NOD - December 2021 - ⭐🌲

Young Mama To Be
6 maanden geleden
Volgen
Hey dames! Alvast een topic aangemaakt voor de dames die naar de volgende ronde gaan. Vriend en ik gaan naar ronde 16. Mijn cyclus duurde 51+ dagen, dus ga ik er nu vanuit dat mijn volgende NOD rond kerst valt. Hopelijk sluiten we allemaal het jaar op een leuke manier af. 🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲 Dit topic is gesloten omdat het meer dan 1000 reacties heeft. Je kunt het vervolg op dit topic vinden via https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/nod-deel-2-december-2021-oLP5ye.
Dit topic is gesloten
1018 reacties
Young Mama To Be
6 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Nou indd. Ben je al bij de huisarts geweest?
Moest vandaag terug bellen naar de HA of we verwijzing kregen. Belde vanmorgen, zei ze dat ze nog niet in overleg was geweest.. dus kan morgen of overmorgen weer terug bellen.
Young Mama To Be
6 maanden geleden
Zonet gebeld, we krijgen een doorverwijzing!! Ik ben stiekem heel blij πŸ₯Ί. Ze gaat hem vanmiddag maken en dan krijgen we vanzelf een bericht thuis!
Vlinder19967
6 maanden geleden
Zonet gebeld, we krijgen een doorverwijzing!! Ik ben stiekem heel blij πŸ₯Ί. Ze gaat hem vanmiddag maken en dan krijgen we vanzelf een bericht thuis!
πŸ€πŸ€ dat is al een stap
SarahCl
6 maanden geleden
Zonet ongesteld geworden. Door naar ronde 7 voor 1ste kindje. Nieuwe nod op 2 december 🀞🏻
Verwijderd lid
6 maanden geleden
FijnπŸ€
C.v.D
6 maanden geleden
Oh wat fijn! Weer een stap dichterbij 😘
Verwijderd lid
6 maanden geleden
Ik durf nog niet te luid te juichen.. maar heb zonet deze gedaan.. dus ik denk dat er kans is dat ik deze groep toch niet moet inkomen.. 🀞🏼
mama0693
6 maanden geleden
Ik durf nog niet te luid te juichen.. maar heb zonet deze gedaan.. dus ik denk dat er kans is dat ik deze groep toch niet moet inkomen.. 🀞🏼
Voorzichtig gefeliciteerd alvast 😘
Mamvantwee
6 maanden geleden
Hoi meiden even een vraagje. Hebben jullie ook rond of na de ovulatie een hele dikke doorzichtige slijmprop ? Of iemand die weet wat het betekent. Het lijkt elke keer na mijn ovulatie te zijn, of mijn ovulatie is continue veel later, maar dan is mijn ovulatie wel heel dicht bij mij nod elke keer....
Young Mama To Be
6 maanden geleden
Spannend! Nu hopen dat hij mooi oploopt. Voorzichtig gefeliciteerd alvast ⭐🌺
cadeautjeee
6 maanden geleden
Nod 3 december, ronde 5 voor 1e kindje. Erg onregelmatige cyclus. Succes iedereen!πŸ€
Young Mama To Be
6 maanden geleden
Reactie op cadeautjeee
Nod 3 december, ronde 5 voor 1e kindje. Erg onregelmatige cyclus. Succes iedereen!πŸ€
Spannend! Hoe doe jij het met een onregelmatige cyclus? πŸ₯Ί
kikkiβ˜€οΈ
6 maanden geleden
Reactie op Mamvantwee
Hoi meiden even een vraagje. Hebben jullie ook rond of na de ovulatie een hele dikke doorzichtige slijmprop ? Of iemand die weet wat het betekent. Het lijkt elke keer na mijn ovulatie te zijn, of mijn ovulatie is continue veel later, maar dan is mijn ovulatie wel heel dicht bij mij nod elke keer....
Over die slijmprop heb ik laatst wel iets gelezen op internet. Die sluit je baarmoedermond af ofzo en laat los wanneer je eisprong bijna is geloof ik dat t was..
Verwijderd lid
6 maanden geleden
HΓ¨ Allemaal, Ik doe graag mee ☺️ Ronde 2, cyclus van gemiddeld 29 dagen en NOD te verwachten rond 3 december. Ohh en vooral niet veel te veel mee bezig πŸ€­πŸ˜‚
cadeautjeee
6 maanden geleden
Spannend! Hoe doe jij het met een onregelmatige cyclus? πŸ₯Ί
Ik ben gister avond begonnen met ovulatie testen.. en ik heb ook niet altijd tijd.. maar we zullen zien.
Vlinder19967
6 maanden geleden
Dag lieve dames, zit nu op dag 5 en ben al klaar met me menstruatie, van 7 dagen bloeden naar nu 4 dagen ik doe het ervoor 😍 nu me geld uit gaan geven aan ovulatie testen 🀭
Young Mama To Be
6 maanden geleden
Reactie op Vlinder19967
Dag lieve dames, zit nu op dag 5 en ben al klaar met me menstruatie, van 7 dagen bloeden naar nu 4 dagen ik doe het ervoor 😍 nu me geld uit gaan geven aan ovulatie testen 🀭
Oh beter! Ik ben volgens mij nog steeds aan het bloeden... Het word al wel minder gelukkig
Summerz
6 maanden geleden
Okay, ik denk niet dat deze ronde wat wordt dus lees met jullie mee en hoop dat het voor jullie een mooie maand wordt! πŸ’™