1018 Reacties

2 jaar geleden

Nou indd. Ben je al bij de huisarts geweest?
Moest vandaag terug bellen naar de HA of we verwijzing kregen. Belde vanmorgen, zei ze dat ze nog niet in overleg was geweest.. dus kan morgen of overmorgen weer terug bellen.

2 jaar geleden

Zonet gebeld, we krijgen een doorverwijzing!! Ik ben stiekem heel blij 🥺. Ze gaat hem vanmiddag maken en dan krijgen we vanzelf een bericht thuis!

2 jaar geleden

Zonet gebeld, we krijgen een doorverwijzing!! Ik ben stiekem heel blij 🥺. ...
🍀🍀 dat is al een stap

2 jaar geleden

Zonet ongesteld geworden. Door naar ronde 7 voor 1ste kindje. Nieuwe nod op 2 december 🤞🏻

2 jaar geleden

Zonet gebeld, we krijgen een doorverwijzing!! Ik ben stiekem heel blij 🥺. ...
Fijn🍀

2 jaar geleden

Zonet gebeld, we krijgen een doorverwijzing!! Ik ben stiekem heel blij 🥺. ...
Oh wat fijn! Weer een stap dichterbij 😘

2 jaar geleden

Balen he.... Hopelijk word December voor ons allemaal een geluks maandje! � ...
Yes, december wordt onze maand 🥰

2 jaar geleden

Ik durf nog niet te luid te juichen.. maar heb zonet deze gedaan.. dus ik denk dat er kans is dat ik deze groep toch niet moet inkomen.. 🤞🏼

2 jaar geleden

Ronde 13 voor 2de kindje hier, medische mallemolen voor de tweede maand opgestart. 🍀

2 jaar geleden

Ik durf nog niet te luid te juichen.. maar heb zonet deze gedaan.. dus ik d ...
Voorzichtig gefeliciteerd alvast 😘

2 jaar geleden

Hoi meiden even een vraagje. Hebben jullie ook rond of na de ovulatie een hele dikke doorzichtige slijmprop ? Of iemand die weet wat het betekent. Het lijkt elke keer na mijn ovulatie te zijn, of mijn ovulatie is continue veel later, maar dan is mijn ovulatie wel heel dicht bij mij nod elke keer....

2 jaar geleden

Ik durf nog niet te luid te juichen.. maar heb zonet deze gedaan.. dus ik d ...
Spannend! Nu hopen dat hij mooi oploopt. Voorzichtig gefeliciteerd alvast ⭐🌺

2 jaar geleden

Nod 3 december, ronde 5 voor 1e kindje. Erg onregelmatige cyclus. Succes iedereen!🍀

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Nod 3 december, ronde 5 voor 1e kindje. Erg onregelmatige cyclus. Succes ie ...
Spannend! Hoe doe jij het met een onregelmatige cyclus? 🥺

2 jaar geleden

Reactie op Mamvantwee

Hoi meiden even een vraagje. Hebben jullie ook rond of na de ovulatie een h ...
Over die slijmprop heb ik laatst wel iets gelezen op internet. Die sluit je baarmoedermond af ofzo en laat los wanneer je eisprong bijna is geloof ik dat t was..

2 jaar geleden

Hè Allemaal, Ik doe graag mee ☺️ Ronde 2, cyclus van gemiddeld 29 dagen en NOD te verwachten rond 3 december. Ohh en vooral niet veel te veel mee bezig 🤭😂

2 jaar geleden

Spannend! Hoe doe jij het met een onregelmatige cyclus? 🥺
Ik ben gister avond begonnen met ovulatie testen.. en ik heb ook niet altijd tijd.. maar we zullen zien.

2 jaar geleden

Dag lieve dames, zit nu op dag 5 en ben al klaar met me menstruatie, van 7 dagen bloeden naar nu 4 dagen ik doe het ervoor 😍 nu me geld uit gaan geven aan ovulatie testen 🤭

2 jaar geleden

Dag lieve dames, zit nu op dag 5 en ben al klaar met me menstruatie, van 7 ...
Oh beter! Ik ben volgens mij nog steeds aan het bloeden... Het word al wel minder gelukkig

2 jaar geleden

Okay, ik denk niet dat deze ronde wat wordt dus lees met jullie mee en hoop dat het voor jullie een mooie maand wordt! 💙