1018 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Panpoen
Dit zijn extra goedkope testjes die ik er naast doe omdat dit makkelijker a ...
Zou zeggen dat die 2de vd 23ste het dichtsbij komt. Raar dat die andere dan weer op de 24ste donkerder zijn...
2 jaar geleden
Reactie op Libra_93
Ik ben 4dpo en ervaar al test drang. Gaat helemaal niets opleveren natuurli ...
Ik ben nu 9dpo. Ik snap je compleet. 😬
2 jaar geleden
Reactie op Libra_93
Ik ben 4dpo en ervaar al test drang. Gaat helemaal niets opleveren natuurli ...
Ik ben ook 4 dpo vandaag. Ik hoop tot m'n nod te kunnen wachten. Bij mij kriebelt het ook al.
2 jaar geleden
Geef nog niet op! Het kan echt nog. 🌟
Ja ik ben bewust dat het nog kan maar ik heb gewoon het gevoel van niet weetje wel. 🥴 kan me niet voorstellen dat het binnen 5 dagen postief zal zijn..
2 jaar geleden
Ja ik ben bewust dat het nog kan maar ik heb gewoon het gevoel van niet wee ...
Snap ik, zeg dat zelf wel zo makkelijk maar ik zou zelf ook al opgeven dan. Zo moeilijk om na al die tegenslagen nog positief te blijven
2 jaar geleden
Snap ik, zeg dat zelf wel zo makkelijk maar ik zou zelf ook al opgeven dan. ...
Ja precies 🥺
2 jaar geleden
Reactie op Dribbel1993
Zou zeggen dat die 2de vd 23ste het dichtsbij komt. Raar dat die andere dan ...
Ja precies.... Ik weet dat je LH schommelt en dan piek bedijkt. Dus denk dat dat dat schommelen is. Dicht bij maar nog niet de piek. Van ochtend licht. Daarnet toch best donker maar nog niet helemaal. We gaan het vanavond verder zien.
Meestal heb ik piek in de avond.
2 jaar geleden
Reactie op chan1994a
Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden. Week overtijd en maar heel lic ...
Veel succes deze ronde!
2 jaar geleden
OMG HIII ik was echt zo hard naar je opzoek 🤣 ik probeerde oude topics te ...
Hahah ahw zo lief🥰 ben zo mega druk afgelopen tijd en probeer het meer los te laten dus ik zit weinig op de app, maar ik zit dan wel in een groep omdat ik dan toch benieuwd ben of het al gelukt is voor o.a. jou.
Mijn nod is denk ik in de week van 13 december ergens. Altijd weer spannend want afgelopen cyclus was ineens weer heel kort🥴 26 dagen.
Hoe is het met jou? Wanneer is je nod? Ik heb even wat terug gelezen en las dat je je baan kwijt bent? Wat ontzettend k*t! Maar er komt vast iets beters/leukers op je pad🥰
2 jaar geleden
Hahah ahw zo lief🥰 ben zo mega druk afgelopen tijd en probeer het meer los ...
Ja dat snap ik wel hoor, soms is het beter om even afstand te doen. Betekend dat dat je ovulatie nog moet krijgen? Ik ben niet de beste in tellen sorry 🤣 vervelend dat het ineens zo kort is, hopelijk is het deze maand beter.
Mijn NOD is 30 november, heb gisteren een negatieve test gehad dus ga nu gewoon wachten..moet wel zeggen dat dat wel gelijk me hoop uit het raam heeft gegooid. Ik voel me eigenlijk meer verdrietig en in de stres door het verliezen van me baan. 🙃 Hoe gaat het met jou? Wanneer verwacht je je ovulatie? (als je hem nog moet vinden)
Dankjewel ik hoop het ook zo erg 🥺🍀
2 jaar geleden
Ja dat snap ik wel hoor, soms is het beter om even afstand te doen. Beteke ...
Ja ik raakte er zo gestresst van dus ik heb even een stapje naar achter gedaan. Ben ook even gestopt met ovulatietesten omdat dat mij ook veel druk gaf. Ga nu toch deze maand weer testen. Ik moet me ovulatie nog krijgen ja. Denk dit weekend ergens.
Oeh 30 november is al bijna. Het kan nog alle kanten op he dus hou hoop✨ ik snap dat je verdrietig bent door het verliezen van je baan. Wat voor werk deed je? Is het lastig om een nieuwe baan te vinden in die sector?
Ik hoop dat je snel iets nieuws vind! Desnoods via een uitzendbureau? Ik duim voor je🥰
2 jaar geleden
Ja ik raakte er zo gestresst van dus ik heb even een stapje naar achter ged ...
Snap ik, knap van je dat je zo'n besluit hebt genomen, vooral doen wat het beste is voor jou.
Ja dat is wel zo. Was net heel even misselijk maar ben bang dat ik gewoon voor de zeik word genomen.. was een paar dagen geleden ook misselijk wakker geworden maar toch een negatieve test gisteren dus ik ben bang dat het gewoon me hoofd is 🙄
Ik kom uit een register dus dat word via de gemeente geregeld etc, niet elke plek neemt zo'n iemand aan omdat er regels aan zitten en bepaalde eisen 😅 ik werkte 3 jaar als schoonmaakster. Ik ga maandag weer in het traject voor een nieuwe baan 😬 makkelijk worden zal het niet maar ik vind me plekje wel, misschien niet direct maar wel uiteindelijk hopelijk 😊
2 jaar geleden
Snap ik, knap van je dat je zo'n besluit hebt genomen, vooral doen wat het ...
Ja ik merkte dat ik echt elke minuut zowat ging aftellen vanaf mn positieve ovulatietest. Dat was niet te doen. Hoop dat ik nu wat meer rust kan vinden in het testen en anders stop ik gewoon weer. Moet ook zeggen dat ik steeds meer het gevoel heb dat het ‘toch niet zo is’ en dat dat ook wat rustiger maakt ofzo. Klinkt stom maar ik verwacht al dat het niet gelukt is, omdat dat telkens ook zo is. Ik probeer het meer te zien als een ‘nee heb je. Ja kan je krijgen’-principe omdat ik de teleurstelling anders niet zo goed aankan haha.
Ja die symptomen kunnen zo verraderlijk zijn, maar 9 dpo is wel echt heel vroeg dus kijk het nog aan! Ik hoop het zo voor je🤩
Ohh wat fijn dat je zo snel weer wen nieuw traject in kan!! Hopelijk vinden ze snel iets passends voor jou. Ik heb er alle vertrouwen in dat je je plekje vindt. Alles komt altijd goed en ik denk altijd maar: alles gebeurt met een reden. Wanneer ga je nu weer testen?