar heb wat andere voorbeelden gezien in premom en bouwt zich heel snel op en heel snel af.
2 jaar geleden
Goeiemorgen iedereen, vandaag 8dpo. Ik heb wat flaagjes misselijkheid. En al afgelopen 2 dagen erg moe, vandaag ook eerste dag stage kijk er erg tegenop vanwege de vermoeidheid. Hoe gaat het bij jullie?
2 jaar geleden
Reactie op C.v.D
Nou deze maand gaat het voor ons niet lukken ben ik bang.. precies in de g ...
Ahhh nee toch? Wat is er gebeurd? Gaat het wel een beetje met je?
2 jaar geleden
Reactie op cadeautjeee
Goeiemorgen iedereen, vandaag 8dpo. Ik heb wat flaagjes misselijkheid. En a ...
Hey! Hier ook moe vandaag! Maar ben weer begonnen met re-intergreren met werken. Deze maand besloten geen ovulatie testen te doen, en hier ook minder te lezen. Meldingen enz uitgezet wil de focus even op werken enz leggen want de teleurstelling word steeds groter elke maand! Door de app weet ik ongeveer wanneer m'n eisprong zal zijn en wanneer ik ongesteld moet worden dus zie t wel waar t schip strand!!