1018 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op C.v.D
Lief dat je het vraagt!
Ik ben zondagnacht zo ontzettend ziek geworden van ...
Oh jeetje! Hopelijk weten ze snel de aanleiding... Beterschap 💕
2 jaar geleden
Reactie op Saartje1193
Ik heb nu ook een positieve ovutest vandaag, terwijl ik 5 dagen geleden ook ...
Ja heb dat zelf vaak... Dit betekend eigenlijk dat de vorige keren dat je een positieve ovulatie test hebt gehad, je eigenlijk niet ovuleerde.
Dit komt omdat ovulatie testen alleen je hormoon meten. Dit hormoon maak je aan omdat je lichaam probeert te ovuleren. Je hebt dus geen zekerheid met alleen ovulatie testen, of je je ovulatie daadwerkelijk hebt gehad.
Heb je hem niet gehad, heb je een paar dagen / week later gewoon weer een positieve test omdat je lichaam het opnieuw probeert.
2 jaar geleden
Ik doe mee. Gister voor het eerst een positieve ovulatietest gehad na een miskraam. Ik verwacht mijn nod op 8 december 🤞🏻. Omdat ik nog niet weet of mijn lichaam al goed in de cyclus zit, extra spannend. Wij zitten ook in een fertiliteitstraject. Maar zonder cyclus kunnen we ook niet verder met iui. Komende vrijdag ook gesprek over ivf/icsi.
2 jaar geleden
Reactie op Loutes
Ik sluit me graag aan, 2 december mijn NOD. Voor ons 4e ronde voor ons eers ...
Hier ook 2 dec mijn NOD. En ook de fertililycup gebruikt. Spannendd🌸
2 jaar geleden
Verwachtte NOD is 23 dec. Maar ken mijn cyclus nog niets dus kan ook eerder of later zijn.
2 jaar geleden
De test drang word steeds meer.. wil stiekem morgen testen maar ik weet gewoon dat het te vroeg is. Ben nu pas 8dpo bijna 9dpo maar weet dat innesteling gemiddeld pas op 9dpo plaats vind 🥴 ik voel gewoon dingen maar dat kan ook menstruatie gedoe zijn..
2 jaar geleden
De test drang word steeds meer.. wil stiekem morgen testen maar ik weet gew ...
Ah rot he dat je van alles gaat voelen. Bij mijn vorige zwangerschap ook 8dpo getest dus het kan wel al zo zijn... maar neemt niet weg dat ik wel ontzettend bang was alsnog ongesteld te worden toen.
2 jaar geleden
Reactie op Dribbel1993
Ah rot he dat je van alles gaat voelen. Bij mijn vorige zwangerschap ook 8d ...
Ja ik probeer er niet te denken maar natuurlijk gaat dat ook onbewust wel door. Ik heb 2x gehad dat ik voor nod een positieve test had en toch ongesteld werd. Ik wil zo graag testen maar mezelf niet die teleurstelling aan doen. Vorige maand ging het wel maar ik voel me nu best eenzaam omdat bij iedereen het lukt lijkt het en ik gewoon achter blijf. Ik twijfel zo erg om te testen 🥲
2 jaar geleden
Ja ik probeer er niet te denken maar natuurlijk gaat dat ook onbewust wel d ...
Je bent niet alleen, ik ben er ook nog! Het gaat heus nog lukken voor ons❤️
2 jaar geleden
Je bent niet alleen, ik ben er ook nog! Het gaat heus nog lukken voor ons❤️ ...
OMG HIII ik was echt zo hard naar je opzoek 🤣 ik probeerde oude topics te zoeken maar zonder resultaat. Wanneer is je NOD?
2 jaar geleden
Mmm ok weet niet zo goed wat ik hier mee moet..corrige 2 cyclussen had ik een knal test op CD 22 en 20. Nu zit ik op CD 23 en ik twijfel over mijn testjes. Ze zijn niet zo knallende als de overige rondes ... Of toch wel? Ik heb voor de zekerheid ook de clear blue mee genomen toen ik twijfelde. Die gaf geen smiley....