1018 Reacties
2 jaar geleden
Ja ik merkte dat ik echt elke minuut zowat ging aftellen vanaf mn positieve ...
Klinkt helemaal niet stom hoor ik snap je compleet. Het is makkelijker en veiliger om te denken dat het niet is gelukt. Beetje zelfbescherming is niet raar. Heb ik nu ook, ik ga er vanuit dat ik volgende week dinsdag gewoon ongesteld word. Ik hoop dat je deze ronde gewoon rust hebt 😊 en uiteraard dat het raak is of teminste een prettige cyclus.♥️
Ja precies, Ik ben nu 10 dpo. Ik ga zondag weer testen en als die dan nog negatief is ga ik er ook vanuit dat me menstruatie komt.. op 12dpo is het toch wel redelijk zeker denk ik 🤷🏻♀️ dus zondag is de dag 🤣
2 jaar geleden
Klinkt helemaal niet stom hoor ik snap je compleet. Het is makkelijker en v ...
Ik hoop het zo voor ons beiden! Zou het leuk vinden om samen in een zwangerschapsgroep te zitten😊
Ik duim voor zondag❤️!!
2 jaar geleden
Reactie op Panpoen
Yes piek gevonden. Helaas is mijn vriend pas morgen ochtend weer thuis. Hop ...
Neehoor dat is niet te laat, je daadwerkelijke eisprong vindt pas plaats over 24-48 uur en dan leeft het eitje ook nog 12 uur! Morgen ochtend kan dus ook nog. Veel plezier 😊🍀
2 jaar geleden
Ik heb echt zulke harde cravings, pijn in me boven rug en steken in me lies. Ben bang dat de rode zee onderweg is 🙄
2 jaar geleden
Ik sluit graag aan bij jullie. Gisteren ongesteld geworden en verwacht mijn NOD ook ergens eind december. Poging 6 van mijn IUI’s. Op 10 december hebben we een afspraak met de behandelend arts. Misschien nog extra pogingen omdat de eerste ronde raak was en helaas geëindigd in een miskraam. Anders door naar IVF. Ik ben benieuwd. Hopelijk is het allemaal niet nodig en is poging 6 raak 😊
2 jaar geleden
Ik heb echt zulke harde cravings, pijn in me boven rug en steken in me lies ...
Dat is vervelend, hoop voor je dat het andere pijn is en dat je NOD uitblijft. Hier hetzelfde sinds donderdag avond krampen, voelt als menstruatie kramp. Vrijdag ochtend een gigantische steek in mijn onderbuik en vanmorgen werd ik weer wakker van zo’n steek. Wordt er gewoon misselijk van.
Hele dag gapen, Misschien gewoon lui/moe van het saaie weer en zijn die krampen voor mijn NOD die misschien toch plots is eerder is dan donderdag.
We gaan het weer zien, houd je ons op de hoogte? Succes 🍀
2 jaar geleden
Reactie op Loutes
Dat is vervelend, hoop voor je dat het andere pijn is en dat je NOD uitblij ...
Ik werd vanmorgen misselijk wakker. Dat is de 3de keer al.. ik vind het erg lastig want ik wil gewoon bedenken dat me lichaam me voor de gek houd.. en natuurlijk is misselijkheid ook een menstruatie klacht 😬 Donderdag, is dan 2 december je NOD? Ik ben mega slecht in tellen zeg ik alvast 😳 ik heb in de avond zelfs een honger gevoel, komt niet vaak voor bij mij. Snap dat die steken vreselijk irritant zijn vooral als je er misselijk van word.. en die onzekerheid. Het weer is indd niet veel aan, we hadden zelfs wat sneeuw net en dan wou ik lekker gaan wandelen nou ik wacht wel 🤭 jazeker ik ga morgen testen en als ik dinsdag ongesteld word blijf ik lekker hangen hier 😊 ik wens jou ook ontzettend veel succes en natuurlijk een positieve test 🥳
2 jaar geleden
Ik werd vanmorgen misselijk wakker. Dat is de 3de keer al.. ik vind het erg ...
Ja klopt 2 december moet ik ongesteld worden, dus we gaan het beleven. Ja nou ik denk ook steeds ach me lichaam houd me voor de gek! Ik heb dit nooit als ik ongesteld moet worden. Ik van vroeg testen vanaf dinsdag maar dat durf ik niet😅 dus we wachten rustig af op donderdag en anders blijven we hier nog even hangen. Voor jou ook spannend inderdaad, heel naar wakker worden met misselijkheid. We wachten rustig af 😃🍀
2 jaar geleden
Reactie op Loutes
Ja klopt 2 december moet ik ongesteld worden, dus we gaan het beleven. Ja n ...
Ooh ja ik snap het wel hoor.. vroeg testen is toch altijd wel een ding. Ik vind het ook dood eng voor morgen want ik heb 2x gehad dat het postief was maar helaas zette me menstruatie door. Vroeg testen brengt veel onzekerheid mee en je zit al in onzekerheid 🙄 als je eerder gaat testen snap ik je compleet hoor. Het is zeker spannend maar wil echt geen hoop hebben, ben zovaak belazerd door me eigen lichaam wat een drama 🤣 me lichaam is een clown van zichzelf
2 jaar geleden
Op het blote oog zie ik een mega vaag lijntje dus dat zal wel niks zijn. Voor gedrukt lijntje. 😅 12dpo negatief getest
2 jaar geleden
Op het blote oog zie ik een mega vaag lijntje dus dat zal wel niks zijn. Vo ...
Ik zie wel wat
Een streep is een streep toch?
2 jaar geleden
Ik zie wel wat
Een streep is een streep toch?
Ja ik ga morgen weer testen met action haha
2 jaar geleden
Hier 6 DPO, heb krampen alsof ik ongesteld ga worden. Had ook wat licht bloedverlies gisteren avond en vanochtend waardoor afscheiding wat bruin roze was.
Ik ben bang dat ik toch echt ongesteld ga worden komende dagen. Ik weet dat het ook heel goed innesteling kan zijn maar daar durf ik niet op te hopen. Uiteraard wel getest want hé beetje ongeduldig, maar logischer wijs ook negatief. 🤡
Als het menstruatie is hoop ik dat het snel doorkomt. Ben ik daar maar weer vanaf.
2 jaar geleden
Op het blote oog zie ik een mega vaag lijntje dus dat zal wel niks zijn. Vo ...
Ik zie ook iets! Duimennnnn🤩🤩🤩🥰🥰🥰
2 jaar geleden
Reactie op Libra_93
Hier 6 DPO, heb krampen alsof ik ongesteld ga worden. Had ook wat licht blo ...
Ooh ja jeetje je bent wel vroeg dan dus er is nog zat hoop ♥️