1018 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op kikki☀️

Hey! Hier ook moe vandaag! Maar ben weer begonnen met re-intergreren met we ...
Hier ook het zelfde. Probeer het los te laten. Merk dat ik het nog wel lastig vind, maar moet zeggen dat ik het wel fijn vind om te temperaturen (onregelmatige cyclus) zodat ik weet waar ik aan toe ben. Zit nu in een groepje studenten die nog moeten afstuderen en dus nog niet klaar zijn. Ik moet alleen nog 30! Stage examens doen. Heb volgende week (hopelijk) weer een plek als onderwijs assistent bij de kleuters, dus kan ik weer aan de gang. Vind het toch wel moeilijk om alles te combineren en moet m'n weg er echt nog in vinden. Ookal ben ik zo'n beetje klaar. Ga me nu daar ook vooral op proberen te focussen.

2 jaar geleden

Hier ook het zelfde. Probeer het los te laten. Merk dat ik het nog wel last ...
Hoe weet jij dan waar je aan toe bent door middel van temperaturen?? Of is het dan alleen dat de temperatuur anders word als de ovulatie is geweest? Want dan heb je hem eigenlijk al gemist toch? Haha sorry voor de vragen, maar ik heb hetzelfde probleem met onregelmatige cyclus helaas! En dat heb je goed, focus je ook op andere dingen en ik hoop voor je dat je aan de slag kunt met je stage! 😘

2 jaar geleden

Reactie op Mevrouw A

Hoe weet jij dan waar je aan toe bent door middel van temperaturen?? Of is ...
Ik heb in m'n cyclussen vaker positieve ovulatie testen. Bijvoorbeeld positief op cyclus dag 14 en dan later weer, op dag 26, soms voor een derde keer rond dag 37. Dus het is heel lastig voor mij zelf om het na de eerste positieve test los te laten, wat voor veel heel normaal is om te doen. Meestal hadden wij ook na de eerste positieve test nog weinig seks. Vandaar dat ik nu temperatuur zodat ik kan zien of ik daadwerkelijk heb geovuleerd of dat ik weer verder moet gaan. Dat geeft mij weer rust, en weet ik waar ik aan toe ben. 💕

2 jaar geleden

Ik heb in m'n cyclussen vaker positieve ovulatie testen. Bijvoorbeeld posit ...
Oh jeetje wat lastig! Dan snap ik dat je er nog meer mee bezig bent dan anders. En ik begrijp je heel goed waarom je blijft temperaturen!

2 jaar geleden

Ahhh nee toch? Wat is er gebeurd? Gaat het wel een beetje met je?
Lief dat je het vraagt! Ik ben zondagnacht zo ontzettend ziek geworden van de buikpijn dat m’n vriend de huisartsenpost moest bellen. Daaruit bleek dat mijn ontstekingswaarden hoog zijn en 39.5 graden koorts. Waarschijnlijk is het mijn blinde darm maar ze kunnen nu nog niks op de echo zien. Het is nog even een raadsel waar het vandaan komt..

2 jaar geleden

Ik heb in m'n cyclussen vaker positieve ovulatie testen. Bijvoorbeeld posit ...
Ik heb nu ook een positieve ovutest vandaag, terwijl ik 5 dagen geleden ook eentje had.. Ik wist niet eens dat dat mogelijk was? En ook geen idee van welke test ik nu moet uitgaan. Weet jij hoe dat komt zo vaker posi testen?

2 jaar geleden

Reactie op Saartje1193

Ik heb nu ook een positieve ovutest vandaag, terwijl ik 5 dagen geleden ook ...
Mijn cyclus lijkt deze maand ook in de war… geen idee dus wanneer eisprong of wanneer nod..

2 jaar geleden

Vraagje, ik heb denk ik mijn LH piek gemist. Maar had al wel aantal dagen lichte streep. Sinds zondag helemaal geen streep meer. Zou dan mijn piek al geweest zijn? Heb 4 nov miskraam gehad dus geen idee hoe mijn cyclus nu is 🙊

2 jaar geleden

Ik heb zo'n test drang maar ben pas 7dpo ik kan wel janken 🤣

2 jaar geleden

Mmmm...helaas nog geen piek kunnen vinden. De app had het overige maand wel correct. Volgens de app gisteren piek, vandaag ovu. Maar helaas nog nergens dikke strepen te bekennen. We testen door

2 jaar geleden

Reactie op C.v.D

Lief dat je het vraagt! Ik ben zondagnacht zo ontzettend ziek geworden van ...
Hé vervelend zeg, ook dat ze nog niet weten wat het is. Sterkte!

2 jaar geleden

Ah dat snap ik helemaal! Proberen vol te houden 🍀

2 jaar geleden

Ik lees ook mee.. Gister ongesteld geworden.. Nieuwe NOD is ca. 20 dec. Laten we hopen dat het een leuk kerstcadeautje wordt🙏🏼

2 jaar geleden

Reactie op C.v.D

Lief dat je het vraagt! Ik ben zondagnacht zo ontzettend ziek geworden van ...
Ontzettend veel beterschap!

2 jaar geleden

Reactie op Panpoen

Mmmm...helaas nog geen piek kunnen vinden. De app had het overige maand wel ...
Hopelijk snel duidelijkheid!

2 jaar geleden

Herkenbaar 😅 iedere maand neem ik me voor om niet voor men nod te testen, maar nog nooit gelukt

2 jaar geleden

Reactie op Saartje1193

Herkenbaar 😅 iedere maand neem ik me voor om niet voor men nod te testen, ...
Ik heb het soms wel kunnen volhouden maar nu 🥴 wil zo graag doorzetten maar dat is nog 6 dagen. En jij?

2 jaar geleden

Reactie op Dribbel1993

Ah dat snap ik helemaal! Proberen vol te houden 🍀
🍀♥️🤞🏻

2 jaar geleden

Dpo9 vandaag. Nergens last van behalve wat extra witte afscheiding. Het is vloeibaar en niet brokkelig. Ook nog een wondje op me tong en erge last van kiespijn terwijl me tanden goed in orde zijn. En heeeeeeel erg vermoeid. Geen last van borsten of buikpijn niks.

2 jaar geleden

Wat zouden jullie doen? Ik verwachtte m’n menstruatie donderdag of vrijdag. Zondagmiddag een test gedaan die was negatief. Inmiddels weer wat dagen verder en nog niet ongesteld. Testen heb k niet meer liggen nu. Zal ik nieuwe halen en weer testen of denken jullie dat er echt geen kans is dat ik toch zwanger ben😩🤷🏼‍♀️